Změna výkonu ze 66 na 81 kW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
JanCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2006, 19:23

Příspěvek od JanCI »

btw co tak stoji to turbo 130hp TDI PD??
aby som mal predstavu,co by ma vysiel tunning
Uživatelský avatar
Dussič
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 08:05
Bydliště: Č.B.

Příspěvek od Dussič »

Ahoj,před týdnem jsem měnil trysky série 66KW za 81KW Sprint 520.
Můžu potvrdit jede to lépe než série 81KW, takže velká spokojenost.
(Řídicí jednotka zůstala z 66KW původní).
Octavia 66KW r.2000
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To JanCI: Mrkni do prodám koupím, je tam inz. z vysačkou. Andre je tam prodává. Teď to je vyjde cca 3800kč.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
JanCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2006, 19:23

Příspěvek od JanCI »

To vazne sa da zo seriovky 66kw dostat nad 200HP?
to potom kolko vydrzi motor? 20 000km?

Ja som rozmyslal nad tym turbom 130 HP PD,a sprint 746 or powerplus 746 or Tie race 520,,
a ta spotreba vazne nestupne?
bo seriovo ma Golfik priemerku 4,5-5,5
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

No nad 200hp, už by to bylo asi hodně drahý, ale těch 170hp není až takový problém. Pokud si budeš vše dělat sám, tak ti bude 25-30tkč stačit, mám na mysli práci. Optej se Jima, ten to má čerstvě za sebou, ještě přehodit spojku (kterou už má doma) a je asi komplet.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
JanCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2006, 19:23

Příspěvek od JanCI »

a aku spojku tam davate? a cca cena?

stale nikde neviem najst kolko to kazdemu papa,,resp dan za taky super vykon:D

a pri 150-170HP kolko vydrzi este motor,,ja budem prerabat motor co ma cca 170 000
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

JanCI: ano, mam TDI 66kW, dal jsem tam S764, 130PS Turbo, a chip od reeshy...

nevim, zda si videl brzdu, tak mam kolem 160HP, kroutak byl vyssi ale nechal jsem ho ubrat asi o 10 procent, kvuli komfortu a taky spojce...

menil jsem to ve 175tis. km, ted je s tim ujeto pres 10tis. km a vse ok...

spotreba je vyssi, kolem 6,5-7 ale na to jak jede, neni co resit...

muzes dat vic hp, ale pak uz docela kouri, i ja to se s 160Hp nemam zcela optimalni, asi to bude chtit lepsi IC...

no, snad jsem zodpovedel na vsechnz tvy dotazy... :)

jo a cena, bylo to kolem 25-27tis., u me to bylo krapet drazsi, jelikoz jsem mel wastegate turbo a musel byt jiny ventily, prvni dil vyfuku a pod...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
JanCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2006, 19:23

Příspěvek od JanCI »

a aky typ spojky si tam daval?
len si menil stare oblozenie ,za ine,lepsie,alebo inak?
a spojka ta kolko vysla?
na starej spojke by som toho asi vela nenajazdil,vsak:D
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

no, spojka....musel jsem koupit jednohmot. setrvak z motoru 1Z nebo tam jde jeste z 2.0 benzin, to ti presne reknou jini...

a na ten setrvak koupit spojkovou sadu z VR6...koupis to u mjauto...stoji novy kolem 5tis...setrvak zalezi, jak budes mit stesti...kolem 1tis...

jinak puvodni spojka vydrzi pokud budes jezdit normal a semtam predjizdet....ale sprinty urcite ne... :D
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
JanCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2006, 19:23

Příspěvek od JanCI »

Jim,a keby som to nechcel chipnut?
ja dost jazdim po meste a tu by som chcel mat najmensiu spotrebu,,a naj vykon:D

kamarat ma fabia 1,9tdi PD a ma nejake zariadenie,ktore pocas jazdy prepne,a moze vyuzivat vacsi vykon:D
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Jim: Jakou si dal spojku LUK, SACHS, VALEO ?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To JanCI: nemá tam náhodou jen Powerbox s vyvedeným ovládáním? Pokud změníš sw v ŘJ, tak to podle něj hold musí jet, jedině teď dělaj tuším že jse to jmenuje powergate, do toho si nahraješ těch softů víc, tuším že 3 a můžeš mezi nimi přepínat.
Ale záleží co chceš, výkon vs spotřeba. jedno na úkor druhého, hold 160ps za 5l/100km hold nejde.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
JanCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2006, 19:23

Příspěvek od JanCI »

Mne by stacilo cca 140HP,,sak golfik III nie je az taky tazky zase:D
len ci tie seriove brzdy ubrzdia taky vykon
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

JanCI píše:Jim,a keby som to nechcel chipnut?
ja dost jazdim po meste a tu by som chcel mat najmensiu spotrebu,,a naj vykon:D

kamarat ma fabia 1,9tdi PD a ma nejake zariadenie,ktore pocas jazdy prepne,a moze vyuzivat vacsi vykon:D
Ahoj JanCI. Co máš za motor? Pokud máš najeto víc km, začni tryskami.

Pochopil jsem že 90hp. Pokud máš motor 1Z, tak nedoporučuju žádné další úpravy - praskají písty. Jen ty trysky.

A k té spotřebě, nezaznamenáš žádnou změnu, pokud budeš jezdit stejně. A pokud budeš chtít výkon, tak sešlápneš plyn - pak si to vezme víc, to je snad jasné.
A jaký je rozdíl od přepínatelného zařízení? Snad jen ten, že takto máš výkon kdykoliv k dispozici, ale využívat ho přece nemusíš ;)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
JanCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2006, 19:23

Příspěvek od JanCI »

chalani a ako zistim aky mam motor?:(
Reeshe
takze takze keby som mal 160HP ako jim,ale mal by som lachku nohu po meste tak,mi sa dokazem priblizit "seriovej spotrebe"?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“