Změna výkonu ze 66 na 81 kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
No nad 200hp, už by to bylo asi hodně drahý, ale těch 170hp není až takový problém. Pokud si budeš vše dělat sám, tak ti bude 25-30tkč stačit, mám na mysli práci. Optej se Jima, ten to má čerstvě za sebou, ještě přehodit spojku (kterou už má doma) a je asi komplet.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

JanCI: ano, mam TDI 66kW, dal jsem tam S764, 130PS Turbo, a chip od reeshy...
nevim, zda si videl brzdu, tak mam kolem 160HP, kroutak byl vyssi ale nechal jsem ho ubrat asi o 10 procent, kvuli komfortu a taky spojce...
menil jsem to ve 175tis. km, ted je s tim ujeto pres 10tis. km a vse ok...
spotreba je vyssi, kolem 6,5-7 ale na to jak jede, neni co resit...
muzes dat vic hp, ale pak uz docela kouri, i ja to se s 160Hp nemam zcela optimalni, asi to bude chtit lepsi IC...
no, snad jsem zodpovedel na vsechnz tvy dotazy...
jo a cena, bylo to kolem 25-27tis., u me to bylo krapet drazsi, jelikoz jsem mel wastegate turbo a musel byt jiny ventily, prvni dil vyfuku a pod...
nevim, zda si videl brzdu, tak mam kolem 160HP, kroutak byl vyssi ale nechal jsem ho ubrat asi o 10 procent, kvuli komfortu a taky spojce...
menil jsem to ve 175tis. km, ted je s tim ujeto pres 10tis. km a vse ok...
spotreba je vyssi, kolem 6,5-7 ale na to jak jede, neni co resit...
muzes dat vic hp, ale pak uz docela kouri, i ja to se s 160Hp nemam zcela optimalni, asi to bude chtit lepsi IC...
no, snad jsem zodpovedel na vsechnz tvy dotazy...

jo a cena, bylo to kolem 25-27tis., u me to bylo krapet drazsi, jelikoz jsem mel wastegate turbo a musel byt jiny ventily, prvni dil vyfuku a pod...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

no, spojka....musel jsem koupit jednohmot. setrvak z motoru 1Z nebo tam jde jeste z 2.0 benzin, to ti presne reknou jini...
a na ten setrvak koupit spojkovou sadu z VR6...koupis to u mjauto...stoji novy kolem 5tis...setrvak zalezi, jak budes mit stesti...kolem 1tis...
jinak puvodni spojka vydrzi pokud budes jezdit normal a semtam predjizdet....ale sprinty urcite ne...
a na ten setrvak koupit spojkovou sadu z VR6...koupis to u mjauto...stoji novy kolem 5tis...setrvak zalezi, jak budes mit stesti...kolem 1tis...
jinak puvodni spojka vydrzi pokud budes jezdit normal a semtam predjizdet....ale sprinty urcite ne...

Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300

- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
To JanCI: nemá tam náhodou jen Powerbox s vyvedeným ovládáním? Pokud změníš sw v ŘJ, tak to podle něj hold musí jet, jedině teď dělaj tuším že jse to jmenuje powergate, do toho si nahraješ těch softů víc, tuším že 3 a můžeš mezi nimi přepínat.
Ale záleží co chceš, výkon vs spotřeba. jedno na úkor druhého, hold 160ps za 5l/100km hold nejde.
Ale záleží co chceš, výkon vs spotřeba. jedno na úkor druhého, hold 160ps za 5l/100km hold nejde.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Ahoj JanCI. Co máš za motor? Pokud máš najeto víc km, začni tryskami.JanCI píše:Jim,a keby som to nechcel chipnut?
ja dost jazdim po meste a tu by som chcel mat najmensiu spotrebu,,a naj vykon:D
kamarat ma fabia 1,9tdi PD a ma nejake zariadenie,ktore pocas jazdy prepne,a moze vyuzivat vacsi vykon:D
Pochopil jsem že 90hp. Pokud máš motor 1Z, tak nedoporučuju žádné další úpravy - praskají písty. Jen ty trysky.
A k té spotřebě, nezaznamenáš žádnou změnu, pokud budeš jezdit stejně. A pokud budeš chtít výkon, tak sešlápneš plyn - pak si to vezme víc, to je snad jasné.
A jaký je rozdíl od přepínatelného zařízení? Snad jen ten, že takto máš výkon kdykoliv k dispozici, ale využívat ho přece nemusíš
