
tlumiče Bilstein
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 724
- Registrován: 09 dub 2010, 22:27
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Ja mam KYB G-Excel a pride mi dosť tuhy podvozok.Zakrutach to sedi...Po prejdeni nerovnosti na vozovke niekedy mam pocit že mi palubovka vyskoči.A tiež ked som sa pytal,každy odporučal KYB.Tak teraz si vyber.Najlepšie je asi kupovať origo a je pokoj.Ja čo som počul,tak kvalitne su Sachs QH alebo tak nejak su označene.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 170
- Registrován: 28 pro 2010, 01:34
- Bydliště: Ba - SK
Odpovědi: 0
ja mam na golfe už 150 000km bilstein B6 - (hrube predne piestnice žlta farb+-modra nalepka) +serive struny a tie tlmiče stale držia. Večšinu tych KM som narobil po dialniciach, ale je to uplna parada. Neda sa to vobec zrovnat s povodnym seriovym podvozkom(a to tam bol fabricky sport). auto je pohodlne, a zaroven tvrde. pri prejazde houpakom sa hned zastavi - nie ako predtym so seriovymi tlmičami.
Ked to zrovnam s kamošovu octaviou r.v.2002 čo je konštrukčne rovnake auto-tak octavka je totalne rozhojdana (tlmiče bilstein B4) Dalšia vec .. cez retarder (kopeček na ceste v obytnej zone) možem ist 50km/h , a v pohode to to auto zhltne bez toho aby som chytil spodok: S kamošovou ochtavkou to možne neni. Tej sa omnoho viac ponori predok pri prejazde cez retarder-a chyti spodok.
teraz mam auto v lakovni, a mam od kamoša požičane stejne auto jak mam ja, akurat je to bora (seriovy podvozok) a je to naozaj nezrovnatelny rozdiel oproti mojmu autu s B6. bilstein B6 tlmiče si kupim znova, a ostavam pri nich určite nadalej. je to sice palka a stoja omnoho viac ako B4 ale podla mna to stoji za to. Na druhom aute mam štelovatelne koni a je to podla mna nič moc-oproti B6.
Na B4 je velmi vela reklamacii , ale na B6 minimum.. teda neni bilstein ako bilstein
Ked to zrovnam s kamošovu octaviou r.v.2002 čo je konštrukčne rovnake auto-tak octavka je totalne rozhojdana (tlmiče bilstein B4) Dalšia vec .. cez retarder (kopeček na ceste v obytnej zone) možem ist 50km/h , a v pohode to to auto zhltne bez toho aby som chytil spodok: S kamošovou ochtavkou to možne neni. Tej sa omnoho viac ponori predok pri prejazde cez retarder-a chyti spodok.
teraz mam auto v lakovni, a mam od kamoša požičane stejne auto jak mam ja, akurat je to bora (seriovy podvozok) a je to naozaj nezrovnatelny rozdiel oproti mojmu autu s B6. bilstein B6 tlmiče si kupim znova, a ostavam pri nich určite nadalej. je to sice palka a stoja omnoho viac ako B4 ale podla mna to stoji za to. Na druhom aute mam štelovatelne koni a je to podla mna nič moc-oproti B6.
Na B4 je velmi vela reklamacii , ale na B6 minimum.. teda neni bilstein ako bilstein
Tak to nevim, co ma tvuj kamarad na aute za pseudo-bilsteiny. Ja mam B4 a ma to lepsi charakteristiku nez originalni tlumice a urcite mi nehoupou, okamzite se po prejeti rovnosti zastavi.calibrator píše:ja mam na golfe už 150 000km bilstein B6 - (hrube predne piestnice žlta farb+-modra nalepka) +serive struny a tie tlmiče stale držia. Večšinu tych KM som narobil po dialniciach, ale je to uplna parada. Neda sa to vobec zrovnat s povodnym seriovym podvozkom(a to tam bol fabricky sport). auto je pohodlne, a zaroven tvrde. pri prejazde houpakom sa hned zastavi - nie ako predtym so seriovymi tlmičami.
Ked to zrovnam s kamošovu octaviou r.v.2002 čo je konštrukčne rovnake auto-tak octavka je totalne rozhojdana (tlmiče bilstein B4) Dalšia vec .. cez retarder (kopeček na ceste v obytnej zone) možem ist 50km/h , a v pohode to to auto zhltne bez toho aby som chytil spodok: S kamošovou ochtavkou to možne neni. Tej sa omnoho viac ponori predok pri prejazde cez retarder-a chyti spodok.
teraz mam auto v lakovni, a mam od kamoša požičane stejne auto jak mam ja, akurat je to bora (seriovy podvozok) a je to naozaj nezrovnatelny rozdiel oproti mojmu autu s B6. bilstein B6 tlmiče si kupim znova, a ostavam pri nich určite nadalej. je to sice palka a stoja omnoho viac ako B4 ale podla mna to stoji za to. Na druhom aute mam štelovatelne koni a je to podla mna nič moc-oproti B6.
Na B4 je velmi vela reklamacii , ale na B6 minimum.. teda neni bilstein ako bilstein
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Impreza WRX 195kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 170
- Registrován: 28 pro 2010, 01:34
- Bydliště: Ba - SK
Odpovědi: 0
ma normalne B4 na tej ocatavii. A je jasne že B4 musia bit lepšie jak seria lebo su oproti seriofkam plynove. Medzi seriou a B4 je rozdiel jak pišeš, no a medzi B4 a B6 je asi taky isty rozdiel jak medzi tou seriou a B4. Proste auto je tuhe. Ked maš B4 vonku, tak piestnicu stlačiš so značnym odporom až na doraz (spodna hranica-činna čast piestnice trči max 2-3cm), kdež to u B6 ked zatlačiš na piestnicu zhora, tak piestnica ide stlačit "lahko" asi prvu polovicu drahy, a ta druha polovica ide velmi tažko. Ako keby bola v druhej polovici tlmiča vazelina, a na doraz ako B4 ho ani nezatlačiš. A prave ta druha polovica tej drahy zabranuje tomu aby sa priliš "ponorilo" pri velikom houpaku.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 161
- Registrován: 02 kvě 2010, 09:37
Odpovědi: 0
Ano střetnul, tlumiče Billstein B4-GAS na Astře G při přejezdu nerovností mlátily jak kdyby náprava neměla silentblok, délka byla ok jak u původních originálů. Zkrátka když šel tlumič do maximálního vysunutý tak rána, to jsme pak simulovali na zvedáku.
Reklamace dopadla ok, ale už tuhle značku nemontuju po těhle reklamacích, nevěřím jí.
Reklamace dopadla ok, ale už tuhle značku nemontuju po těhle reklamacích, nevěřím jí.