tlumiče Bilstein

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Odpovědi: 0
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Na G3 mám Bilstein již 70t km. Nedávno jsem byl na testu tlumičů a pořád jako nové. A to že tu máme solidní tankodrom v okolí kde bydlím :-D
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Za mě Bilstein B4 zatim dobrý. Najeto je na nich 20tis.
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Johny_RS
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Odpovědi: 0
Registrován: 09 dub 2010, 22:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Johny_RS »

Ja mam KYB G-Excel a pride mi dosť tuhy podvozok.Zakrutach to sedi...Po prejdeni nerovnosti na vozovke niekedy mam pocit že mi palubovka vyskoči.A tiež ked som sa pytal,každy odporučal KYB.Tak teraz si vyber.Najlepšie je asi kupovať origo a je pokoj.Ja čo som počul,tak kvalitne su Sachs QH alebo tak nejak su označene.
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH :-)
calibrator
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Odpovědi: 0
Registrován: 28 pro 2010, 01:34
Bydliště: Ba - SK

Příspěvek od calibrator »

ja mam na golfe už 150 000km bilstein B6 - (hrube predne piestnice žlta farb+-modra nalepka) +serive struny a tie tlmiče stale držia. Večšinu tych KM som narobil po dialniciach, ale je to uplna parada. Neda sa to vobec zrovnat s povodnym seriovym podvozkom(a to tam bol fabricky sport). auto je pohodlne, a zaroven tvrde. pri prejazde houpakom sa hned zastavi - nie ako predtym so seriovymi tlmičami.

Ked to zrovnam s kamošovu octaviou r.v.2002 čo je konštrukčne rovnake auto-tak octavka je totalne rozhojdana (tlmiče bilstein B4) Dalšia vec .. cez retarder (kopeček na ceste v obytnej zone) možem ist 50km/h , a v pohode to to auto zhltne bez toho aby som chytil spodok: S kamošovou ochtavkou to možne neni. Tej sa omnoho viac ponori predok pri prejazde cez retarder-a chyti spodok.

teraz mam auto v lakovni, a mam od kamoša požičane stejne auto jak mam ja, akurat je to bora (seriovy podvozok) a je to naozaj nezrovnatelny rozdiel oproti mojmu autu s B6. bilstein B6 tlmiče si kupim znova, a ostavam pri nich určite nadalej. je to sice palka a stoja omnoho viac ako B4 ale podla mna to stoji za to. Na druhom aute mam štelovatelne koni a je to podla mna nič moc-oproti B6.




Na B4 je velmi vela reklamacii , ale na B6 minimum.. teda neni bilstein ako bilstein
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

calibrator píše:ja mam na golfe už 150 000km bilstein B6 - (hrube predne piestnice žlta farb+-modra nalepka) +serive struny a tie tlmiče stale držia. Večšinu tych KM som narobil po dialniciach, ale je to uplna parada. Neda sa to vobec zrovnat s povodnym seriovym podvozkom(a to tam bol fabricky sport). auto je pohodlne, a zaroven tvrde. pri prejazde houpakom sa hned zastavi - nie ako predtym so seriovymi tlmičami.

Ked to zrovnam s kamošovu octaviou r.v.2002 čo je konštrukčne rovnake auto-tak octavka je totalne rozhojdana (tlmiče bilstein B4) Dalšia vec .. cez retarder (kopeček na ceste v obytnej zone) možem ist 50km/h , a v pohode to to auto zhltne bez toho aby som chytil spodok: S kamošovou ochtavkou to možne neni. Tej sa omnoho viac ponori predok pri prejazde cez retarder-a chyti spodok.

teraz mam auto v lakovni, a mam od kamoša požičane stejne auto jak mam ja, akurat je to bora (seriovy podvozok) a je to naozaj nezrovnatelny rozdiel oproti mojmu autu s B6. bilstein B6 tlmiče si kupim znova, a ostavam pri nich určite nadalej. je to sice palka a stoja omnoho viac ako B4 ale podla mna to stoji za to. Na druhom aute mam štelovatelne koni a je to podla mna nič moc-oproti B6.




Na B4 je velmi vela reklamacii , ale na B6 minimum.. teda neni bilstein ako bilstein
Tak to nevim, co ma tvuj kamarad na aute za pseudo-bilsteiny. Ja mam B4 a ma to lepsi charakteristiku nez originalni tlumice a urcite mi nehoupou, okamzite se po prejeti rovnosti zastavi.
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
calibrator
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Odpovědi: 0
Registrován: 28 pro 2010, 01:34
Bydliště: Ba - SK

Příspěvek od calibrator »

ma normalne B4 na tej ocatavii. A je jasne že B4 musia bit lepšie jak seria lebo su oproti seriofkam plynove. Medzi seriou a B4 je rozdiel jak pišeš, no a medzi B4 a B6 je asi taky isty rozdiel jak medzi tou seriou a B4. Proste auto je tuhe. Ked maš B4 vonku, tak piestnicu stlačiš so značnym odporom až na doraz (spodna hranica-činna čast piestnice trči max 2-3cm), kdež to u B6 ked zatlačiš na piestnicu zhora, tak piestnica ide stlačit "lahko" asi prvu polovicu drahy, a ta druha polovica ide velmi tažko. Ako keby bola v druhej polovici tlmiča vazelina, a na doraz ako B4 ho ani nezatlačiš. A prave ta druha polovica tej drahy zabranuje tomu aby sa priliš "ponorilo" pri velikom houpaku.
DutchDixon
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 02 kvě 2010, 09:37

Příspěvek od DutchDixon »

Ja som si objednal SRL sadu za 52 eur :-) V utorok si to nahodim som zvedavy kolko vydrzia
1.9jtd 77kw
peter626x
Přispěvovatel
Příspěvky: 223
Odpovědi: 0
Registrován: 20 bře 2011, 19:10

Příspěvek od peter626x »

Ja nedam dopustit na monroe reflex.su naozaj 1-ka
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

pred týždňom som tie reflexy vyhadzoval z auta. Mali nejakých 20 tisíc a predné na padrť, zadné OK. Takže monroe maximálne tak na bicykel (noteeth)
Uživatelský avatar
zdenouch
Přispěvovatel
Příspěvky: 377
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2006, 19:41
Bydliště: Kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zdenouch »

Mám Bilsteiny. Mám je na O1 TDI a po 60 000km to už plave. Co mi doporučíte koupit za znacku? ;)
PRODANÁ: Octavia 1.9 TDI, AGR, MR99 , VA + Fratelli Bosio 764 ,chip 125kw ,ATD+HDS57+VR6 přítlačák, EGR OFF, sání komplet ASZ ,brzdy 312/256,podvozek + interier RS
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Mám vzadu Bilstein B4 už 95 tisíc km a búchajú. Stretol sa s tým niekto, aby tlmič pri prejazde nerovnosti búchal? Uloženie tlmičov som kontroloval, taktiež celú zadnú nápravu, vyzerá to, že búcha tlmič.
Díky.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ano střetnul, tlumiče Billstein B4-GAS na Astře G při přejezdu nerovností mlátily jak kdyby náprava neměla silentblok, délka byla ok jak u původních originálů. Zkrátka když šel tlumič do maximálního vysunutý tak rána, to jsme pak simulovali na zvedáku.
Reklamace dopadla ok, ale už tuhle značku nemontuju po těhle reklamacích, nevěřím jí.
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Odpovědi: 0
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Golfisko píše:Na G3 mám Bilstein již 70t km. Nedávno jsem byl na testu tlumičů a pořád jako nové. A to že tu máme solidní tankodrom v okolí kde bydlím :-D
Nedávno opět přeměřeno: předky mají účinnost 65%, zadek 45%... najeto 100t km :P
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Pánové největší problém je v tom že Bilstein obyčejný tlumiče nevyrábí, pouze a jen nesou jejich logo.
Mám od nich B6ky jsem spokojený, protože ty jsou opravdu Made in Bilstein.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Odpovědi: 0
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Já ty svoje kupoval v roce 2005, holt jsem trefil ještě nějakou dobrou výrobu podle toho co čtu kolem...
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“