No v nadpisu je 2.0 TDI CR.
A nejde mi o to hledat kdo to na kolik načipoval, jako spíš z praxe, co ten motor umí a co je ještě bezpečné a co už ne. Třeba 125kw, 133kw, někdo chipoval i na 140kw..
marthass píše:No v nadpisu je 2.0 TDI CR.
A nejde mi o to hledat kdo to na kolik načipoval, jako spíš z praxe, co ten motor umí a co je ještě bezpečné a co už ne. Třeba 125kw, 133kw, někdo chipoval i na 140kw..
ale tvoj motor nie je CR ale PD
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
marthass píše:No v nadpisu je 2.0 TDI CR.
A nejde mi o to hledat kdo to na kolik načipoval, jako spíš z praxe, co ten motor umí a co je ještě bezpečné a co už ne. Třeba 125kw, 133kw, někdo chipoval i na 140kw..
Zatial..tak sem napis o 100.000km ze ci je vsetko OK.
Vieš ono sa dobre dava otazka...horšie sa uz odpoveda.
Mechanici vidia z ake su dnes problemy...vidia ten material, kvalitu...
necuduj sa ze pri otazke zvysenia vykonu sa seriozny upravca a mechanik poškrabe za uchom...proste to uz nie je stare TDi ktoremu si nalozil pomaly 2x tolko a ani o tom nevedelo...
To nie je o tom zeby niekto chcel mudrovat...proste kvalita ide dole umerne s rokom výroby auta...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Tak černě bych to neviděl. Spíš to dnes dusí DPF, které je stavěné na nějaký průtok výfukových plynů a holt dvakrát tolik nafty už nerozdýchá. "Železo" vydrží.