Stránka 2 z 3
Napsal: 26 srp 2011, 15:58
od Rav4ge
Batezip píše:No já tam mám akorát trysky PP764 a když to vytočím, tak to dost čoudí. Jinak ne nebo jen minimálně, ale v zrcátku to není vidět.
jo tak to každej diesel co sjem viděl při vytočení začoudí, zvlášť když tomu dáš plnej kotel, kdyby bylo popravený turbo, tak mě to čadilo jak kráva a nemusel jsem tomu ani dávat, když jsem vylezl z auta a nahlej šlapal na plyn, za mnou byla černá clona..z intercooleru valil olej do spalovny proto to asi tak zřejmě čadilo, lopatky byly jetý, přesto jsem s autem jezdil 4 měsíce a měl jsem víc štestí jak rozumu, protože borec mi pak řekl, že jsem přijel za 5minut 12

Přičemž prvně na příčinu chtěl přijít proč to tak čadí a prej starej motor, holt samej odborník nad odborníkem. Ale kdyby to tak čadilo příšte bych už tak neriskoval, může ti chytnout rozpálenej olej co by tekl ven a motor logicky nebo může ti rupnout hlava válců..podle mě se nic nestane co píšeš, taky mě píská 1300-1400ot. a to čouzení při vytočení není zlý, dělá snad každýmu, ale pokud máš takovej strach, chceš jistotu a máš tolik času nech ho vytáhnout a ať mu mrkne někdo zkušenej na zoubek, musí to jít poznat na těch lopatkách, mě to taky ukazoval když mi to rozdělal
Napsal: 27 srp 2011, 10:40
od caryo
Připojím svůj dotaz na AGR turbo:
taky mi píská kolem 1500 otáček, ale znatelně pouze do doby, než se pořádně ohřeje motor. Takže tomu nepřikládám význam, oleje mi to sežere 0,5 litru za 15 000 km, tak myslím že bez problému.
Zvláštní ale je, že při stání na volnoběh mi tak po minutě cvakne nějaký ventil a začne pískat turbo. Po klepnutí na plyn a nepatrném zvýšení otáček to zmizí, po minutě se to zase opakuje atd. Co to je? Špatný ventil N75? Nebo mám očekávat turbo KO?
Napsal: 02 zář 2011, 20:29
od šotek
Moje má 473tis a snad ještě v normě.
Napsal: 02 zář 2011, 20:32
od Batezip
A já už asi zjistil proč mi to turbo tak píská. Mám děravej vlnovec jako prase...
Napsal: 02 zář 2011, 23:25
od trg1
Moje má 380 000 a všetko ok.
Píska okolo 1700 ot.
Tá zmena zvuku po chvíli na voľnobehu bude asi spôsobená prepnutím EGR ventilu, mne to robilo tiež, pokiaľ som ho nezaslepil

Napsal: 04 zář 2011, 12:31
od Power156
znám jedno a to má cca 550.000km a je puvodní a jěště tam asi dlo bude

Re: kolko vydrzi agr turbo
Napsal: 04 zář 2011, 12:53
od PavelSK
ciko píše:Je to nesmrtelne turbo ako som niekde cital? Alebo aj toto ma nejaku zivotnost? Mam uz 2ooooo km...mam preventiv.e vymenit pred 7000km dovolenkou?
Prepac, trocha offtopic ale to sa kam chystas na 7000km dovolenku? Do portugalaska alebo co?

Napsal: 04 zář 2011, 21:18
od ciko
Uz som sa aj vratil.... Akurat stvorkolka v albansku odisla...
Napsal: 05 zář 2011, 17:58
od caryo
Doufám, že to turbo nebudu muset ještě dlouho řešit, ale ten zvuk je zvláštní. Snad to teda dělá ten EGR a turbína mi nedává najevo, že se hodlá odporoučet...
Napsal: 05 zář 2011, 20:18
od Batezip
caryo píše:Doufám, že to turbo nebudu muset ještě dlouho řešit, ale ten zvuk je zvláštní. Snad to teda dělá ten EGR a turbína mi nedává najevo, že se hodlá odporoučet...
Koukni jestli nemáš někde děravej vejfuk. Mně turbo pískalo i od 1100 do 1300ot a dělal to děravej vlnovec. Teď je klid...
Turbo hvízdá pořád, jen to není slyšet díky vejfuku.
turbo
Napsal: 06 zář 2011, 09:38
od Seidl
Passat B5, motor AFN , najeto 430000km a turbo původní.
Napsal: 07 zář 2011, 08:15
od PidyPedro
caryo píše:Doufám, že to turbo nebudu muset ještě dlouho řešit, ale ten zvuk je zvláštní. Snad to teda dělá ten EGR a turbína mi nedává najevo, že se hodlá odporoučet...
Poznáš to jednoduše, EGR zkus odpojit, ale pochybuji že píská EGR. Zkus se podívat jestli nemáš někde děravej vejfuk.
Napsal: 07 zář 2011, 20:29
od caryo
Vlnovec tam mám necelý rok, na výfuku jsem nikde problém nenašel - předpokládám, že netěsný místo by bylo minimálně zafoukaný od sazí, navíc větší netěsnost by měla být i slyšet.
Ale pozoroval jsem to ve Vagu - běžně při volnoběhu je EGR otevřený na cca 70%, to těch zhruba dvou minutách cvakne a zavře se v mém případě vždy na 4,8 % a tu chvíli slyším turbo. Klepnu na plyn, EGR se vrátí na 70% a je klid...
Napsal: 08 zář 2011, 07:28
od anydraj
Znamej 640T a pak uz lehlo.
Napsal: 08 zář 2011, 08:18
od PidyPedro
caryo píše:Vlnovec tam mám necelý rok, na výfuku jsem nikde problém nenašel - předpokládám, že netěsný místo by bylo minimálně zafoukaný od sazí, navíc větší netěsnost by měla být i slyšet.
Ale pozoroval jsem to ve Vagu - běžně při volnoběhu je EGR otevřený na cca 70%, to těch zhruba dvou minutách cvakne a zavře se v mém případě vždy na 4,8 % a tu chvíli slyším turbo. Klepnu na plyn, EGR se vrátí na 70% a je klid...
zkousel si jestli funguje ventil na egr?