Stránka 2 z 3

Napsal: 31 pro 2016, 18:56
od uiqjirka
Zadne upravy, origo a je klid.

Napsal: 31 pro 2016, 20:28
od petr.gr
Kdyby to tak platilo, nikdo by nehledal důvod, proč drnčí palubka na volnoběh !

Napsal: 31 pro 2016, 20:31
od uiqjirka
S origo luzkama me palubka na volnobeh nedrnci, ani se starymi, ani s novymi.Problem hledej jinde.

Napsal: 31 pro 2016, 21:20
od petr.gr
Někde se to psalo, že je špatně vyřešená palubka, což se pak řešilo změnou uchycení. Nicméně teď už to nedělá nic, motor PD 96 kW přede jak benzín. Mě to vyhovuje. Už bych tam origo nedal ani omylem, tím spíše že mám min. 4000 Kč ušetřeny.

Napsal: 01 led 2017, 16:07
od turbo kamna power
petr.gr píše:Po mé úpravě je motor měkčeji uložen než u původního origo uložení. Všechno se dá udělat jinak. Jen se nesmí nikdo bát.
Můžu se zeptat, jakou konkrétně úpravu jsi dělal? Díky.

Jinak já mám taky zkušenost, že cokoliv jinýho než origo, je zaručený zdroj vibrací. To už raději starší origo (jetý), než nový febi :)

Napsal: 03 dub 2019, 18:52
od Pšenička
Dotaz pro "petr.gr."
Mám stejný problém s Passatem B5.5 PD motor AWF .
Po výměně hydrolůžek - najeto cca 350000km - značné vibrace motoru nejen při volnoběhu ale i v otáčkách cca 1600 - 2000. Nově použity hydrolůžka Lemforder !
Můžeš sdělit, jakou konkrétní úpravu jsi udělal pro změkčení vlastního hydrolůžku ?

Napsal: 03 dub 2019, 19:28
od petr.gr
Pšenička píše:Dotaz pro "petr.gr."
Mám stejný problém s Passatem B5.5 PD motor AWF .
Po výměně hydrolůžek - najeto cca 350000km - značné vibrace motoru nejen při volnoběhu ale i v otáčkách cca 1600 - 2000. Nově použity hydrolůžka Lemforder !
Můžeš sdělit, jakou konkrétní úpravu jsi udělal pro změkčení vlastního hydrolůžku ?
Koupil jsem luzko od Swag, udelal shora dovnitr rezy nozem na koberce, az zacal stred byt mekky. Nektere silentbloky motoru take nemaji pevny cely obvod ale jen cast. Tim silentblok muze chodit do. Na tomto foru jsem pak cetl zvasty znalcu...... Je to 3 roky, zadne vibrace a za par Kc. Vytece z nich olej, tak se nedivte. Cena orig. 3500, nahrada za ccs. 300,- plus par minut prace.

Napsal: 03 dub 2019, 20:23
od Tomas6
A k čemu jsou na některých silentech na B5 štekry? Nebo alespoň mi něco říká že jsem viděl jak k nim vedou dráty

Napsal: 03 dub 2019, 20:42
od petr.gr
To jsou cidla. Ted nevim, jak se daji vypnout a silentblok pouzit jakykoliv jiny.

Napsal: 04 dub 2019, 05:14
od pavlin2
Petře, neměl bys prosím náhodou fotku toho jak jsi to prořezal?

Napsal: 04 dub 2019, 09:32
od petr.gr
Řez shora dovnitř, v zeslabené části z obou stran.Obrázek

Napsal: 04 dub 2019, 11:09
od pavlin2
Díky!

Napsal: 04 dub 2019, 18:42
od Tomas6
petr.gr píše:To jsou cidla. Ted nevim, jak se daji vypnout a silentblok pouzit jakykoliv jiny.
Dobrá a na co tam teda jsou? Čidla.na silentbloku

Napsal: 04 dub 2019, 18:50
od petr.gr
Ja je na Superbu nemel, takze fakt nevim.

Napsal: 04 dub 2019, 19:04
od Tomas.cz
Při běhu naprázdno působí tlak, který se vytváří vibracemi motoru v kapalině horní komory, pouze na pryžovou membránu. Ta se deformuje a tlumí vibrace. Vzduch z komor uniká otevřeným elektromagnetickým ventilem. Za jízdy je elektromagnetický ventil uzavřen a tlak kapaliny působí přes škrtící trysku ve spojovacím kanálu v dolní komoře na pryžový měch, který se deformuje a omezuje tak vibrace.

Obrázek