Stránka 2 z 5
Napsal: 05 zář 2011, 09:50
od zajac

nie som automechanik. Ď.
Napsal: 05 zář 2011, 09:51
od slovacek.milos
pokud sděláš horní dekl na čerpadle tak hodně často je tam černo, jak na deklu tak na nastavovači,
můj názor je že ten bordel černý je právě z toho deklu

Napsal: 05 zář 2011, 10:06
od dhfool
slovacek.milos píše:pokud sděláš horní dekl na čerpadle tak hodně často je tam černo, jak na deklu tak na nastavovači,
můj názor je že ten bordel černý je právě z toho deklu

Myslím, že tady kucí řeší PD...

Napsal: 05 zář 2011, 11:05
od Marek77
Primárně je to zkoušeno na PD, ale mě zajímá především rotačka. Takže můžeme diskutovat nad oběma možnostmi.
Napsal: 05 zář 2011, 11:25
od dj_novys
a už to někdo zkoušel na rotačkách??mám TDI 81kw rotačku a chtěl bych to preventivně udělat taky...Díky
Napsal: 05 zář 2011, 11:51
od martinsidlo
Do prázdné nádrže (15litrů) dát 0,5l VIFu,najet 5-10km,aby se VIF dostal do systému,nechat přes noc působit a ráno normálně řádně protáhnout.Jsou-li vstřiky po mech.stránce dobré,toto pomůže.Viz. Seat,ani nevím,kde měl vstřiky(zůstali originál po celou dobu)
Napsal: 05 zář 2011, 12:40
od slovacek.milos
já vím jedno že pokud budeš mít zakarbonované špičky trysek tak ten karbon neodstraní tímto způsobem ani svatý petr,
a u rotaček něco bez okorevize jen tak rozpouštět, to přímo varuju,
půl čerpadla může být zalité vodou
na deklu a hejbli nastavovače 3mm vsrtva sajrajtu,
PD jsem nikdy nespravoval,
u CR bych se do toho taky nepouštěl něco čistit, čerpadlo bývá i orezlé, pokud se něco uvolní a navštíví vstřik tak to špatně skončí,
jak zde někdo psal že ve vestřiku se vymění nějaké silonové těsnění za pár kaček a jede to dál tak ten pravněpodobně držel v ruce jen vlastní vstřikovač co má od přirození

Napsal: 05 zář 2011, 13:01
od toefuk
Ja som to dnes odskusal, motor v podpise.
Zimny VIF s naftou v pomere 4:1, auto som nechal klepat hodinu na volnobehu a ckazdych 10 min som mu trochu slapol na krk.
VIF zo spiatocky bol po hodine stale cisty, bez zakalenia.
Robil som to kvoli cerpadlu, na volnobehu trochu kolisali otacky -+20otacok, tak preventivne som to skusil a zatial nelutujem.
http://www.youtube.com/watch?v=L8E8q_eCaaU
Filter som dal na privod, nie na spiatocku, myslim ze je to efektivnejsie, lebo nejde do cerpadla tolko bubliniek ked sa to zacne penit.
Napsal: 05 zář 2011, 13:06
od Marek77
Jak tak nad tím přemýšlím, dát filtr na zpátečku je totiž blbě. Ve zpátečce je tlak a hrozí roztržení filtru. V přívodním potrubí je mírný podtlak a to by filtru vadit nemělo. Takže asi jsi to udělal lépe.....
Napsal: 05 zář 2011, 13:12
od toefuk
Marek77 píše:Jak tak nad tím přemýšlím, dát filtr na zpátečku je totiž blbě. Ve zpátečce je tlak a hrozí roztržení filtru. V přívodním potrubí je mírný podtlak a to by filtru vadit nemělo. Takže asi jsi to udělal lépe.....

, dal som benzinovy, je jemnejsi a kupil som co najvacsi lebo vacsia plocha rychlejsie filtruje(mensie riziko pretrhnutia)...
toto som este nasiel na webe:
http://www.youtube.com/watch?v=G1qgF_jM ... =relatedam vediet
Dnes sa este chystam na PICASSO 2.0 HDi, pak dam vediet
Napsal: 05 zář 2011, 13:27
od slovacek.milos
já ten paliváček měl ucpaný sádlem,
tonda do něj pustil 8 atm a nic, pak ho profoukl z druhé strany
pro zajímavost petlahev střelí něco nad deset atm

Napsal: 05 zář 2011, 13:36
od A6TDI
slovacek.milos píše:já ten paliváček měl ucpaný sádlem,
tonda do něj pustil 8 atm a nic, pak ho profoukl z druhé strany
pro zajímavost petlahev střelí něco nad deset atm

doufám že ses moc nelekl

Napsal: 05 zář 2011, 13:39
od toefuk
slovacek.milos píše:já ten paliváček měl ucpaný sádlem,
tonda do něj pustil 8 atm a nic, pak ho profoukl z druhé strany
pro zajímavost petlahev střelí něco nad deset atm

PET 12 barov udrzi...
inak na to picasso kaslem, milos ma pravdu, moze sa uvolnit nejaky vacsi kus sajrajtu a ostane vysiet v spicke, so svojim autom by som to zopakoval kludne aj 100krat, ale cudzie si na triko nevezmem, pri tychto pokusoch je vzdy neake riziko a kazdy sa moze rozhodnut sam v ramci svojich moznosti, hlavne financnych

Napsal: 05 zář 2011, 13:41
od toefuk
A6TDI píše:slovacek.milos píše:já ten paliváček měl ucpaný sádlem,
tonda do něj pustil 8 atm a nic, pak ho profoukl z druhé strany
pro zajímavost petlahev střelí něco nad deset atm

doufám že ses moc nelekl

mne prdla v ruke napustena 3/4 vodou, som sa smiechu nezdrzal

Napsal: 05 zář 2011, 15:01
od mgbiker
asi trosku od veci, ale odkedy ma 110kw ostru vacku?
