prosím smazat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Jojo, ukludni sa trochu prebohaTDI tech píše:Uz ma doslava serete stym, ze vsetko talianske je nako...t. Akokeby fasisti robili neviem ako zazracne kvalitne veci, preto tolko vydrzia


Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
No neda mi to, ale spat k tomu autu, ako Leon sa mi paci, akurat tie kolesa mi tam spatia do vzhladu. Leon je auto dizajnovane v sportovom duchu a taketo lestaky sa hodia skor na nejake auto ktore ma skor reprezentacne ucely. Tolko moj osbny nazor tak ma tu nechytajte za slova a neze ma budete topit a kamenovat 

Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
tdi tech : tady mas dalsiho ten to jeste vylepsil
http://auto.bazos.cz/inzerat/12909087/S ... -110kW.php

http://auto.bazos.cz/inzerat/12909087/S ... -110kW.php
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Souhlasim s tim, ze Italove jsou treba na design machri, FB trysky se zdaji byt taky kvalitni.TDI tech píše:... vsetko talianske je nako...t. Akokeby fasisti robili neviem ako zazracne kvalitne veci
Mimochodem pokud myslis temi fasisty Nemce, pak vez, ze do se technologii tyce, tak Italove na Nemce nebudou mit jeste hodne dlouho, protoze to by nesmeli byt takove line vsi cikanske. A jeste si neodpustim vyuzit nahravky na smec: Benito Mussolini byl komunista?

Jinak rekni mi, proc na sprintech v dieselech nejsou zadna (alespon jsem si nevsiml) auta?

A co se benzinovych tyce, tak si vzpominam, ze na dvou Mimonich tam popravil motor minimalne jeden ze staje Fiat Coupe Turbo ... nejsmutnejsi na tom bylo, ze si je navzdory vetsimu objemu a odlisnemu palivu podavali "nasi s kamnama".
http://t-base.cz/vysledky/mimon11a.pdf ... celkove zastoupeni italskych vozu v hodnote 11 kusu ... z kolika?

Vez, ze toto bylo psano bez naznaku zasti nebo zavisti, bez zbytecnych emoci.
PS: uvedom si, ze zde jsi na foru, kde je majoritni zastoupeni z oblasti majitelu vozu s nemeckym puvodem (min. technologii)
Neber to jako slovickareni prosim, jen se me to proste dotklo a nemam pochopeni pro Tvuj styl zastavani se italskych aut. Chapu, ze drive tu byly ikony jako Delta Integrale, nesmrtelna Croma atd. ale co v poslednich 10 letech stoji opravdu za zminku z pohledu vykonu?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Mongo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 949
- Registrován: 16 dub 2007, 16:43
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
nuz o technike by som pomlcal... co sa talianov tyka... oni ako prvy uviedli na svetlo sveta prve TDI.... a prvy commonrail v seriovej vyrobe... s tymto opatrne....
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
to Forest: No fakt je ten ze v poslednych desatrociach nemci nic prevratne nevymysleli a len vsetko komplet orafu od talianov ako zvysok sveta a este ktomu to dokurvia. Elasis je v taliansku
A o pracovnej moralke necov mi nieco hovor, tak pomaly a nekvalitne nerobia ani v indii. Talian ci nemec jedna pica, nikdy robit nebude, pretoze furt si za svoju historiu nasli nejaky hlupi narod ktori na nich robil, robi a robit bude. Mam najradsej ked pride skurveny vyjebany fasista do nas preberat nejaku zakazku. Chodi jak buzerant, vsetko vyzere jak prasa bez hanby (zozerie, vypije a este sa drzi napraskany za brucho a camka "ja das ist gut"), sveto svete nam dava najavo aky sme chuji, zvarky chce mat ala Picasso, a pinda ze niekde vzadu na linke je trosku stecena farba. Ked prideme mi tam kuknut zadanie zakazky, ani vodu nam neponuknu, este naschval hovoria cim rychlejsie a dialektom (naschval preto ze si ich poprosil ci by nemohli hovorit spisovne a pomaly kedze nevieme tak dobre po nemecky ako oni). Zoberu nas na dielnu a ukazu ze take iste chcu aby sme im vyrobili. Zvarky jak ked lastovicky naseru, (ucen vo zvaracskej skole robi lepsie) cela konstrukcia kapanek skrutena do dziva, ale to je podla nich gut. To co u nas priemerny zamocnik sparvy za 45min. t.j. odstrihnut a ohnut kusok plechu, privarit ho, narezat dva zavity, prepojit kuskom trubky a zasrubovat 2 holendre (aj stym ze popritom vyfajci dva cigarety) Helmut robi cely den (8hod.) Rano dojdem do fabriky 7:30 vsetci spia na ponkoch (ze vraj ranajky), pridem z obedu zase vsetci spia na ponkoch, ze vraj obed, 14:30 vsetci su pri kavomate na fajciarke (prave sa zobudili z obedu). Dofajcia vypiju kavu a mars domov. Ale nam vymyvaju mozgy ich motivacny manazery ze slabo robime, ze u nich robia normu na 150%
V Nemecku vo fabrike sa ani najest poriadne nemozeme, lebo ta pica co vydava stravu v zavodnej jedalni je tak arogantna ze ona sa snami nebude bavit, len po nememecky. Takze cely cas sme tam jedli nejaku ich bohvieaku suppe a dajake maso na prirodno preto ze to bolo jedine co sme si vedeli po nemecky pytat. A celkovo akonahle zistili ze sme cudzinci sa knam tak arogantne spravali ako keby sme pre nich boli psie hovna. Arogantnejsi narod pod slnkom asi uz ani neexistuje.
Mne daco hovor o Nemcoch, uzil som ich az az


Mne daco hovor o Nemcoch, uzil som ich az az

Jožo, nabudúce vytiahni na tých nemčúrov vycibrenú angličtinu a myslím si, že veľa z tých sedlákov, s ktorými si mal dočinenia si neškrtnú. Robil som to vždy tak, ked som natrafil na nejakého chmuľa, viem slušne po nemecky, ale prečo sa mám prisposobovať idiotovi, ktorý ma má na saláme. A pri otázke hovoríte po francúzsky alebo anglicky im vždy klapli huby.
A to s tým dialektom a snahou rozprávať čo najrýchlejšie je u nich normálka, hochdeutsch počuješ tak akurát v správach v telke.
Treba sa nad to povzniesť.
Apropo, zasierame chlapcovi vlákno. Za mna sorry
A to s tým dialektom a snahou rozprávať čo najrýchlejšie je u nich normálka, hochdeutsch počuješ tak akurát v správach v telke.
Treba sa nad to povzniesť.
Apropo, zasierame chlapcovi vlákno. Za mna sorry
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Tobe mohu hovorit o Nemcich, protoze tam bratr neco malo pres 10 let zil a my tam za nim jezdili. Mame pratele v Nemecku a nase firma s nemeckou firmou uzce spolupracovala. Ano, nejdrive to zkusili, nejdrive nas chteli koupit, ale kdyz dostali raznou zapornou odpoved, tak pochopili, ze maji co docineni s dustojnym partnerem a obratili.
Napriklad to byli takovi machri, ze otci dali k dispozici Audi 100 v "plne palbe" v dobe, kdy v Cechach byly jen dve. Jednu mel nekdo z vlady a jednu nejaky Rus z Karlovych Varu tusim. Jak to vim? Ukradli nam ji ... dali nam dalsi, tu ukradli taky.
Pak otec vyfasoval dalsi, s motorem VR6, ale ta zrala, tak ji vratil, vyfasoval Mercedesa. Vzdy za nej vse platili, kdyz bylo jednani u nich, platili a pozvali celou rodinu. Kdyz u nas, platili a hostili nas ikdyz to otec odmital.
Co tim chci rict? Jednaji s vami bud podle toho, co jste nebo jak se sebou nechate jednat. Jinak to neni a toto si vtluc do hlavy. Musim to vedet, protoze i muj bratr se tam protloukal ... byl to jen mladej student z Cech a vsichni na nej koukali skrz prsty.
Proc? Protoze oni jsou jednotni, resp. byli, nevim jak ted. Nejsou to kurvy jako my, kteri se vzajemne nemame problem shodit, nakupujeme radeji veci z dovodu, prodavame nase vyrobni komplexy, abychom nasledne od nich za draho nakupovali.
A pokud mluvis o tom kdo co obslehnul, tak mi dovol konstatovat neco, co je z meho uzkeho subjektivniho pohledu tak zasadni:
- PD technologie, ktera byla revolucni a povznesla preplnovane diesely nekam jinam diky tehdy nesrovnatelne vyssim vstrikovacim tlakum
- sekvencni twinturbo - nejdrive Opel, nasledne a uspesne BMW ... dnes uz to kopiruji i Italove ... kdo prisel jako prvni s triturbem? MB tusim, ale BMW prijde 100%
- LeMans TDI - revolucni projekt
- jak to je s DSG, prvnim automatem, ktery radi rychleji, nezli manual, ... vime vsichni
... dalo by se pokracovat dal ale chtel jsem dat spis priklady prislusejici k tomuto foru, ostatne rozdil urovne hospodarstvi v Nemecku a Italii netreba srovnavat - zatimco Italove, flakaci se snazi opicit po Recku, Nemci to cele tahnou.
... mimochodem vsuvka: Nemci se za svou fasistickou minulost stydi, ... to same se bohuzel o Italech neda rict. To, ze nejsou jako fasisti tak "prosluli" jen diky jejich podprumernosti.
Nemci jsou totiz evropsti Japonci (byt na Japonce v mnohem nemaji), neni divu, je to nejintelgentnejsi evropsky narod. O IQ tech cikanu z jihu bych se radeji snad ani nezajimal.
PS: kdyz jsem zminil ty cikansky designery - bereme od nich svetla. Design spica, ale kvalita spatna a cena k zbliti.
PSS: durazne Te zadam, abys nemluvil o fasistech ... viz. PMka
PSSS: aby se nezdalo, taky Nemce nemusim, ale na druhou stranu umim ocenit pili, vuli, schopnosti a dalsi prednosti, kterymi Nemci oplyvaji
Napriklad to byli takovi machri, ze otci dali k dispozici Audi 100 v "plne palbe" v dobe, kdy v Cechach byly jen dve. Jednu mel nekdo z vlady a jednu nejaky Rus z Karlovych Varu tusim. Jak to vim? Ukradli nam ji ... dali nam dalsi, tu ukradli taky.
Pak otec vyfasoval dalsi, s motorem VR6, ale ta zrala, tak ji vratil, vyfasoval Mercedesa. Vzdy za nej vse platili, kdyz bylo jednani u nich, platili a pozvali celou rodinu. Kdyz u nas, platili a hostili nas ikdyz to otec odmital.
Co tim chci rict? Jednaji s vami bud podle toho, co jste nebo jak se sebou nechate jednat. Jinak to neni a toto si vtluc do hlavy. Musim to vedet, protoze i muj bratr se tam protloukal ... byl to jen mladej student z Cech a vsichni na nej koukali skrz prsty.
Proc? Protoze oni jsou jednotni, resp. byli, nevim jak ted. Nejsou to kurvy jako my, kteri se vzajemne nemame problem shodit, nakupujeme radeji veci z dovodu, prodavame nase vyrobni komplexy, abychom nasledne od nich za draho nakupovali.
A pokud mluvis o tom kdo co obslehnul, tak mi dovol konstatovat neco, co je z meho uzkeho subjektivniho pohledu tak zasadni:
- PD technologie, ktera byla revolucni a povznesla preplnovane diesely nekam jinam diky tehdy nesrovnatelne vyssim vstrikovacim tlakum
- sekvencni twinturbo - nejdrive Opel, nasledne a uspesne BMW ... dnes uz to kopiruji i Italove ... kdo prisel jako prvni s triturbem? MB tusim, ale BMW prijde 100%
- LeMans TDI - revolucni projekt
- jak to je s DSG, prvnim automatem, ktery radi rychleji, nezli manual, ... vime vsichni
... dalo by se pokracovat dal ale chtel jsem dat spis priklady prislusejici k tomuto foru, ostatne rozdil urovne hospodarstvi v Nemecku a Italii netreba srovnavat - zatimco Italove, flakaci se snazi opicit po Recku, Nemci to cele tahnou.
... mimochodem vsuvka: Nemci se za svou fasistickou minulost stydi, ... to same se bohuzel o Italech neda rict. To, ze nejsou jako fasisti tak "prosluli" jen diky jejich podprumernosti.
Nemci jsou totiz evropsti Japonci (byt na Japonce v mnohem nemaji), neni divu, je to nejintelgentnejsi evropsky narod. O IQ tech cikanu z jihu bych se radeji snad ani nezajimal.
PS: kdyz jsem zminil ty cikansky designery - bereme od nich svetla. Design spica, ale kvalita spatna a cena k zbliti.
PSS: durazne Te zadam, abys nemluvil o fasistech ... viz. PMka
PSSS: aby se nezdalo, taky Nemce nemusim, ale na druhou stranu umim ocenit pili, vuli, schopnosti a dalsi prednosti, kterymi Nemci oplyvaji
Naposledy upravil(a) Forest dne 24 lis 2011, 10:29, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Kazdy narod ma svoju mentalitu...... toto je vecou vkusu komu co sedi..... ale fakt sa vyvarujme diskusii o fasistoch apod.
Ked tak sa mozeme oslovovat "cobolaci", "pepici", "psonci", "zabozruti", "makaroni" atd., ale tamto vytahovat je hoooooodne od veci.
Navyse ako argumentoval Forest, v diskusii nemecko vs taliansko aj dost chore, kedze to boli v tejto ideologii "spojenci" 

Ked tak sa mozeme oslovovat "cobolaci", "pepici", "psonci", "zabozruti", "makaroni" atd., ale tamto vytahovat je hoooooodne od veci.


Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
plne suhlasim.kamos mal kovo-zákazku všetko išlo na rontgen a ked to doviezli do nemecka, tak kokot chcel zľavu lebo to a to sa mu nepozdavalo,hľadal chyby-veď keď to išlo vagónom takú cestu tak snáď prinútim Slováka k zľave.Piču.Zobral to naspäť a o mesiac Nemec volal,že posiela kamion.Cestou späť sa zrazu stratili chyby , ktoré tam neboli.

TDI tech píše:to Forest: No fakt je ten ze v poslednych desatrociach nemci nic prevratne nevymysleli a len vsetko komplet orafu od talianov ako zvysok sveta a este ktomu to dokurvia. Elasis je v talianskuA o pracovnej moralke necov mi nieco hovor, tak pomaly a nekvalitne nerobia ani v indii. Talian ci nemec jedna pica, nikdy robit nebude, pretoze furt si za svoju historiu nasli nejaky hlupi narod ktori na nich robil, robi a robit bude. Mam najradsej ked pride skurveny vyjebany fasista do nas preberat nejaku zakazku. Chodi jak buzerant, vsetko vyzere jak prasa bez hanby (zozerie, vypije a este sa drzi napraskany za brucho a camka "ja das ist gut"), sveto svete nam dava najavo aky sme chuji, zvarky chce mat ala Picasso, a pinda ze niekde vzadu na linke je trosku stecena farba. Ked prideme mi tam kuknut zadanie zakazky, ani vodu nam neponuknu, este naschval hovoria cim rychlejsie a dialektom (naschval preto ze si ich poprosil ci by nemohli hovorit spisovne a pomaly kedze nevieme tak dobre po nemecky ako oni). Zoberu nas na dielnu a ukazu ze take iste chcu aby sme im vyrobili. Zvarky jak ked lastovicky naseru, (ucen vo zvaracskej skole robi lepsie) cela konstrukcia kapanek skrutena do dziva, ale to je podla nich gut. To co u nas priemerny zamocnik sparvy za 45min. t.j. odstrihnut a ohnut kusok plechu, privarit ho, narezat dva zavity, prepojit kuskom trubky a zasrubovat 2 holendre (aj stym ze popritom vyfajci dva cigarety) Helmut robi cely den (8hod.) Rano dojdem do fabriky 7:30 vsetci spia na ponkoch (ze vraj ranajky), pridem z obedu zase vsetci spia na ponkoch, ze vraj obed, 14:30 vsetci su pri kavomate na fajciarke (prave sa zobudili z obedu). Dofajcia vypiju kavu a mars domov. Ale nam vymyvaju mozgy ich motivacny manazery ze slabo robime, ze u nich robia normu na 150%
V Nemecku vo fabrike sa ani najest poriadne nemozeme, lebo ta pica co vydava stravu v zavodnej jedalni je tak arogantna ze ona sa snami nebude bavit, len po nememecky. Takze cely cas sme tam jedli nejaku ich bohvieaku suppe a dajake maso na prirodno preto ze to bolo jedine co sme si vedeli po nemecky pytat. A celkovo akonahle zistili ze sme cudzinci sa knam tak arogantne spravali ako keby sme pre nich boli psie hovna. Arogantnejsi narod pod slnkom asi uz ani neexistuje.
Mne daco hovor o Nemcoch, uzil som ich az az



vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS