Odpisujem ti na tvoju otazku. Robil som to , ze som prehodil podtlakovu regulaciu za pretlakovu a fungovalo to bez ujmy , ale na mechanickom tdi. Pri 8 bitovej jednotke by ti doslo k tomu , ze pocas overboostu by ti privrelo lopatky na maximum a bola by tam brutalna turbodiera a system nerata z rychlou dynamikou turba akolisalo by to s vykonom. Parametre regulatora su nastavene inac pre vgt a inac pre obtok. Jak frekvencia tak doba odozvy PWM na chybovu velicinu . nasom pripade tlak. U 16 bitovych jednotiek to nastavit ide ale u starych 8 bitovych som dosiel len kde zmenit taktovaciu frekvenciu pwm na N75. Ale doby odozvy som nastavit nedokazal. Ale je jednoduchsie zohnat druhu jednotku ako sa trapit nad niecim co aj tak parametricky nevyhovujeTDIPOWER píše:Tak co? Jak to je? Napište někdo kdo to dělal. Já tvrdím: předělat regulaci z podtlakové na přetlakovou - plechovka a turbo frčí jako origo 1Z. Pokud se má navýšit tlak, tak samozřejmě softvérově. Nechápu, proč by to nemělo fungovat.
ECU 1Z
Moderátoři: šulda, Moderátoři
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
- Dawee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 227
- Registrován: 14 pro 2006, 13:20
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Kontaktovat uživatele:
Otázka další je ta, jestli je možno implantovat jakoukoli jednotku z AFN. Připomínám,že by to bylo do golf Tdi 1Z..O jedný vim,ale je z audi. Je v bazaru u mýho příspěvku..
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8889
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8889
-
tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
-
tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
-
tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
vis ja to driv uz resil bylo to tehda kdyz jsem o eletrice vedel prd a cekove to moc v povedomi nebylo delal jsem to tak ze jsem prehodil pruzinu v plechove kvuli pretlaku a vyrobil drzak na kterem byla dve tahla jedno klasika z banky a druhe hybalo z naklapenim lopatek cele to bylo prez malou paku(ta obrati regulaci) na delce te paky se da prave nastavit to aby to chodilo v celem rozsahu regulace steloval jsem to s komprezorem a kdyz to chodilo v celem rozsahu tak to bylo asi dvakrat z auta venku kvuli malemu doladeni celkem to chodilo byla tam dira,ale opravdu mala(chce to hodinarskou presnost)jinak rikam je to uz dlouho ted bych to resil prez soft a jinej elektroventil to jen tak pro zajimavost