Odpisujem ti na tvoju otazku. Robil som to , ze som prehodil podtlakovu regulaciu za pretlakovu a fungovalo to bez ujmy , ale na mechanickom tdi. Pri 8 bitovej jednotke by ti doslo k tomu , ze pocas overboostu by ti privrelo lopatky na maximum a bola by tam brutalna turbodiera a system nerata z rychlou dynamikou turba akolisalo by to s vykonom. Parametre regulatora su nastavene inac pre vgt a inac pre obtok. Jak frekvencia tak doba odozvy PWM na chybovu velicinu . nasom pripade tlak. U 16 bitovych jednotiek to nastavit ide ale u starych 8 bitovych som dosiel len kde zmenit taktovaciu frekvenciu pwm na N75. Ale doby odozvy som nastavit nedokazal. Ale je jednoduchsie zohnat druhu jednotku ako sa trapit nad niecim co aj tak parametricky nevyhovujeTDIPOWER píše:Tak co? Jak to je? Napište někdo kdo to dělal. Já tvrdím: předělat regulaci z podtlakové na přetlakovou - plechovka a turbo frčí jako origo 1Z. Pokud se má navýšit tlak, tak samozřejmě softvérově. Nechápu, proč by to nemělo fungovat.
