Jim píše:po tom co slýchám, bych žádný jiný diesel než TDI (PD) nechtěl...jedině pak benzin, ale s větším objemem...
ale až budou všechny VWčka na common railu, tak bude dílů dost, když začínaly PDčka, taky na to každej nadával a strachoval se nad cenou dílů
Souhlasím, to spíš mám větší strach s přesunem výroby do jiných států, jak o tom Škoda v souvislosti s jednáním o emisním limitu na 100km uvažuje, to by pak byl pech, to bych si pak klidně to BMW koupil, jelikož to zázemí jaké dnes u nás VW má by už nebylo takové.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
jj, to můžu potvrdit, servisuju A8, a když se to nastartuje studený, tak to vypadá jakoby v tom motoru nebyl olej nebo jako kdyby to mělo přeskočený rozvody, hrůza za ty prachy
Moj nazor. ked motor od VAG tak 1,9 tdi alebo 2,4 benzin. Toto prezije aj hirosimu. A tie nove CR3 piezzo co sa pripravuju a testuju v motorarni, myslim ze to ziadne slava nebude. A vobec asi nepripadaju experimenty typu 200 ps a 430Nm . to by musel byt este jeden taky motor v kufri...
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro