Stránka 2 z 2

Napsal: 09 úno 2007, 14:00
od Jim
po tom co slýchám, bych žádný jiný diesel než TDI (PD) nechtěl...jedině pak benzin, ale s větším objemem...

Napsal: 09 úno 2007, 14:58
od bobo
a co ty CommonRaily 2,7 TDi a 3,0 Tdi ? Dávaj je do Audi už teď, ty budou asi dobrý,ne ?

Napsal: 09 úno 2007, 15:16
od BH motor
zatial funguju ale to uvidime za 3 roky. Aj 2,5tdi nazvali naftovy sejk v 98 roku a v 2001 vsetci zistili ze je to kravina :)

Napsal: 09 úno 2007, 20:24
od Huml
Jim píše:po tom co slýchám, bych žádný jiný diesel než TDI (PD) nechtěl...jedině pak benzin, ale s větším objemem...
ale až budou všechny VWčka na common railu, tak bude dílů dost, když začínaly PDčka, taky na to každej nadával a strachoval se nad cenou dílů

Napsal: 09 úno 2007, 20:30
od Germi
Jsem zvědavý kolik to bude žrát :) To už asi nebude 4,5l jako u 1.9TDI (noteeth)

Napsal: 09 úno 2007, 20:59
od BH motor
spotreba vysoka nebude. niekde ako koncern psa. tam to tiez ide okolo4,5 az6 l. akurat ked to budes tlacit tak si to potiahne

Napsal: 09 úno 2007, 22:06
od Kornout
Huml píše:
Jim píše:po tom co slýchám, bych žádný jiný diesel než TDI (PD) nechtěl...jedině pak benzin, ale s větším objemem...
ale až budou všechny VWčka na common railu, tak bude dílů dost, když začínaly PDčka, taky na to každej nadával a strachoval se nad cenou dílů
Souhlasím, to spíš mám větší strach s přesunem výroby do jiných států, jak o tom Škoda v souvislosti s jednáním o emisním limitu na 100km uvažuje, to by pak byl pech, to bych si pak klidně to BMW koupil, jelikož to zázemí jaké dnes u nás VW má by už nebylo takové.

Napsal: 09 úno 2007, 22:40
od zdenace
Kornout nestraš, to by opravdu u nás už nebylo takové!

Napsal: 09 úno 2007, 23:32
od maros4341
BH motor píše:zatial funguju ale to uvidime za 3 roky. Aj 2,5tdi nazvali naftovy sejk v 98 roku a v 2001 vsetci zistili ze je to kravina :)

kamos ma A6 2005 3.0TDI. Ma najazdene 150tkm. Ked to rano nastartuje, tak nema byt na co hrdy....rachot ako zo starej regaty

Napsal: 09 úno 2007, 23:57
od Huml
jj, to můžu potvrdit, servisuju A8, a když se to nastartuje studený, tak to vypadá jakoby v tom motoru nebyl olej nebo jako kdyby to mělo přeskočený rozvody, hrůza za ty prachy

Napsal: 10 úno 2007, 09:24
od BH motor
Moj nazor. ked motor od VAG tak 1,9 tdi alebo 2,4 benzin. Toto prezije aj hirosimu. A tie nove CR3 piezzo co sa pripravuju a testuju v motorarni, myslim ze to ziadne slava nebude. A vobec asi nepripadaju experimenty typu 200 ps a 430Nm . to by musel byt este jeden taky motor v kufri... (LOL) (LOL) (LOL)