
Seat Leon 2001 1,6 16V
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
já věřím tomu, že i ta 1,4ka se dá upravit tak, že by to i ARL natřelo prdel. Ale to jsou prostě investice, že se to snad ani nevyplatí u normálního auta. U aut na závody chápu, že se upravují 1,4ky apod. Tam jde o to mít co nejsilnější auto v té dané kategorii (třeba do 1400ccm) Ale proč cpát desetitisíce do 1,6ky, když už si rovnou můžu koupit 1,8T apod, který jede už od začátku?
Někdo by mohl namítnout, že 90% lidí z fora taky upravuje 66 a 81KW motory místo aby si koupili rovnou 3.0TDI. Ale to je prostě /podle mě/ něco jinýho. V tom vidím smysl. V úpravě 1,6ky pro běžnej provoz smysl nevidím. Teda pokud někomu nebude stačit, že mu někdo softem udělá ze 100koní třeba 105koní
Někdo by mohl namítnout, že 90% lidí z fora taky upravuje 66 a 81KW motory místo aby si koupili rovnou 3.0TDI. Ale to je prostě /podle mě/ něco jinýho. V tom vidím smysl. V úpravě 1,6ky pro běžnej provoz smysl nevidím. Teda pokud někomu nebude stačit, že mu někdo softem udělá ze 100koní třeba 105koní

Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky
- PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW

Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW