Záměna trysek

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TOMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 872
Registrován: 18 úno 2006, 00:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od TOMI »

Co je to "TBD"? Pre tych neznalych. :)
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

TBD turboduchadlo
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
celtic
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 24 led 2006, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od celtic »

to TOMI-nie je problém aby si si tie trysky objednal aj k nám na Slovensko. Ja som to riešil tak že som poslal komplet celé vstreky a nechal som si namontovať 764 ky aj s nastavením (pre istotu). Trvalo to necelé dva týždne od vybratia po vloženie vstrekov. Vyjde to síce o niečo drahšie lebo platíš aj nastavenie plus poštovné.
kares
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 05 pro 2006, 22:09
Odpovědi: 0
Bydliště: SK Košice

Příspěvek od kares »

celtic píše:nie je problém aby si si tie trysky objednal aj k nám na Slovensko. Ja som to riešil tak že som poslal komplet celé vstreky a nechal som si namontovať 764 ky aj s nastavením (pre istotu). Trvalo to necelé dva týždne od vybratia po vloženie vstrekov. Vyjde to síce o niečo drahšie lebo platíš aj nastavenie plus poštovné.
ak sa môžem spýtať koľko ťa to vyšlo približne 764ky+ostatné výdavky, lebo nad tým uvažujem aj ja. Menil si aj softvér alebo tam máš originál ešte.
Seat Ibiza AFN 81 kW
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

kares píše:
celtic píše:nie je problém aby si si tie trysky objednal aj k nám na Slovensko. Ja som to riešil tak že som poslal komplet celé vstreky a nechal som si namontovať 764 ky aj s nastavením (pre istotu). Trvalo to necelé dva týždne od vybratia po vloženie vstrekov. Vyjde to síce o niečo drahšie lebo platíš aj nastavenie plus poštovné.
ak sa môžem spýtať koľko ťa to vyšlo približne 764ky+ostatné výdavky, lebo nad tým uvažujem aj ja. Menil si aj softvér alebo tam máš originál ešte.

Cena za sadu je tu uvedena v tomto příspěvku, hledej někde výše.
Software bych osobně změnil až po výměně trysek, aby se program upravoval podle nových podmínek, je to mnohem lepší řešení.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
kares
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 05 pro 2006, 22:09
Odpovědi: 0
Bydliště: SK Košice

Příspěvek od kares »

DEEJAYvenca píše:Já mam taky AFN a zrovna sem si nechával radit od Reeshy doporučoval mi bud Sprint 764(5614kč)nebo powerplus 764(8284kč) a prej tak 15 koní no :)
aký je rozdiel Sprint 764 a powerplus 764 samozrejme okrem ceny (LOL)

to Marek77: na úpravu softu som aj ja myslel len po výmene trysiek. Len som chcel vedieť či to bude fungovať istý čas aj bez úpravy. :?
alebo to radšej meniť spoločne :?
Seat Ibiza AFN 81 kW
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10330
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Není SW jako SW. Pro seriové trysky budeš patrně mít jiný program než pro trysky větší. Proto bych nejprve vyměnil trysky a potom až provedl chip tuning.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
DEEJAYvenca
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 01 led 2007, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Nedaleko ČK

Příspěvek od DEEJAYvenca »

kares píše:
DEEJAYvenca píše:Já mam taky AFN a zrovna sem si nechával radit od Reeshy doporučoval mi bud Sprint 764(5614kč)nebo powerplus 764(8284kč) a prej tak 15 koní no :)
aký je rozdiel Sprint 764 a powerplus 764 samozrejme okrem ceny (LOL)

to Marek77: na úpravu softu som aj ja myslel len po výmene trysiek. Len som chcel vedieť či to bude fungovať istý čas aj bez úpravy. :?
alebo to radšej meniť spoločne :?
Ty dražší maj prej pokarbonovanou jehlu, jestli si správně pomatuju.. a sou preciznější celkově.
Audi A4 2.5TDI Quattro AKE
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

kares píše:
DEEJAYvenca píše:Já mam taky AFN a zrovna sem si nechával radit od Reeshy doporučoval mi bud Sprint 764(5614kč)nebo powerplus 764(8284kč) a prej tak 15 koní no :)
aký je rozdiel Sprint 764 a powerplus 764 samozrejme okrem ceny (LOL)

to Marek77: na úpravu softu som aj ja myslel len po výmene trysiek. Len som chcel vedieť či to bude fungovať istý čas aj bez úpravy. :?
alebo to radšej meniť spoločne :?
Jakej je rozdíl mezi řadou Sprint a Powerplus najdeš zde http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=843 ;)
Obrázek
kares
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 05 pro 2006, 22:09
Odpovědi: 0
Bydliště: SK Košice

Příspěvek od kares »

ďakujem už viem :worthy:
Seat Ibiza AFN 81 kW
celtic
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 24 led 2006, 19:20
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od celtic »

kares píše:
celtic píše:nie je problém aby si si tie trysky objednal aj k nám na Slovensko. Ja som to riešil tak že som poslal komplet celé vstreky a nechal som si namontovať 764 ky aj s nastavením (pre istotu). Trvalo to necelé dva týždne od vybratia po vloženie vstrekov. Vyjde to síce o niečo drahšie lebo platíš aj nastavenie plus poštovné.
ak sa môžem spýtať koľko ťa to vyšlo približne 764ky+ostatné výdavky, lebo nad tým uvažujem aj ja. Menil si aj softvér alebo tam máš originál ešte.

Zatiaľ som soft nemenil (ale uvažujem). A cena - Trysky + nastavenie + poštovné (to samotné ma vyšlo asi na 1.200.- Sk -) = cca 12.500.-Sk.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“