
Záměna trysek
Moderátoři: šulda, Moderátoři
to TOMI-nie je problém aby si si tie trysky objednal aj k nám na Slovensko. Ja som to riešil tak že som poslal komplet celé vstreky a nechal som si namontovať 764 ky aj s nastavením (pre istotu). Trvalo to necelé dva týždne od vybratia po vloženie vstrekov. Vyjde to síce o niečo drahšie lebo platíš aj nastavenie plus poštovné.
ak sa môžem spýtať koľko ťa to vyšlo približne 764ky+ostatné výdavky, lebo nad tým uvažujem aj ja. Menil si aj softvér alebo tam máš originál ešte.celtic píše:nie je problém aby si si tie trysky objednal aj k nám na Slovensko. Ja som to riešil tak že som poslal komplet celé vstreky a nechal som si namontovať 764 ky aj s nastavením (pre istotu). Trvalo to necelé dva týždne od vybratia po vloženie vstrekov. Vyjde to síce o niečo drahšie lebo platíš aj nastavenie plus poštovné.
Seat Ibiza AFN 81 kW
kares píše:ak sa môžem spýtať koľko ťa to vyšlo približne 764ky+ostatné výdavky, lebo nad tým uvažujem aj ja. Menil si aj softvér alebo tam máš originál ešte.celtic píše:nie je problém aby si si tie trysky objednal aj k nám na Slovensko. Ja som to riešil tak že som poslal komplet celé vstreky a nechal som si namontovať 764 ky aj s nastavením (pre istotu). Trvalo to necelé dva týždne od vybratia po vloženie vstrekov. Vyjde to síce o niečo drahšie lebo platíš aj nastavenie plus poštovné.
Cena za sadu je tu uvedena v tomto příspěvku, hledej někde výše.
Software bych osobně změnil až po výměně trysek, aby se program upravoval podle nových podmínek, je to mnohem lepší řešení.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
aký je rozdiel Sprint 764 a powerplus 764 samozrejme okrem cenyDEEJAYvenca píše:Já mam taky AFN a zrovna sem si nechával radit od Reeshy doporučoval mi bud Sprint 764(5614kč)nebo powerplus 764(8284kč) a prej tak 15 koní no

to Marek77: na úpravu softu som aj ja myslel len po výmene trysiek. Len som chcel vedieť či to bude fungovať istý čas aj bez úpravy.

alebo to radšej meniť spoločne

Seat Ibiza AFN 81 kW
- DEEJAYvenca
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 01 led 2007, 21:01
- Bydliště: Nedaleko ČK
Ty dražší maj prej pokarbonovanou jehlu, jestli si správně pomatuju.. a sou preciznější celkově.kares píše:aký je rozdiel Sprint 764 a powerplus 764 samozrejme okrem cenyDEEJAYvenca píše:Já mam taky AFN a zrovna sem si nechával radit od Reeshy doporučoval mi bud Sprint 764(5614kč)nebo powerplus 764(8284kč) a prej tak 15 koní no![]()
to Marek77: na úpravu softu som aj ja myslel len po výmene trysiek. Len som chcel vedieť či to bude fungovať istý čas aj bez úpravy.![]()
alebo to radšej meniť spoločne
Audi A4 2.5TDI Quattro AKE
Jakej je rozdíl mezi řadou Sprint a Powerplus najdeš zde http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=843kares píše:aký je rozdiel Sprint 764 a powerplus 764 samozrejme okrem cenyDEEJAYvenca píše:Já mam taky AFN a zrovna sem si nechával radit od Reeshy doporučoval mi bud Sprint 764(5614kč)nebo powerplus 764(8284kč) a prej tak 15 koní no![]()
to Marek77: na úpravu softu som aj ja myslel len po výmene trysiek. Len som chcel vedieť či to bude fungovať istý čas aj bez úpravy.![]()
alebo to radšej meniť spoločne


kares píše:ak sa môžem spýtať koľko ťa to vyšlo približne 764ky+ostatné výdavky, lebo nad tým uvažujem aj ja. Menil si aj softvér alebo tam máš originál ešte.celtic píše:nie je problém aby si si tie trysky objednal aj k nám na Slovensko. Ja som to riešil tak že som poslal komplet celé vstreky a nechal som si namontovať 764 ky aj s nastavením (pre istotu). Trvalo to necelé dva týždne od vybratia po vloženie vstrekov. Vyjde to síce o niečo drahšie lebo platíš aj nastavenie plus poštovné.
Zatiaľ som soft nemenil (ale uvažujem). A cena - Trysky + nastavenie + poštovné (to samotné ma vyšlo asi na 1.200.- Sk -) = cca 12.500.-Sk.