Forest píše:@Batistuta : souhlas, 117-133 litrovy vykon bude asi bomba. Holt, BMW mi dava zapravdu - vicestupnove preplnovani ma vice, nezli smysl ... to je prave to, co tu nekteri nechapou - tlak neni to, co dela vykon

Plne suhlasim s vyrokom " tlak neni to, co dela vykon",konecne tu povedal niekto nieco mudre. Su dokonca auta,kde je potrebne znizit seriove preplnovanie a da sa dosiahnu vacsi vykon.
Na novych motoroch neni vobec potrebne len poriadne "fukat"
Pre priklad pridavam do sekcie Grafy graf iba po softwerovej uprave Seatu Ibiza FR 2,0TDI CR 143PS.
S autom som robil osobne dlhodoby test a najazdil som 15000km, k tomu viacnasobne ladenie na brzde.
Vysledok je 195PS a 416NM "len" na 1,4 baru, bez jedineho problemu s DPF a fakt ostrym pouzivanim mojej lahkej nohy,myslim si,ze to by mohlo byt potvrdenie vyroku.