Výfuk TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Odpovědi: 0
Ty jo zase další raketa a ještě k tomu 4x4 no jsem zvědavej.Pojedeš s tim do Příbrami 13.4.07Andre píše:Je to G2 syncro, v rámci možností čistě závodní, žádná showcar. Sice to k výfuku nepatří, ale povedlo se mi tam mimo jiné dostat IC z O2 (stejný jako má ARL), když bůh dá, tak zkusím udělat foto.
Výfuk jsem si objednal tento:
http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... oodsID=659
tak to asi celkem pojede noAndre píše:Je to G2 syncro, v rámci možností čistě závodní, žádná showcar. Sice to k výfuku nepatří, ale povedlo se mi tam mimo jiné dostat IC z O2 (stejný jako má ARL), když bůh dá, tak zkusím udělat foto.
Výfuk jsem si objednal tento:
http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... oodsID=659

takze rikas, ze kdyz tam clovek prdne mezikus (napr ten co mas ty) snizi se hlucnost vozu, ale ztrata vykonu je "zanedbatelna" ...
BTW : a proc tam nedas jenom trubku (zadnej vejfuk, nejlepsi vejfuk u TDI) kdyz je to pouze zavodni auto? predpokladam ze to bude vykuchany, jedna sedacka a brutalni bomby na sprinty tak naco tlumic za 3tis.....ja to nijak nezpochybnuju, jen jsem zvedavej

VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
jako ja mam jen trubku a zas mi neprijde ze by to rvalo uplne do extremu, jako je to hlucnejsi, ale rekl bych v mezich zdraveho rozumu, treba kdyz vidim kolikrat negra v prasivym escortu tak to rve vic jak cely moje TDIAndre píše:Kdybych tam ten tlumič nedal, tak se bojím toho, že mě tady lidi bydlící kolem mojí testovací trasy za chvilku ukamenujou...

VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Andre píše:Slyšel jsem hodně tdi jen s trubkou, a taky mi to nikdy nepřišel zas takovej extrém... Já tam ten 1.díl mám trochu složitější, jiná střeva v motoru, tak možná to chytá nějaký rezonance.
Každopádně výfuk dneska dorazil, zítra proběhne montáž, tak dám vědět poznatky, s měřením to ale asi nedopadne.




VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Tak výfukje na místě 
Hladina hluku minimálně o 1/2 nižší, ale seriovka to není (což jsem ani nečekal), zvuk je už jen takové hlubší dunění, pro mě (a doufám že i pro okolí) v pohodě přijatelné.
Pokud jde o výkon, tak v žádném případě nedošlo k poklesu, spíš naopak, ale možná to je jen můj suběktivní pocit, že to mín řve a víc jede.
Když to shrnu, tak spokojenost, snad jen mínus je přírůstek na váze asi 4kg.
Ještě malý dodatek: u toho modelu, který jsem si vybral, bylo uváděno, že trubka má prům. 60mm, ve skutečnosti je světlost 63mm a vnějsí průměr asi 66, což ale není v tomhle případě nedostatek. A materiál není nerez, ale pohliníkovaný plech.




Hladina hluku minimálně o 1/2 nižší, ale seriovka to není (což jsem ani nečekal), zvuk je už jen takové hlubší dunění, pro mě (a doufám že i pro okolí) v pohodě přijatelné.
Pokud jde o výkon, tak v žádném případě nedošlo k poklesu, spíš naopak, ale možná to je jen můj suběktivní pocit, že to mín řve a víc jede.
Když to shrnu, tak spokojenost, snad jen mínus je přírůstek na váze asi 4kg.
Ještě malý dodatek: u toho modelu, který jsem si vybral, bylo uváděno, že trubka má prům. 60mm, ve skutečnosti je světlost 63mm a vnějsí průměr asi 66, což ale není v tomhle případě nedostatek. A materiál není nerez, ale pohliníkovaný plech.



tak to je mazec no
hlavne ten IC
bylo to asi hodne velky peklo ho tam dostat ? muzu se zeptat na postup (jen pro zajimavost) ?
me to ceka ted taky, dam tam ze Saabika a je to taky celkem kousek
tak treba od tebe pochytim nejaky dobry napady, dik 





VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Andre píše:Když byl ten IC vedle auta, tak jsem moc nevěřil, že ho tam dostanu, ale ve finále to nebyla taková dřina, je tam i půvdní chladič (1,8b) i s ventilátorem. Od ted do G2 už jiný IC nedám.
Postup je jednoduchý: myslet, měřit, upravit a vyzkoušet, pokud je to špatně, tak od začátku znova
tys ten chladic sundaval s vetrakem ? nebo si to nak posouval? nebo si to nechal byt a jen si po pripade upravil predni pricku abys ho tam zespoda zasoupnul?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation