Výfuk TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Je to G2 syncro, v rámci možností čistě závodní, žádná showcar. Sice to k výfuku nepatří, ale povedlo se mi tam mimo jiné dostat IC z O2 (stejný jako má ARL), když bůh dá, tak zkusím udělat foto.

Výfuk jsem si objednal tento:
http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... oodsID=659
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 14:17

Příspěvek od Ondřej Krákora »

Tak sem zvědavej jak to pojede.
Uživatelský avatar
ignarus
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Odpovědi: 0
Registrován: 14 lis 2006, 15:10
Bydliště: Praha

Příspěvek od ignarus »

Andre píše:Je to G2 syncro, v rámci možností čistě závodní, žádná showcar. Sice to k výfuku nepatří, ale povedlo se mi tam mimo jiné dostat IC z O2 (stejný jako má ARL), když bůh dá, tak zkusím udělat foto.

Výfuk jsem si objednal tento:
http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... oodsID=659
Ty jo zase další raketa a ještě k tomu 4x4 no jsem zvědavej.Pojedeš s tim do Příbrami 13.4.07
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Andre píše:Je to G2 syncro, v rámci možností čistě závodní, žádná showcar. Sice to k výfuku nepatří, ale povedlo se mi tam mimo jiné dostat IC z O2 (stejný jako má ARL), když bůh dá, tak zkusím udělat foto.

Výfuk jsem si objednal tento:
http://www.sportovniautodoplnky.cz/stor ... oodsID=659
tak to asi celkem pojede no :-)
takze rikas, ze kdyz tam clovek prdne mezikus (napr ten co mas ty) snizi se hlucnost vozu, ale ztrata vykonu je "zanedbatelna" ...
BTW : a proc tam nedas jenom trubku (zadnej vejfuk, nejlepsi vejfuk u TDI) kdyz je to pouze zavodni auto? predpokladam ze to bude vykuchany, jedna sedacka a brutalni bomby na sprinty tak naco tlumic za 3tis.....ja to nijak nezpochybnuju, jen jsem zvedavej :-) cusa
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Kdybych tam ten tlumič nedal, tak se bojím toho, že mě tady lidi bydlící kolem mojí testovací trasy za chvilku ukamenujou...
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 15:14

Příspěvek od scream »

pak dej vedet jak moc se to utlumilo, sel bych do nej taky
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

scream píše:pak dej vedet jak moc se to utlumilo, sel bych do nej taky
jj presne tak a uplne nejlepsi by bylo dat tam jen trubku, zmerit to a pak to zmerit s tim mezikusem.........to by stalo za to
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Andre píše:Kdybych tam ten tlumič nedal, tak se bojím toho, že mě tady lidi bydlící kolem mojí testovací trasy za chvilku ukamenujou...
jako ja mam jen trubku a zas mi neprijde ze by to rvalo uplne do extremu, jako je to hlucnejsi, ale rekl bych v mezich zdraveho rozumu, treba kdyz vidim kolikrat negra v prasivym escortu tak to rve vic jak cely moje TDI :-) a ja se prave spis bojim toho, ze ti ten tlumic tolika nepomuze, asi se snizi hlucnost, ale ciste teoreticky si myslim, ze to klesne o malinkato akorad to zmeni charakter toho zvuku, treba ne, treba se naprosto pletu, nevim.....
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Slyšel jsem hodně tdi jen s trubkou, a taky mi to nikdy nepřišel zas takovej extrém... Já tam ten 1.díl mám trochu složitější, jiná střeva v motoru, tak možná to chytá nějaký rezonance.

Každopádně výfuk dneska dorazil, zítra proběhne montáž, tak dám vědět poznatky, s měřením to ale asi nedopadne.
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

udělej fotodokumentaci ;)
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Andre píše:Slyšel jsem hodně tdi jen s trubkou, a taky mi to nikdy nepřišel zas takovej extrém... Já tam ten 1.díl mám trochu složitější, jiná střeva v motoru, tak možná to chytá nějaký rezonance.

Každopádně výfuk dneska dorazil, zítra proběhne montáž, tak dám vědět poznatky, s měřením to ale asi nedopadne.
:-) takovej krasnej zvuk, ony ty baby pak cumej z baraku a rikaj si - ty kravo, to je TDIčko, poradne nakrmeny :-D :-D :-D
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Tak výfukje na místě :)
Hladina hluku minimálně o 1/2 nižší, ale seriovka to není (což jsem ani nečekal), zvuk je už jen takové hlubší dunění, pro mě (a doufám že i pro okolí) v pohodě přijatelné.
Pokud jde o výkon, tak v žádném případě nedošlo k poklesu, spíš naopak, ale možná to je jen můj suběktivní pocit, že to mín řve a víc jede.
Když to shrnu, tak spokojenost, snad jen mínus je přírůstek na váze asi 4kg.
Ještě malý dodatek: u toho modelu, který jsem si vybral, bylo uváděno, že trubka má prům. 60mm, ve skutečnosti je světlost 63mm a vnějsí průměr asi 66, což ale není v tomhle případě nedostatek. A materiál není nerez, ale pohliníkovaný plech.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

tak to je mazec no :-) hlavne ten IC ;-) bylo to asi hodne velky peklo ho tam dostat ? muzu se zeptat na postup (jen pro zajimavost) ? :-) me to ceka ted taky, dam tam ze Saabika a je to taky celkem kousek :-) tak treba od tebe pochytim nejaky dobry napady, dik :-)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Když byl ten IC vedle auta, tak jsem moc nevěřil, že ho tam dostanu, ale ve finále to nebyla taková dřina, je tam i půvdní chladič (1,8b) i s ventilátorem. Od ted do G2 už jiný IC nedám.

Postup je jednoduchý: myslet, měřit, upravit a vyzkoušet, pokud je to špatně, tak od začátku znova ;)
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Andre píše:Když byl ten IC vedle auta, tak jsem moc nevěřil, že ho tam dostanu, ale ve finále to nebyla taková dřina, je tam i půvdní chladič (1,8b) i s ventilátorem. Od ted do G2 už jiný IC nedám.

Postup je jednoduchý: myslet, měřit, upravit a vyzkoušet, pokud je to špatně, tak od začátku znova ;)

tys ten chladic sundaval s vetrakem ? nebo si to nak posouval? nebo si to nechal byt a jen si po pripade upravil predni pricku abys ho tam zespoda zasoupnul?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“