Spotreba po vymene rozvodov Octavia II 1.9/77kW TDI PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tonoaa- řemen si sedne na kladky jak má, ustaví svou polohu..Někdo správně protočí motor minimálně 2krát,/někdo na to kašle/ lepší je víckrát a pak znovu zkontroluje..Já u aut, kde lze auto natočit bez dlouhého deklování motor natočím , nechám párkrát převalit a pak znova zkontroluji...
nepropadat panice...
all
Chalani mozte sa skusit nejako zhodnut ako to teda ma byt spravne nastavene ? Pripadne dat nejaku radu, ja auto len uzivam a neviem ho oservisovat, ale chcel by som to mat dobre nastavene.
Cize riadit sa podla aretacnych pripravkov, ci podla hodnot vo VAGu ? Najdem servis, v ktorom mi to urobia podla toho co budem chciet. Do autoriz. servisu nepojdem, pretoze tam auto bolo 3 krat a boli dost problemy potom.
Dik. A som z KE.[/b]
Chalani mozte sa skusit nejako zhodnut ako to teda ma byt spravne nastavene ? Pripadne dat nejaku radu, ja auto len uzivam a neviem ho oservisovat, ale chcel by som to mat dobre nastavene.
Cize riadit sa podla aretacnych pripravkov, ci podla hodnot vo VAGu ? Najdem servis, v ktorom mi to urobia podla toho co budem chciet. Do autoriz. servisu nepojdem, pretoze tam auto bolo 3 krat a boli dost problemy potom.
Dik. A som z KE.[/b]
Octavia II Combi 77kW/1.9 TDI PD BXE
tak to si dovolím nesouhlasit.. každý ne ale některý jo..TDIfun píše:Jste z te 0 na 4 kan uplne zblbli vsichni!!!! Ani auto z linky to tak nema EDC16 O2 77kw!!!!
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 631
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Tak jsem se taky odvážil. Výsledek (původní hodnota -2,8, spotreba 0,8l/hod vyjimecne 0,7 bez svetel, teď tam velmi vyjimečně, spíše sporadicky problikne -1,1):

Spotřeba na volnoběh dle palubního PC 0,6-0,7, dokonce tam chvílema bylo 0,5. Takže pokles minimálně o desetinu. Taky bych řekl (pokud to není placebo), že se motor míň klepe.
Ale mám několik dotazů, protože jsem paranoik:
1) zdálo se mi v jednu chvíli, že jsem s tím středem hnul víc (tahem, nikoliv poklepáním), pohnul jsem s tím zpět, ale kdyby se s tím skutečně hnulo o dost, může to něco rozbít, nebo to prostě jen nesmyslně pojede?
2) ty šrouby jsem dotáhl očkovým klíčem rukou "na krev". Řekl bych, že víc dotažené to nebylo, ale stejně se zeptám, kdyby se to povolilo za jízdy, zničí to něco, nebo to jen nepojede?
3) předpokládám, že nevadí, že jsem to zkoušel bez krytu rozvoďáku
4) jak se řemen vytahuje, tak to leze do plusu, nebo do mínusu? Mám tam asi těch -0,6 nechat, že? Nebo to mám ještě trápit až na nulu?
Díky moc, jsem zas o něco chytřejší.

Spotřeba na volnoběh dle palubního PC 0,6-0,7, dokonce tam chvílema bylo 0,5. Takže pokles minimálně o desetinu. Taky bych řekl (pokud to není placebo), že se motor míň klepe.
Ale mám několik dotazů, protože jsem paranoik:
1) zdálo se mi v jednu chvíli, že jsem s tím středem hnul víc (tahem, nikoliv poklepáním), pohnul jsem s tím zpět, ale kdyby se s tím skutečně hnulo o dost, může to něco rozbít, nebo to prostě jen nesmyslně pojede?
2) ty šrouby jsem dotáhl očkovým klíčem rukou "na krev". Řekl bych, že víc dotažené to nebylo, ale stejně se zeptám, kdyby se to povolilo za jízdy, zničí to něco, nebo to jen nepojede?
3) předpokládám, že nevadí, že jsem to zkoušel bez krytu rozvoďáku
4) jak se řemen vytahuje, tak to leze do plusu, nebo do mínusu? Mám tam asi těch -0,6 nechat, že? Nebo to mám ještě trápit až na nulu?
Díky moc, jsem zas o něco chytřejší.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
jaktoze ma to novejsi PD mensi spotrebu na volnobeh?:D ja mam proste 0,5 u teplyho a nikdy to min neni. prej by to sllo srazit jedine nejakym nastavenim ve vagu plus nove gumicky na vstriky a 100% dobre rozvody.
jinak kdyz jsme u spotreby na volnobeh nekdy me vydesi co ukazuje palubak kdyz brzdim motorem a pak prejdu na volnobeh ma hne dukazovat tech 0,5-0,8 podle teploty a nekdy tam skoci aj 6 litru jindy 3 proste hodnota jako za jizdy. dela vam to taky? nerad bych se pak dozvedel,ze spatne doviraji vstriky nebo neco takoveho. mam pak divne predstavy
jinak kdyz jsme u spotreby na volnobeh nekdy me vydesi co ukazuje palubak kdyz brzdim motorem a pak prejdu na volnobeh ma hne dukazovat tech 0,5-0,8 podle teploty a nekdy tam skoci aj 6 litru jindy 3 proste hodnota jako za jizdy. dela vam to taky? nerad bych se pak dozvedel,ze spatne doviraji vstriky nebo neco takoveho. mam pak divne predstavy

ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Pánové, já vám poradím, jde motor dobře? Tak vemte kladivo a ten display rozbijte..Je to masochismus a jen to řidiče rozladí, někteří ocasové když to valí po dálnici, pořád čumí na přístrojvku a najednou zjistí změnu o 2-3 desetiny a poté páchají karamboly..A přitom to lže, nehledě na to, že čerstvě udělané rozvody se za čas usadí a nějaká posraná desetinka naskočí zase jinak..Vaše starosti na mojí hlavu... 

nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 631
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Pokud brzdíš motorem, ukazuje to nulu, což je správně, protože do motoru nejde žádné palivo a točí se protože ho ženou kola. Pokud ale jedeš (dojíždíš třeba na červenou a vyřadíš a dojíždíš na neutrál, palubák přepočítává spotřebu na volnoběh (např. 0,7 l/ hod) z litrů za hodinu na litry na 100 km. Proto taky čím víc se blíží rychlost nule, tím víc to stoupá (jedeš pomaleji, tudíž k ujetí 100 km potřebuješ víc času). Pod určitou rychlost (můj odhad je max. 3 km v hodině) to pak automaticky přeskočí na stupnici l/hod. Takže to, že tam skáčí větší čísla a až když se stojí tam skočí 0,7 l/hod je úplně v pořádku.sikin1987 píše:jaktoze ma to novejsi PD mensi spotrebu na volnobeh?:D ja mam proste 0,5 u teplyho a nikdy to min neni. prej by to sllo srazit jedine nejakym nastavenim ve vagu plus nove gumicky na vstriky a 100% dobre rozvody.
jinak kdyz jsme u spotreby na volnobeh nekdy me vydesi co ukazuje palubak kdyz brzdim motorem a pak prejdu na volnobeh ma hne dukazovat tech 0,5-0,8 podle teploty a nekdy tam skoci aj 6 litru jindy 3 proste hodnota jako za jizdy. dela vam to taky? nerad bych se pak dozvedel,ze spatne doviraji vstriky nebo neco takoveho. mam pak divne predstavy
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
to že motor jde dobře neznamená, že je synchronizace v pořádku... Asi jsi moc rozvodů u PD nedělal viď?jericho-3 píše:Pánové, já vám poradím, jde motor dobře? Tak vemte kladivo a ten display rozbijte..Je to masochismus a jen to řidiče rozladí, někteří ocasové když to valí po dálnici, pořád čumí na přístrojvku a najednou zjistí změnu o 2-3 desetiny a poté páchají karamboly..A přitom to lže, nehledě na to, že čerstvě udělané rozvody se za čas usadí a nějaká posraná desetinka naskočí zase jinak..Vaše starosti na mojí hlavu...
Řemen se usadí, ale hodnota se změní maximálně o 0,5°, ale to neudělá 2 deci. Dvě deci jsou tak 1,5° až 2°.Seřídit to jde podle Vagu a jenom zvrchu, na spotřebu 0,5. Víc je špatně.. Ty dva stupně na chodu motoru totiž ani nepoznáš,jen na spotřebě..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Ale pár jsem jich dělal, stačí je udělat pečlivě a není třeba žádná korekce. Je to velká dramatika, to, že dali do auta display s momentální spotřebou, bylo to nejhorší, co mohli pro motor udělat. Jezdí s ním potom jako s hnojem.Tady se řeší spotřeba na desetinu, ale slyším různé tuningy a motory jdou jako v multikáře, hulí to jako prase,hlavně že je tam nacpáno hodně nafty...Synchronizace je samozřejmě důležitá, ale pokud motor chytá na otočení, /teplý-studený/ nekouří a má výkon odpovídají typu motoru, co mám řešit. Kolikrát jsem je schválně posílal na Vag do servisu a bylo to v pořádku..Jistě sis všiml, že po výměně rozvodů , kdy kšandu vyměníš za tuhý řemen , tak se zvuk motoru po nějaké době změní, poslechově změkne..Chvilku trvá, než si najde tu svou cestu...Nikomu to nenutím, ale ještě pořád je pro mne chod motoru a jeho zvuk důležitý, i když vstřikování řídí jednotka, ale tahle kombajnová mechanika s mnoha rotujícími díly je ještě pořád naftový motor, kde zvuk řekne mnohé..Ale třeba se úplně pletu a je to chrochtající display.. 

nepropadat panice...
Presne tak.Cudujems a co vsetci blbnete stou 0 este ani raz sa mi nestalo zeby motor nastaveny na 0 isiel zivsie skor opacne zlenivel.Ani snimac co je na motore neni na stotinu mm um iestneny presne...cize vzdy je tma niaka tolerancia.Co sa tyka remena ano sada si a viac ako o 0.5jericho-3 píše:Ale pár jsem jich dělal, stačí je udělat pečlivě a není třeba žádná korekce. Je to velká dramatika, to, že dali do auta display s momentální spotřebou, bylo to nejhorší, co mohli pro motor udělat. Jezdí s ním potom jako s hnojem.Tady se řeší spotřeba na desetinu, ale slyším různé tuningy a motory jdou jako v multikáře, hulí to jako prase,hlavně že je tam nacpáno hodně nafty...Synchronizace je samozřejmě důležitá, ale pokud motor chytá na otočení, /teplý-studený/ nekouří a má výkon odpovídají typu motoru, co mám řešit. Kolikrát jsem je schválně posílal na Vag do servisu a bylo to v pořádku..Jistě sis všiml, že po výměně rozvodů , kdy kšandu vyměníš za tuhý řemen , tak se zvuk motoru po nějaké době změní, poslechově změkne..Chvilku trvá, než si najde tu svou cestu...Nikomu to nenutím, ale ještě pořád je pro mne chod motoru a jeho zvuk důležitý, i když vstřikování řídí jednotka, ale tahle kombajnová mechanika s mnoha rotujícími díly je ještě pořád naftový motor, kde zvuk řekne mnohé..Ale třeba se úplně pletu a je to chrochtající display..



VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
já jich dělal spoustu, zrovna minulý měsíc jednu už podruhý, kde jsem dělal rozvody při 123tis a hodnota byla 2,5, po výměně s nastartováním motoru a seřízením na přípravky 2,5. Teď při 245tis byla hodnota 2,9. Po výměně opět 2,5
A ještě jsem neviděl auto co by mělo spotřebu na volnoběh (který jsem dělal já) víc než 0,5. Možná jsem měl stěstí na kusy kde to bylo takhle. Ale i všem co jsem ladil rozvody po zásahu kutila bylo vždy 0,4-0,5.
A ještě jsem neviděl auto co by mělo spotřebu na volnoběh (který jsem dělal já) víc než 0,5. Možná jsem měl stěstí na kusy kde to bylo takhle. Ale i všem co jsem ladil rozvody po zásahu kutila bylo vždy 0,4-0,5.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI