Stránka 2 z 3

Napsal: 07 led 2012, 16:33
od jericho-3
Tonoaa- řemen si sedne na kladky jak má, ustaví svou polohu..Někdo správně protočí motor minimálně 2krát,/někdo na to kašle/ lepší je víckrát a pak znovu zkontroluje..Já u aut, kde lze auto natočit bez dlouhého deklování motor natočím , nechám párkrát převalit a pak znova zkontroluji...

Napsal: 07 led 2012, 17:01
od raztos
all

Chalani mozte sa skusit nejako zhodnut ako to teda ma byt spravne nastavene ? Pripadne dat nejaku radu, ja auto len uzivam a neviem ho oservisovat, ale chcel by som to mat dobre nastavene.

Cize riadit sa podla aretacnych pripravkov, ci podla hodnot vo VAGu ? Najdem servis, v ktorom mi to urobia podla toho co budem chciet. Do autoriz. servisu nepojdem, pretoze tam auto bolo 3 krat a boli dost problemy potom.

Dik. A som z KE.[/b]

Napsal: 07 led 2012, 17:46
od Huml
správně je to na přípravky

Napsal: 07 led 2012, 17:59
od tonoaaa
A 96kW PD AVF?

Napsal: 07 led 2012, 18:04
od raztos
Huml

cize sa neoplati to ani pripajat na VAG a synchronizovat ? Rozvody boli menene bez aretacnych pripravkov, len na fixu. Ako postupovat teraz ?

Napsal: 07 led 2012, 20:10
od Huml
no aby se to nemuselo kuchat, dá se to samozřejmě zjistit i podle VAGu, nejdřív kolik tam máš, předpokládám, že hodnota bude někde do plusu

Napsal: 07 led 2012, 20:44
od Biimbo
TDIfun píše:Jste z te 0 na 4 kan uplne zblbli vsichni!!!! Ani auto z linky to tak nema EDC16 O2 77kw!!!!
tak to si dovolím nesouhlasit.. každý ne ale některý jo..

Napsal: 30 kvě 2013, 04:32
od the_miracle
Tak jsem se taky odvážil. Výsledek (původní hodnota -2,8, spotreba 0,8l/hod vyjimecne 0,7 bez svetel, teď tam velmi vyjimečně, spíše sporadicky problikne -1,1):
Obrázek

Spotřeba na volnoběh dle palubního PC 0,6-0,7, dokonce tam chvílema bylo 0,5. Takže pokles minimálně o desetinu. Taky bych řekl (pokud to není placebo), že se motor míň klepe.

Ale mám několik dotazů, protože jsem paranoik:
1) zdálo se mi v jednu chvíli, že jsem s tím středem hnul víc (tahem, nikoliv poklepáním), pohnul jsem s tím zpět, ale kdyby se s tím skutečně hnulo o dost, může to něco rozbít, nebo to prostě jen nesmyslně pojede?

2) ty šrouby jsem dotáhl očkovým klíčem rukou "na krev". Řekl bych, že víc dotažené to nebylo, ale stejně se zeptám, kdyby se to povolilo za jízdy, zničí to něco, nebo to jen nepojede?

3) předpokládám, že nevadí, že jsem to zkoušel bez krytu rozvoďáku

4) jak se řemen vytahuje, tak to leze do plusu, nebo do mínusu? Mám tam asi těch -0,6 nechat, že? Nebo to mám ještě trápit až na nulu?

Díky moc, jsem zas o něco chytřejší.

Napsal: 30 kvě 2013, 11:34
od sikin1987
jaktoze ma to novejsi PD mensi spotrebu na volnobeh?:D ja mam proste 0,5 u teplyho a nikdy to min neni. prej by to sllo srazit jedine nejakym nastavenim ve vagu plus nove gumicky na vstriky a 100% dobre rozvody.
jinak kdyz jsme u spotreby na volnobeh nekdy me vydesi co ukazuje palubak kdyz brzdim motorem a pak prejdu na volnobeh ma hne dukazovat tech 0,5-0,8 podle teploty a nekdy tam skoci aj 6 litru jindy 3 proste hodnota jako za jizdy. dela vam to taky? nerad bych se pak dozvedel,ze spatne doviraji vstriky nebo neco takoveho. mam pak divne predstavy :D

Napsal: 30 kvě 2013, 12:29
od jericho-3
Pánové, já vám poradím, jde motor dobře? Tak vemte kladivo a ten display rozbijte..Je to masochismus a jen to řidiče rozladí, někteří ocasové když to valí po dálnici, pořád čumí na přístrojvku a najednou zjistí změnu o 2-3 desetiny a poté páchají karamboly..A přitom to lže, nehledě na to, že čerstvě udělané rozvody se za čas usadí a nějaká posraná desetinka naskočí zase jinak..Vaše starosti na mojí hlavu... :)

Napsal: 31 kvě 2013, 11:46
od the_miracle
sikin1987 píše:jaktoze ma to novejsi PD mensi spotrebu na volnobeh?:D ja mam proste 0,5 u teplyho a nikdy to min neni. prej by to sllo srazit jedine nejakym nastavenim ve vagu plus nove gumicky na vstriky a 100% dobre rozvody.
jinak kdyz jsme u spotreby na volnobeh nekdy me vydesi co ukazuje palubak kdyz brzdim motorem a pak prejdu na volnobeh ma hne dukazovat tech 0,5-0,8 podle teploty a nekdy tam skoci aj 6 litru jindy 3 proste hodnota jako za jizdy. dela vam to taky? nerad bych se pak dozvedel,ze spatne doviraji vstriky nebo neco takoveho. mam pak divne predstavy :D
Pokud brzdíš motorem, ukazuje to nulu, což je správně, protože do motoru nejde žádné palivo a točí se protože ho ženou kola. Pokud ale jedeš (dojíždíš třeba na červenou a vyřadíš a dojíždíš na neutrál, palubák přepočítává spotřebu na volnoběh (např. 0,7 l/ hod) z litrů za hodinu na litry na 100 km. Proto taky čím víc se blíží rychlost nule, tím víc to stoupá (jedeš pomaleji, tudíž k ujetí 100 km potřebuješ víc času). Pod určitou rychlost (můj odhad je max. 3 km v hodině) to pak automaticky přeskočí na stupnici l/hod. Takže to, že tam skáčí větší čísla a až když se stojí tam skočí 0,7 l/hod je úplně v pořádku.

Napsal: 31 kvě 2013, 15:55
od Biimbo
jericho-3 píše:Pánové, já vám poradím, jde motor dobře? Tak vemte kladivo a ten display rozbijte..Je to masochismus a jen to řidiče rozladí, někteří ocasové když to valí po dálnici, pořád čumí na přístrojvku a najednou zjistí změnu o 2-3 desetiny a poté páchají karamboly..A přitom to lže, nehledě na to, že čerstvě udělané rozvody se za čas usadí a nějaká posraná desetinka naskočí zase jinak..Vaše starosti na mojí hlavu... :)
to že motor jde dobře neznamená, že je synchronizace v pořádku... Asi jsi moc rozvodů u PD nedělal viď?
Řemen se usadí, ale hodnota se změní maximálně o 0,5°, ale to neudělá 2 deci. Dvě deci jsou tak 1,5° až 2°.Seřídit to jde podle Vagu a jenom zvrchu, na spotřebu 0,5. Víc je špatně.. Ty dva stupně na chodu motoru totiž ani nepoznáš,jen na spotřebě..

Napsal: 31 kvě 2013, 16:52
od jericho-3
Ale pár jsem jich dělal, stačí je udělat pečlivě a není třeba žádná korekce. Je to velká dramatika, to, že dali do auta display s momentální spotřebou, bylo to nejhorší, co mohli pro motor udělat. Jezdí s ním potom jako s hnojem.Tady se řeší spotřeba na desetinu, ale slyším různé tuningy a motory jdou jako v multikáře, hulí to jako prase,hlavně že je tam nacpáno hodně nafty...Synchronizace je samozřejmě důležitá, ale pokud motor chytá na otočení, /teplý-studený/ nekouří a má výkon odpovídají typu motoru, co mám řešit. Kolikrát jsem je schválně posílal na Vag do servisu a bylo to v pořádku..Jistě sis všiml, že po výměně rozvodů , kdy kšandu vyměníš za tuhý řemen , tak se zvuk motoru po nějaké době změní, poslechově změkne..Chvilku trvá, než si najde tu svou cestu...Nikomu to nenutím, ale ještě pořád je pro mne chod motoru a jeho zvuk důležitý, i když vstřikování řídí jednotka, ale tahle kombajnová mechanika s mnoha rotujícími díly je ještě pořád naftový motor, kde zvuk řekne mnohé..Ale třeba se úplně pletu a je to chrochtající display.. :)

Napsal: 31 kvě 2013, 17:19
od Misík
jericho-3 píše:Ale pár jsem jich dělal, stačí je udělat pečlivě a není třeba žádná korekce. Je to velká dramatika, to, že dali do auta display s momentální spotřebou, bylo to nejhorší, co mohli pro motor udělat. Jezdí s ním potom jako s hnojem.Tady se řeší spotřeba na desetinu, ale slyším různé tuningy a motory jdou jako v multikáře, hulí to jako prase,hlavně že je tam nacpáno hodně nafty...Synchronizace je samozřejmě důležitá, ale pokud motor chytá na otočení, /teplý-studený/ nekouří a má výkon odpovídají typu motoru, co mám řešit. Kolikrát jsem je schválně posílal na Vag do servisu a bylo to v pořádku..Jistě sis všiml, že po výměně rozvodů , kdy kšandu vyměníš za tuhý řemen , tak se zvuk motoru po nějaké době změní, poslechově změkne..Chvilku trvá, než si najde tu svou cestu...Nikomu to nenutím, ale ještě pořád je pro mne chod motoru a jeho zvuk důležitý, i když vstřikování řídí jednotka, ale tahle kombajnová mechanika s mnoha rotujícími díly je ještě pořád naftový motor, kde zvuk řekne mnohé..Ale třeba se úplně pletu a je to chrochtající display.. :)
Presne tak.Cudujems a co vsetci blbnete stou 0 este ani raz sa mi nestalo zeby motor nastaveny na 0 isiel zivsie skor opacne zlenivel.Ani snimac co je na motore neni na stotinu mm um iestneny presne...cize vzdy je tma niaka tolerancia.Co sa tyka remena ano sada si a viac ako o 0.5 :) ved len ked je motor studeny alebo zohriaty je tam rozdiel.Za dalsie pri volnobehu aj dost kmita napinacia kladka co vyrovnava kmity ked sa jemne prida 1000 - 1200 ot vtedy sa to pekne dosponuje a presna hodnota sa ukaze ;) Ak sa pri vymene nekopne o zub a nic sa nepovoli vacsinou po par km je to skoro tak isto ako pred vymenou.Bud na pripravky alebo potom este ak je okienko na prevodovke na rysku na zotrvacniku.Ked tak nadtym porozmyslate zistite co vlastne stelujete ked stym hybete a potom dostanete sami odpoved co ste vlastne tou synchronizaciou zmenili lebo ak to neviete naco to robite ked neviete co ovplyvnujete.Spotreba na volnobeh nieje smerodatna staci ak ma vacsiu volnobeznu davku nastavenu od vyroby v mg a hned je na volnobeh 0.7l A len tka pre zaujimavost co tak dostelovat volu na vstrekoch po niakych 180 000 a viac km ;)

Napsal: 31 kvě 2013, 19:28
od Biimbo
já jich dělal spoustu, zrovna minulý měsíc jednu už podruhý, kde jsem dělal rozvody při 123tis a hodnota byla 2,5, po výměně s nastartováním motoru a seřízením na přípravky 2,5. Teď při 245tis byla hodnota 2,9. Po výměně opět 2,5
A ještě jsem neviděl auto co by mělo spotřebu na volnoběh (který jsem dělal já) víc než 0,5. Možná jsem měl stěstí na kusy kde to bylo takhle. Ale i všem co jsem ladil rozvody po zásahu kutila bylo vždy 0,4-0,5.