
ing marek prokop - reference,zkusenosti?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Tak si zajed do Prahy (po predchozi domluve) a nemas problem. Proboha, z Pardubic ses tam za 3/4 hodinky maximalne.JHBullit píše:for Forest: byl jsem domluveny s 1Pavel na konec roku na chip tady v Pardubicich od Ríši ale nakonec to nedopadl oak dzy mu pisu na nahradni termin tak vubec neodepisuje...
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
Dotycni to neberte zle, ale tie pozitivne ohlasy su ako podla sablony - "Ochotny, rozumie tomu, poradi, odporucam"
Skusenost ze je ochotny a ze rad poradi beriem, aj s odporucanim - to je kazdeho pravo, ale na zaklade coho si trufate ako povedzme laici tvrdit ze sa tomu rozumie? Myslim ze na tomto fore je len zopar ludi co si mozu taketo tvrdenie dovolit. Aj k tomu by potrebovali upravu vidiet.
Skusenost ze je ochotny a ze rad poradi beriem, aj s odporucanim - to je kazdeho pravo, ale na zaklade coho si trufate ako povedzme laici tvrdit ze sa tomu rozumie? Myslim ze na tomto fore je len zopar ludi co si mozu taketo tvrdenie dovolit. Aj k tomu by potrebovali upravu vidiet.

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Tak aj ked sme laici, hadam staci hodnotenie ako: "super spotreba vzhladom k vykonu a uz mam na tom nalietane 100t km a bez problemu..."subz3ro_tdi píše:Dotycni to neberte zle, ale tie pozitivne ohlasy su ako podla sablony - "Ochotny, rozumie tomu, poradi, odporucam"
Skusenost ze je ochotny a ze rad poradi beriem, aj s odporucanim - to je kazdeho pravo, ale na zaklade coho si trufate ako povedzme laici tvrdit ze sa tomu rozumie? Myslim ze na tomto fore je len zopar ludi co si mozu taketo tvrdenie dovolit. Aj k tomu by potrebovali upravu vidiet.
Ked sa robi prieskum spokojnosti zakaznikov napr. u vyrobcu LCD TV tak pochybujem, ze niekto pozna technicky princip funkcie zariadenia.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 08 črc 2010, 23:29
- Bydliště: Frydek-mistek
Odpovědi: 0
zdravim,
vsechny nadšence tdi....s markem maximalni spokojenost ,šikovny a hlavně to něděla pro penize ale protože ho to bavi což odpovida i na vyslednem productu dejme tomu chipu ...ma audi z A3 viz popis zatim mam okolo 180 hP mozna o 5 vice nebo mene na tom ted nesejde...kroutak uz si přesně nepamatuju kolik jsme tam dali Marku kdyžtak doplň pls? ....s vlastni skusenosti vim že nějake O2rs 207HP se již ted muže schvovat vzhledem k vaze meho auta ....autko sice cosi pokouri ale tohle je otazka toho kam až chce kdo zajit s vykonem....ale pokud se jedna o upravy seriovych vozu napr o 25 az 35 procent tak autko fakt nehuli ,protože marek nastavuje hranici tlačeni turba ve vrchnich otačkach do originalnich norem tudiž se turbo nepřetači a životnst turba je teměř stejna jako u origo softu....
pokud li jse bavime o razatnich upravach do maximalni mozne hranice danych komponentu tak ja jsem eště neviděl zavodni stroj diesel co by nekouril
....mozna uz tento rok se potkame treba nekde na srazu pokud to dovoli moje finanční situace a uvidite A3 280HP pro cestovni učely v mozna bude i vice koniku jen dočasně pro sprinty neprozradim předem možnosti je mnoho ,zatim dodelana kompletni generalka motoru
lepsi streva neco i ze sportu atd vše připraveno již na 280 koni akorat se čeka na penizky na posledni nejdrahší věci tak za 3 měsice by mělo byt vše hotovo teda jestli už nebude po srazu zatim nevim terminy jak co bude a bude možno videt A3 na cestach. Chipovani se nikdo nemusi bat vše se da naučit pokud mate rozum ale chce to trpělivost a znalosti ktere vam nikdo jen tak neřekne udělal bych si již v teto době chip sam ,ale jelikož mam plny byt eleketroniky na opravu tak na to fakt nemam čas navic udělate jeden chip někomu ktery je dobry a už stim bohužel nejde přestat protože lidi si vas najdou pokud jste dobři, poctivi a nědělate to jen pro penize tak se nikde neschovate a nepotřebujete reklamu. Ja na to bohužel nemam čas jelikož dělam spravce informačních technologich a ve volnem čase hlavně tunning aut, tunnig repas laptopu desktopu mobilu xbox consoli ps3 atd a mechanika to jen kvuli toho protože je mi lito těch lidi si prošli spoustu originalnich servisu a neoriginalnich nasypali x tisic a autko stejnak furt zlobi protože lidi co to dělaji pro penize nikdy neřeši hlavní přičinu problemu ale spiše x dilu a vždy vam řeknou ,že by to mělo byt v pořadku ,ale musite stim pojezdit a když bude stale problem tak vam vyjmenujou x dilu co by to mohlo dělat a že mate kdyžtak dojet....s vlastni skušenosti vim že se da bud temer vse spravit a nebo srepasovat ,ale to vam zadny mechanik ktery neni vaš kamarad neřekne protože by přišel o spousty peněz což nechce ,proto ti opravdu dobři mechanici a chiperi se obejdou bez velkých reklam a ,protože jinak by se zblaznili stech mass lidi a zarověň by je to nebavilo protože proto to nědělaji a proto za markem pujdu velmi rad si zase modifikovat a3 na tech 280 již na brzdě pote doložim graf jak jsem již dřive slibil jen bych eště poznamenal že navic marek ma dlouholete skušenosti s řidicimi jednotkama v continentalu kde pracuje a proto to opravdu stoji za to udela vam vše podle přani a zhodnoti co bylo nejlepši pro vaš vuz vzhledem k staři stavu a i zhlediska životnosti tak ted me marek asi ukamenuje az zaparkuje nejblize u kostela:)
timto jsem se nechtel nikoho dotknout ale řict je vim že svuj nazor na to jak to je doopravdy zme skušenosti a spousta lidi bohuzel nema tolik penizku aby jsi mohli dat udelat chip kvalitne a bezstarosti u dieselpoweru kde se o vše perfektně postaraji doladi do každeho puntiku ja byl jeden snich
coz me donutilo se vše naučit nebo zjistit si sam a zarověn dovedlo k tomuto koničku a mi k tomu zjistit že mam na tyhle věci nadani ktere objevili moji kamaradi mechanici chiperi a ja o tom nemel ani tucha (thanks to Monti,Marek,Smoke,tdi fun ktěři mi nesmirně pomohli ale zarověn dieselpoweru ktery mi dal meho noveho celoživotniho konička:)
ted pracuji nad dalším zvedani vykonu me A3 pres 300 hp ,ktere je realne diky americkym kamaradum v oboru ale zatim vazne na hledani člověka co umi kaleni ? nevite o někom šikovnem s moravskoslezkeho kraje nejlepe s praxi
Marku jen tak dale brzy se potkame uz se tesim s pozdravem jamal
vsechny nadšence tdi....s markem maximalni spokojenost ,šikovny a hlavně to něděla pro penize ale protože ho to bavi což odpovida i na vyslednem productu dejme tomu chipu ...ma audi z A3 viz popis zatim mam okolo 180 hP mozna o 5 vice nebo mene na tom ted nesejde...kroutak uz si přesně nepamatuju kolik jsme tam dali Marku kdyžtak doplň pls? ....s vlastni skusenosti vim že nějake O2rs 207HP se již ted muže schvovat vzhledem k vaze meho auta ....autko sice cosi pokouri ale tohle je otazka toho kam až chce kdo zajit s vykonem....ale pokud se jedna o upravy seriovych vozu napr o 25 az 35 procent tak autko fakt nehuli ,protože marek nastavuje hranici tlačeni turba ve vrchnich otačkach do originalnich norem tudiž se turbo nepřetači a životnst turba je teměř stejna jako u origo softu....
pokud li jse bavime o razatnich upravach do maximalni mozne hranice danych komponentu tak ja jsem eště neviděl zavodni stroj diesel co by nekouril

lepsi streva neco i ze sportu atd vše připraveno již na 280 koni akorat se čeka na penizky na posledni nejdrahší věci tak za 3 měsice by mělo byt vše hotovo teda jestli už nebude po srazu zatim nevim terminy jak co bude a bude možno videt A3 na cestach. Chipovani se nikdo nemusi bat vše se da naučit pokud mate rozum ale chce to trpělivost a znalosti ktere vam nikdo jen tak neřekne udělal bych si již v teto době chip sam ,ale jelikož mam plny byt eleketroniky na opravu tak na to fakt nemam čas navic udělate jeden chip někomu ktery je dobry a už stim bohužel nejde přestat protože lidi si vas najdou pokud jste dobři, poctivi a nědělate to jen pro penize tak se nikde neschovate a nepotřebujete reklamu. Ja na to bohužel nemam čas jelikož dělam spravce informačních technologich a ve volnem čase hlavně tunning aut, tunnig repas laptopu desktopu mobilu xbox consoli ps3 atd a mechanika to jen kvuli toho protože je mi lito těch lidi si prošli spoustu originalnich servisu a neoriginalnich nasypali x tisic a autko stejnak furt zlobi protože lidi co to dělaji pro penize nikdy neřeši hlavní přičinu problemu ale spiše x dilu a vždy vam řeknou ,že by to mělo byt v pořadku ,ale musite stim pojezdit a když bude stale problem tak vam vyjmenujou x dilu co by to mohlo dělat a že mate kdyžtak dojet....s vlastni skušenosti vim že se da bud temer vse spravit a nebo srepasovat ,ale to vam zadny mechanik ktery neni vaš kamarad neřekne protože by přišel o spousty peněz což nechce ,proto ti opravdu dobři mechanici a chiperi se obejdou bez velkých reklam a ,protože jinak by se zblaznili stech mass lidi a zarověň by je to nebavilo protože proto to nědělaji a proto za markem pujdu velmi rad si zase modifikovat a3 na tech 280 již na brzdě pote doložim graf jak jsem již dřive slibil jen bych eště poznamenal že navic marek ma dlouholete skušenosti s řidicimi jednotkama v continentalu kde pracuje a proto to opravdu stoji za to udela vam vše podle přani a zhodnoti co bylo nejlepši pro vaš vuz vzhledem k staři stavu a i zhlediska životnosti tak ted me marek asi ukamenuje az zaparkuje nejblize u kostela:)
timto jsem se nechtel nikoho dotknout ale řict je vim že svuj nazor na to jak to je doopravdy zme skušenosti a spousta lidi bohuzel nema tolik penizku aby jsi mohli dat udelat chip kvalitne a bezstarosti u dieselpoweru kde se o vše perfektně postaraji doladi do každeho puntiku ja byl jeden snich

ted pracuji nad dalším zvedani vykonu me A3 pres 300 hp ,ktere je realne diky americkym kamaradum v oboru ale zatim vazne na hledani člověka co umi kaleni ? nevite o někom šikovnem s moravskoslezkeho kraje nejlepe s praxi
Marku jen tak dale brzy se potkame uz se tesim s pozdravem jamal
audi a3 1.9 tdi alh 66 kw 1998 - vstřiky 81 kw+PP764, vnt1749 va ,130 kW +sani z pd +v planu vyměna fmic
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
@toefuk: Akosi v tom tvojom prirovnani nevidim analogiu k mojmu prispevku, ja som nieco ako spokojnost zakaznika nikde nespochybnoval
Moj prispevok som myslel presne tak ako som to napisal - prosim vyvarujme sa hodnotenia kto tomu rozumie a kto nie - lebo v tomto obore plati doslova stare zname "je vela povolanych ale len malo vyvolenych". Hadam si rozumieme 


Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Re: musim se zastat kamose
kks, tak toto je iny pribeh...Jamal.1 píše:nevite o někom šikovnem s moravskoslezkeho kraje nejlepe s praxi
K tomu kaleni...aj tak to budes musiet dat urobit neakej firme, lebo doma to urcite nazakalis, ...hrubka nauhlicenej vrstvy, teplota kalenia, doba vydrze, zihanie, je to presne predpisany sled operacii s teplotami a casmi. Nikto ti nevysvetli ako co a preco lebo je to ich know-how. Takze podla mna to zanes firme co ma na to tech. zariadenia(zadas si maximalne momenty v krute a ohybe) a mozno nieco z toho aj bude...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Hlavne ze si rozumies sam so sebousubz3ro_tdi píše:@toefuk: Akosi v tom tvojom prirovnani nevidim analogiu k mojmu prispevku, ja som nieco ako spokojnost zakaznika nikde nespochybnovalMoj prispevok som myslel presne tak ako som to napisal - prosim vyvarujme sa hodnotenia kto tomu rozumie a kto nie - lebo v tomto obore plati doslova stare zname "je vela povolanych ale len malo vyvolenych". Hadam si rozumieme

A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 52
- Registrován: 08 črc 2010, 23:29
- Bydliště: Frydek-mistek
Odpovědi: 0
to toefuk
jasne rozumim ti
to byla az posledni moznost kterou jsem si nechaval na konec ,protoze to bude stat ranec...nebudem to rozebirat tady radsi zalozim nove tema tohle je o necem jinem jinak muzu dodat ze na chipu od marka nalitano zhruba 20000 tis na puvodnim motoru ktery mel dle meho nazoru okolo 400000 tis uz za sebou a bez problemu na muj pozadavek jsme dali max hranici vykonu ted s novymi strevami + vyfuk atd uz 20000 tis vykon nevim kde ted je nemam to cas merit kdyz mam cas a lidi moc nebreci ze neco zkazili tak ladim
preji spoustu zdaru a uspechu snad se nekdy potkame na nejakem srazu
jasne rozumim ti


preji spoustu zdaru a uspechu snad se nekdy potkame na nejakem srazu
audi a3 1.9 tdi alh 66 kw 1998 - vstřiky 81 kw+PP764, vnt1749 va ,130 kW +sani z pd +v planu vyměna fmic