Zatím sem motory čistil mechanicky , ale v Xantii je děsnej přístup a chci se tomu vyhnout . . . A hlavně , koncem roku mi končí STK a za současnýho stavu nemám na emisích šanci . . .jericho-3 píše:Není nad mechanickou očistu...jezdit dokud to půjde,pak to rozebrat a vyčistit....Je paradoxní,že pravidelná dekarbonizace se prováděla v první třetině 20.století....Pak to nebylo třeba...a dnes,v době kosmických olejů a elektronické regulace téměř všeho na motoru je třeba se vrátit do 20.let....Když jsem dělal pořádný přímý vstřik...T 138 atd. nebylo to třeba...ssání a ostatní partie byly čisté....Ona je účinnost a účinnost...a to se do motoru lila sračka M6 AD...Kde je asi problém....? Je mnoho cest k úspěchu,ale vždy to není ta nejtěžší cesta....
Když to otevřu , neskončím u čištění , ale zrovna udělám ventily ( sedla , vodítka ) . . .
Dát to firmě , která to čistí chemicky nechcu , za ty peníze to radši kuchnu . . .