Dekarbonizace TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240
Odpovědi: 0
Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Bydliště: Brno

Příspěvek od PavelTDi »

jericho-3 píše:Není nad mechanickou očistu...jezdit dokud to půjde,pak to rozebrat a vyčistit....Je paradoxní,že pravidelná dekarbonizace se prováděla v první třetině 20.století....Pak to nebylo třeba...a dnes,v době kosmických olejů a elektronické regulace téměř všeho na motoru je třeba se vrátit do 20.let.... :) Když jsem dělal pořádný přímý vstřik...T 138 atd. nebylo to třeba...ssání a ostatní partie byly čisté....Ona je účinnost a účinnost...a to se do motoru lila sračka M6 AD...Kde je asi problém....? Je mnoho cest k úspěchu,ale vždy to není ta nejtěžší cesta....
Zatím sem motory čistil mechanicky , ale v Xantii je děsnej přístup a chci se tomu vyhnout . . . A hlavně , koncem roku mi končí STK a za současnýho stavu nemám na emisích šanci . . .
Když to otevřu , neskončím u čištění , ale zrovna udělám ventily ( sedla , vodítka ) . . .
Dát to firmě , která to čistí chemicky nechcu , za ty peníze to radši kuchnu . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Máš pravdu,taky jsem koumal jak na to ,dělal jsem kámošovi u B5 skoro každý měsíc aspoň "díru",aby se motor mohl nadechnout...Ale měl jsem vždy strach,že nějaký pucek uvolním a vlítne to nad píst..Ono když se spojí "oddech" s olejovou mlhou z turba a připálí to výfuk z EGRU tak je z toho tahle směs.....Pak mu odešel píst a tak jsem to pořádně perchlorem vyčistil..nebyly vidět vůbec ventily....
nepropadat panice...
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Odpovědi: 1
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Vodou jsem to už čistil a je to bomba. Chce to zvednout otáčky kolem 2,5tis a postupne tam rozprášit cca 1,5l vody. Dělal jsem to na starom TDi na vyhození, ale pak se motor namontoval jinam a jezdí do dneška. Jen je potom potřeba vyměnit olej, ta voda se do něj dostane a je z něj emulze. Měl jsem ten motor pak otevřenej a byl jak dětská prdýlka.
Jen sání za EGRem se musí růčo.
Elektronika auta a technika........
776 829390
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Teda to je finta...ale jak ta voda může tu mastnotu rozpustit..?
nepropadat panice...
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Odpovědi: 1
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

jericho-3 píše:Teda to je finta...ale jak ta voda může tu mastnotu rozpustit..?
Rozpustí karbon a hlavně ve spalováku je z toho pára o velkom tlaku a teplotě.
Elektronika auta a technika........
776 829390
feras
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2006, 21:50
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Příspěvek od feras »

aj fordy su auta......
ked NEVLADZES, NEROB!!!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“