Zdarec kolik to vyšlo přeobložit?cairo1 píše:tak možná zkusím vyměnit tu dvouhmotu,mám už doma jednohmotu ATD + přeobložena lamela organikou...
pozná automechanik jestli je špatný ten homokinetický kloub nebo ty poloosy???
Dvouhmota v kytkách???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
a mám to!!!!!!!
tak, úspěch, lamela přeobložena v renovaku, tloušťka 3,5 mm ( cena 710,- Kč i s dopravou ), celková cena i s prací 5500,- Kč ( lamela, přítlačák, setrvák, obložení, 12x šroub, ložisko Sachs )
první pocity.....už nikdy bych nešel do dvouhmoty, měl jsem strach, tady z některých příspěvků, že se auto třepe a tak, teď je auto hodně klidnější i ve vyšších otáčkách...hlavně i po ránu když je +5 - ( -2 ) tak to blbě startovalol, teď na drc...........vše bez problému, DOPORUČUJI!!!!!!!!!!!!
první pocity.....už nikdy bych nešel do dvouhmoty, měl jsem strach, tady z některých příspěvků, že se auto třepe a tak, teď je auto hodně klidnější i ve vyšších otáčkách...hlavně i po ránu když je +5 - ( -2 ) tak to blbě startovalol, teď na drc...........vše bez problému, DOPORUČUJI!!!!!!!!!!!!
Octavia 1.9 Tdi, ASZ ( 81 kW), MR 2003, chip by POWEREDBYTDI, EGR off, jednohmota ATD + HDS 57...
zdravím, chci se zeptat jestli mi začíná odcházet dvouhmota nebo je to "normální". 1.9 Tdi ALH. Když je motor ještě studený tzn. po ranním startu, když se rozjíždím pouze "na spojku" auto trošku škube. Když panovali mrazy kolem těch -20 starty byly takzvaně na drc. ale prvních pár sekund něco v motorovém prostoru bouchalo. Myslíte, že začíná odcházet dvouhmota? Jinak žádné problémy se spojkou nepozoruju, po ohřátí je rozjezd pouze na spojku plynulý, stejně jako akcelerace na jiné převodové stupně.
Octavia Combi 2002 ALH Ambiente chip cca 85 kw
Prozraď co to bylo za značku?besoun píše:mě to dělalo to samé škubání při studených startech na rozjezd,spojka měla 24tis/km a šla na reklamaci(dvouhmota) a na jiném taky škubání a byl popraskaný přítlačák
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Byla to sachs v obou případech,ale v tom druhém případu jak byl přítlačák popraskaný tak to dostavaslo hodně velkej cerest ale najela 110tkm takže výdrž ma.Ale v tom prvním případě nevím co se stalo byla v záruce tak šla na reklamku a byla uznána.Ale pry to taky dělá když nenamažeš tzv mrkev(hřídel)
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Tos mě nepotěšil... taky chci dát dvouhmotu sachsbesoun píše:Byla to sachs v obou případech,ale v tom druhém případu jak byl přítlačák popraskaný tak to dostavaslo hodně velkej cerest ale najela 110tkm takže výdrž ma.Ale v tom prvním případě nevím co se stalo byla v záruce tak šla na reklamku a byla uznána.Ale pry to taky dělá když nenamažeš tzv mrkev(hřídel)

Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
To maš O 1 predpokladám, tam nieje náhodov jednohmota ? sa mi zdá že dvojhmota je až v 74kW PD.cairo1 píše:jj, kluci vybruje při plném plynu na tu čtverku a pětku jak jsem psal a hlavně když jedu do kopce....
ještě jsem si vzpomněl, když jsme stáhli výkon, tak to přestalo dělat, ale po 1000 km opět znivu, automechanik říkal, že je to dvouhmota
Tiež my to začalo robiť na AHF 81 kW mam vypinatelný powerbox ,
pri zapnutom to robý a pri vypnutom to nerobý . Hoc zo začiatku to nerobilo ani pri zapnutom
OCTAVIA COMBI 1,9 TDI 81kW, AHF, r.v. 2001
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina