Dvouhmota v kytkách???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

cairo1 píše:tak možná zkusím vyměnit tu dvouhmotu,mám už doma jednohmotu ATD + přeobložena lamela organikou...

pozná automechanik jestli je špatný ten homokinetický kloub nebo ty poloosy???
Zdarec kolik to vyšlo přeobložit?
Seat toledo rv04 66kw rotačka
cairo1
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 20 říj 2011, 21:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

a mám to!!!!!!!

Příspěvek od cairo1 »

tak, úspěch, lamela přeobložena v renovaku, tloušťka 3,5 mm ( cena 710,- Kč i s dopravou ), celková cena i s prací 5500,- Kč ( lamela, přítlačák, setrvák, obložení, 12x šroub, ložisko Sachs )

první pocity.....už nikdy bych nešel do dvouhmoty, měl jsem strach, tady z některých příspěvků, že se auto třepe a tak, teď je auto hodně klidnější i ve vyšších otáčkách...hlavně i po ránu když je +5 - ( -2 ) tak to blbě startovalol, teď na drc...........vše bez problému, DOPORUČUJI!!!!!!!!!!!!
Octavia 1.9 Tdi, ASZ ( 81 kW), MR 2003, chip by POWEREDBYTDI, EGR off, jednohmota ATD + HDS 57...
AdrianoCz
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 13 črc 2011, 08:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od AdrianoCz »

zdravím, chci se zeptat jestli mi začíná odcházet dvouhmota nebo je to "normální". 1.9 Tdi ALH. Když je motor ještě studený tzn. po ranním startu, když se rozjíždím pouze "na spojku" auto trošku škube. Když panovali mrazy kolem těch -20 starty byly takzvaně na drc. ale prvních pár sekund něco v motorovém prostoru bouchalo. Myslíte, že začíná odcházet dvouhmota? Jinak žádné problémy se spojkou nepozoruju, po ohřátí je rozjezd pouze na spojku plynulý, stejně jako akcelerace na jiné převodové stupně.
Octavia Combi 2002 ALH Ambiente chip cca 85 kw
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

mě to dělalo to samé škubání při studených startech na rozjezd,spojka měla 24tis/km a šla na reklamaci(dvouhmota) a na jiném taky škubání a byl popraskaný přítlačák
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

besoun píše:mě to dělalo to samé škubání při studených startech na rozjezd,spojka měla 24tis/km a šla na reklamaci(dvouhmota) a na jiném taky škubání a byl popraskaný přítlačák
Prozraď co to bylo za značku?
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

Byla to sachs v obou případech,ale v tom druhém případu jak byl přítlačák popraskaný tak to dostavaslo hodně velkej cerest ale najela 110tkm takže výdrž ma.Ale v tom prvním případě nevím co se stalo byla v záruce tak šla na reklamku a byla uznána.Ale pry to taky dělá když nenamažeš tzv mrkev(hřídel)
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Píďa
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 05 úno 2007, 16:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Píďa »

Taky mám čip na 81kW ASV, vibrace pozoruju přesně jak se tady píše, ale dá se to ovlivnit..... jen tomu nešlapat plnej pod 2000 otáček od té doby nemám sebemenší problém s vibracema
octavia combi 81kW ----- ted kolem 97 kW
Irka
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 26 kvě 2011, 14:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Irka »

besoun píše:Byla to sachs v obou případech,ale v tom druhém případu jak byl přítlačák popraskaný tak to dostavaslo hodně velkej cerest ale najela 110tkm takže výdrž ma.Ale v tom prvním případě nevím co se stalo byla v záruce tak šla na reklamku a byla uznána.Ale pry to taky dělá když nenamažeš tzv mrkev(hřídel)
Tos mě nepotěšil... taky chci dát dvouhmotu sachs :-(
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

Totéž jsem měl na AHF s agresivním chipem, dělá to setrvák, později ti bude např. při dojíždění na křižovatku na neutrál motor poskakovat, jak zastavíš, tak to přestane, (klasický projevení setrváku) máš tam hold velkou nálož v průběhu největšího krouťáku.
OKI
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 07 úno 2007, 16:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od OKI »

cairo1 píše:jj, kluci vybruje při plném plynu na tu čtverku a pětku jak jsem psal a hlavně když jedu do kopce....

ještě jsem si vzpomněl, když jsme stáhli výkon, tak to přestalo dělat, ale po 1000 km opět znivu, automechanik říkal, že je to dvouhmota
To maš O 1 predpokladám, tam nieje náhodov jednohmota ? sa mi zdá že dvojhmota je až v 74kW PD.

Tiež my to začalo robiť na AHF 81 kW mam vypinatelný powerbox ,
pri zapnutom to robý a pri vypnutom to nerobý . Hoc zo začiatku to nerobilo ani pri zapnutom
OCTAVIA COMBI 1,9 TDI 81kW, AHF, r.v. 2001
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

Neboj ta sachs to vydrží v poho akorát se nesmíš k tomu chovat jako zvíře,jinak bez problému to unese.A dneska se da koupit za lidovku.Neměj obavy. :D
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Může se dvouhmota roztrhnout, kdyz už je moc v háji.?? Mému kámošovi se to prej na C5 citroënu stalo. Ale moc se mi tomu nechtělo věřit, proto se ptám. Údajně se roztrhl setrvák a poškodil se motor.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

vyděl jsem a zákazníkovy jsem na utě měnil rozlítlou dvouhmotu na WV nic levnýho všechno v píč. !!!!!
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

Njn když je někdo trubec tak to tak dopadá,jezdí tak dlouho než to zničí vše kolem.To už musel sám slyšet a pozorovat,že není něco v pořádku
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

No začíná se mi třást, trošku při rozjezdu a ve velkým tahu 1600-2000 ot.
Časem na to hold dojde.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“