Stránka 2 z 3
Napsal: 08 úno 2012, 20:11
od davemo
cairo1 píše:tak možná zkusím vyměnit tu dvouhmotu,mám už doma jednohmotu ATD + přeobložena lamela organikou...
pozná automechanik jestli je špatný ten homokinetický kloub nebo ty poloosy???
Zdarec kolik to vyšlo přeobložit?
a mám to!!!!!!!
Napsal: 18 úno 2012, 09:44
od cairo1
tak, úspěch, lamela přeobložena v renovaku, tloušťka 3,5 mm ( cena 710,- Kč i s dopravou ), celková cena i s prací 5500,- Kč ( lamela, přítlačák, setrvák, obložení, 12x šroub, ložisko Sachs )
první pocity.....už nikdy bych nešel do dvouhmoty, měl jsem strach, tady z některých příspěvků, že se auto třepe a tak, teď je auto hodně klidnější i ve vyšších otáčkách...hlavně i po ránu když je +5 - ( -2 ) tak to blbě startovalol, teď na drc...........vše bez problému, DOPORUČUJI!!!!!!!!!!!!
Napsal: 24 úno 2012, 14:35
od AdrianoCz
zdravím, chci se zeptat jestli mi začíná odcházet dvouhmota nebo je to "normální". 1.9 Tdi ALH. Když je motor ještě studený tzn. po ranním startu, když se rozjíždím pouze "na spojku" auto trošku škube. Když panovali mrazy kolem těch -20 starty byly takzvaně na drc. ale prvních pár sekund něco v motorovém prostoru bouchalo. Myslíte, že začíná odcházet dvouhmota? Jinak žádné problémy se spojkou nepozoruju, po ohřátí je rozjezd pouze na spojku plynulý, stejně jako akcelerace na jiné převodové stupně.
Napsal: 24 úno 2012, 15:10
od besoun
mě to dělalo to samé škubání při studených startech na rozjezd,spojka měla 24tis/km a šla na reklamaci(dvouhmota) a na jiném taky škubání a byl popraskaný přítlačák
Napsal: 24 úno 2012, 22:52
od Irka
besoun píše:mě to dělalo to samé škubání při studených startech na rozjezd,spojka měla 24tis/km a šla na reklamaci(dvouhmota) a na jiném taky škubání a byl popraskaný přítlačák
Prozraď co to bylo za značku?
Napsal: 25 úno 2012, 16:45
od besoun
Byla to sachs v obou případech,ale v tom druhém případu jak byl přítlačák popraskaný tak to dostavaslo hodně velkej cerest ale najela 110tkm takže výdrž ma.Ale v tom prvním případě nevím co se stalo byla v záruce tak šla na reklamku a byla uznána.Ale pry to taky dělá když nenamažeš tzv mrkev(hřídel)
Napsal: 25 úno 2012, 18:26
od Píďa
Taky mám čip na 81kW ASV, vibrace pozoruju přesně jak se tady píše, ale dá se to ovlivnit..... jen tomu nešlapat plnej pod 2000 otáček od té doby nemám sebemenší problém s vibracema
Napsal: 25 úno 2012, 20:02
od Irka
besoun píše:Byla to sachs v obou případech,ale v tom druhém případu jak byl přítlačák popraskaný tak to dostavaslo hodně velkej cerest ale najela 110tkm takže výdrž ma.Ale v tom prvním případě nevím co se stalo byla v záruce tak šla na reklamku a byla uznána.Ale pry to taky dělá když nenamažeš tzv mrkev(hřídel)
Tos mě nepotěšil... taky chci dát dvouhmotu sachs

Napsal: 25 úno 2012, 20:31
od prowmen
Totéž jsem měl na AHF s agresivním chipem, dělá to setrvák, později ti bude např. při dojíždění na křižovatku na neutrál motor poskakovat, jak zastavíš, tak to přestane, (klasický projevení setrváku) máš tam hold velkou nálož v průběhu největšího krouťáku.
Napsal: 25 úno 2012, 20:45
od OKI
cairo1 píše:jj, kluci vybruje při plném plynu na tu čtverku a pětku jak jsem psal a hlavně když jedu do kopce....
ještě jsem si vzpomněl, když jsme stáhli výkon, tak to přestalo dělat, ale po 1000 km opět znivu, automechanik říkal, že je to dvouhmota
To maš O 1 predpokladám, tam nieje náhodov jednohmota ? sa mi zdá že dvojhmota je až v 74kW PD.
Tiež my to začalo robiť na AHF 81 kW mam vypinatelný powerbox ,
pri zapnutom to robý a pri vypnutom to nerobý . Hoc zo začiatku to nerobilo ani pri zapnutom
Napsal: 26 úno 2012, 01:12
od besoun
Neboj ta sachs to vydrží v poho akorát se nesmíš k tomu chovat jako zvíře,jinak bez problému to unese.A dneska se da koupit za lidovku.Neměj obavy.

Napsal: 21 bře 2012, 18:35
od gigidpietro
Může se dvouhmota roztrhnout, kdyz už je moc v háji.?? Mému kámošovi se to prej na C5 citroënu stalo. Ale moc se mi tomu nechtělo věřit, proto se ptám. Údajně se roztrhl setrvák a poškodil se motor.
Napsal: 21 bře 2012, 22:25
od Pasat TDI PD 96 kw
vyděl jsem a zákazníkovy jsem na utě měnil rozlítlou dvouhmotu na WV nic levnýho všechno v píč. !!!!!
Napsal: 22 bře 2012, 15:31
od besoun
Njn když je někdo trubec tak to tak dopadá,jezdí tak dlouho než to zničí vše kolem.To už musel sám slyšet a pozorovat,že není něco v pořádku
Napsal: 23 bře 2012, 18:36
od gigidpietro
No začíná se mi třást, trošku při rozjezdu a ve velkým tahu 1600-2000 ot.
Časem na to hold dojde.