Nemam problem pozdravit kohokoliv, kdo neohrozuje, neomezuje nebo se nechova na silnici jinak nebezpecne (a mezi to dle meho patri i brutalni kour za vozem), jen se mi nejak nedari potkavat priznivce jakekoliv ze stran. Obvykle zdravim kazdeho priznivce tuningu (tim myslim nekoho, komu to jede, ne komu to vypada), pri kazdem takovem setkani me "stare srdce pookreje".
Nicmene, jak jsem jiz zkonzultoval s Tobym, pred vice, nezli rokem, kdyz jsem jel po okruhu, tak jsem uz ve zpetnym videl, jak nekdo s cernym leonem a oranzovyma kolama klickuje celkem ostre bez blinkru. Pak me dojel a hovadsky me se prede mne bez blinkru narval tak, ze pokud bych nedupnul tvrde na brzdu, tak by rozhodne doslo ke stretu. Jen dodam, ze jsem "plachtil" k semaforu, kde byla cervena. Jake bylo me rozcarovani, kdyz jsem si vsimnul, ze vuz prislusi k CHF. Za takove chovani by si zaslouzil prinejmensim vypustit kola.
Abych se priznal, ted uz si neuvedomuji, jakym autem jsem zrovna jel, ale mam neodbytny dojem, ze jsem nejel Golfem, takze si nemyslim, ze by ridic toho vozu vedel, ze se jedna o me ... proste jel tak hovadsky.
Problem je, ze kdyz si clovek da na vuz samolepku nebo SPZtku a vyjadri tim prislusnost k urcite skupine, nejede "za sebe" ale vytvari svym chovanim u ostatnich ucastniku silnicniho provozu subjektivni nazor na zaklade ktereho pausalizuji.
Jen doplnim, ze vetsina nasich firemnich aut je osazena podlozkama pod SPZ od DP.
blízká setkání třetího druhu :-)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ja jsem teda na cestach jeste nalepku od CHF.cz ani od DP nepotkal.
Akorat jsem nekolikrat videl nalepku powered by TDI Drapek.
Ale ten dle rekace DP tady na foru moc dobre upravy asi nedela:).
Akorat jsem nekolikrat videl nalepku powered by TDI Drapek.
Ale ten dle rekace DP tady na foru moc dobre upravy asi nedela:).
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Mluvit budu i tak, o Drapkovi se nevyjadruji jeho praci znam jen z podani DP - a ta zrovna moc dobra neni.
Jestli je to opravdu jeho prace nebo ne, to nevim. Kazdopadne zatim jsem potkal jenom nalepky drapka.
Jestli je to opravdu jeho prace nebo ne, to nevim. Kazdopadne zatim jsem potkal jenom nalepky drapka.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

Každopádně nálepky sou fajn, nostalgicky vzpomínám na dobu SPZ začínajících VY - to se to mávalo nekde ve světě , třeba u Prahy
Dnešní 2B8- stojí za prd
Kdo je ten leon , nekoupil ho Pjeta potom co zbořil svojeho

Dnešní 2B8- stojí za prd

Kdo je ten leon , nekoupil ho Pjeta potom co zbořil svojeho

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft