Stránka 2 z 8

Re: LTO rakousko

Napsal: 25 led 2012, 11:26
od slovacek.milos
[quote="sikin1987"]chcu se zeptat jestli kamso nekecal. vcera mi psal,ze si dovezl v kanystrech 300 l topneho oleje z rakouska a ze to tam je na kazde benzince za 1 euro.

se zeptej když na každé na jaké přesně,
já tym byl minulý rok z břeclavi na víden, projel jsem i pár benzinek mimo hlavní trasu a olej za euro jsem nikde neviděl, uživatel etylek tam taky jezdil a nic,

před pár lety jsem jezdil v zimě na burzy do vídně čuměl jsem na totemy a nic

na jaře jsem pojezdil na motorce a taky nic, benál a nafta, vím že tam stím hodně topí, ;)

Napsal: 25 led 2012, 11:33
od hranicka
svars píše:podivam se kolik sem dal, ale osvědčila se mi titrace, je možné sem se sek při odečtu barvičky na lakmusu :-D davas 45g na litr metylu, a litr metylu lejes do 4litru sadla? (+-)
Tak nějak, ale titraci nedělám.
Občas jsem to dělával stylem, že se dalo louhu naschvál o něco méně, kdy metyl nezreagoval a zůstal na hladině, pak jsem přisejpal po lžících louhu (a pár hodin počkal), než se začaly mezi metylem a olejem tvořit jakýsi "pavučiny". Pak jsem to celý už jen pořádně promíchal a nechal položený na kotli. Pokud glycerín zůstane po reakci tekutý, je louhu akorát. Když zpolymeruje dřív než po pár dnech, mělo by se ubrat. V extrémním případě zpolymeruje dřív, než se stihne vůbec oddělit a vznikne pudink. :)

Napsal: 25 led 2012, 11:57
od sikin1987
napsal mi mesto poysdorf. a pry to je na kazdy shellce a me se to zda nejaky divny,ze by zrovna shellka to prodavala. Proverte to nekdo je to hned za hranicema.
Jinak abych odpovedel ja jdu zase riskovat,protoze uz mi nic jinyho nezbiva a uto jde stejne doprdele me uplne fatalne odchazi setrvacnik a menit si ho nemuzu dovolit,protoze uz nemam partaka a plac,kde bych zhodil prevodovku a v servise by byla vymena za minimalne 17 tis prace 4 tis a setrvak bez slevy kolem 12.
Potrebuju na tom jeste nalitat aspon 10 tis km za co nejmin penez.
Kde se tady probiralo redeni oleje s benzinem? budu uz lit jen novy olej plus nafta plus benal.

Napsal: 25 led 2012, 13:40
od radluk
Sikin
Libi se mne, jak si dokazes vse zduvodnit cenou oprav, ND a jen asi rocni maximalni pozadovanou vydrzi vozidla...
Kdybys aspon opravdu tu flasku do toho mrazaku dal, ale ani to ne, zas si to zduvodnis tim, ze nafta stoji 38k a auto musi jeste 10 tis km vydrzet (noteeth)
Mas zvlastni styl uvazovani. ;)

Napsal: 25 led 2012, 13:58
od batoo
sikin1987 píše:napsal mi mesto poysdorf. a pry to je na kazdy shellce a me se to zda nejaky divny,ze by zrovna shellka to prodavala. Proverte to nekdo je to hned za hranicema.
Jinak abych odpovedel ja jdu zase riskovat,protoze uz mi nic jinyho nezbiva a uto jde stejne doprdele me uplne fatalne odchazi setrvacnik a menit si ho nemuzu dovolit,protoze uz nemam partaka a plac,kde bych zhodil prevodovku a v servise by byla vymena za minimalne 17 tis prace 4 tis a setrvak bez slevy kolem 12.
Potrebuju na tom jeste nalitat aspon 10 tis km za co nejmin penez.
Kde se tady probiralo redeni oleje s benzinem? budu uz lit jen novy olej plus nafta plus benal.
To neber jako rejpavou, ale co budes delat az ti chcipne setrvak?
To uz nebudes jezdit a nebo koupis jinou pastiku za 10 000,-? Nebylo by lepsi z vrakace sehnat setrvak a vymenit ho?

Napsal: 25 led 2012, 14:00
od slovacek.milos
[quote="sikin1987"]napsal mi mesto poysdorf. a pry to je na kazdy shellce a me se to zda nejaky divny,ze by zrovna shellka to prodavala. Proverte to nekdo je to hned za hranicema.

jestli pojedem k mladé tak tam svfrknu,

na jaře ani vlétě tam nic nebylo, pamartuji si že jsem tudy jel v zimě a jak končil poysdor tak po pravé straně benzinka v kopečku a bylo to, ale je tomu víc jak deset let,

tuším že tam jsou zrovna dvě před a za,

palivo

Napsal: 25 led 2012, 14:19
od Radek
Tak tady sleduji tu debatu a mužu řict že vy jste neskutečni chemici :) ,bal by jsem se to nalit do kamen a to se ani nebavim o autě.
Je neskutečne co ty vaše auta (čerpadla) vydrži a při te strašne praci co stim stravite vyplati se to vubec?Nebo to je jen takovy "koniček" a dobry pocit s relativně ušetřene korunky ;) ;)

Napsal: 25 led 2012, 14:40
od sikin1987
batoo píše:
sikin1987 píše:napsal mi mesto poysdorf. a pry to je na kazdy shellce a me se to zda nejaky divny,ze by zrovna shellka to prodavala. Proverte to nekdo je to hned za hranicema.
Jinak abych odpovedel ja jdu zase riskovat,protoze uz mi nic jinyho nezbiva a uto jde stejne doprdele me uplne fatalne odchazi setrvacnik a menit si ho nemuzu dovolit,protoze uz nemam partaka a plac,kde bych zhodil prevodovku a v servise by byla vymena za minimalne 17 tis prace 4 tis a setrvak bez slevy kolem 12.
Potrebuju na tom jeste nalitat aspon 10 tis km za co nejmin penez.
Kde se tady probiralo redeni oleje s benzinem? budu uz lit jen novy olej plus nafta plus benal.
To neber jako rejpavou, ale co budes delat az ti chcipne setrvak?
To uz nebudes jezdit a nebo koupis jinou pastiku za 10 000,-? Nebylo by lepsi z vrakace sehnat setrvak a vymenit ho?
za 10 tis koupis hovno. CR tak do 35 a bude na tom stejne jako moje,ze se do toho musi dalsich 30 vrazit.
Sehnat setrvak z vrakace je jednoduchy,ale otazka je jetsli vydrzi vic jak mesic a druha otazka kdo ti ho vymeni?
rikal sem,ze ja to nemam s kym a kde udelat a servisi neberou ,ze si prineses svuj dil a jeste jetej a navic 10 hodin prace x 400-600
Ja na to stejne ted nemam penize jsem uz 8 mesicu bez prace

Napsal: 25 led 2012, 14:41
od sikin1987
a s tim LTO ja fkat nevim proto sme zalozil tuhle diskuzi abych se vas zeptal me se to zdalo divny,ale proc by mi lhal on najezdi 100x vic jak ja a je taky takovy setrilek,ze se chce dostat pod korunu za kilak a hleda ruzne moznosti

Napsal: 25 led 2012, 14:43
od batoo
Co vim ja tak se LTO na zimu musi aditivovat, a zalezi za kolik ho sezenes. Vem si ze pojedes 300km tam 300 km zpet poridis ho za 28,- kdyz spocitas svuj cas, palivo za cestu a aditivum tak se to skoro ani nevyplati.

Napsal: 25 led 2012, 15:08
od sikin1987
jo me ne to sem psal uz nahore,ale samotneho by me zajimalo jestli to fkat prida na vykonu to bych rad vyzkousel. jinak samozreme s tim zajizdenim uz sem taky zjistil,ze je lepsi si to jednoduse spocitat nez se nekam hnat. ja ted jedu treba na pohovor blizko cerpacky TANK ONO tak toho vyuziju a naberu 35 nafty a doplnim benzinem ,ale kdybych tam mel jet jen tak tak to je sul nuli kdyz musim teda znova zaklepat nafta tam stoji proste o 4 kc min jak na benzine,ale te kvality se bojim protoze cely problem se vstrikovanim co sem 2 mesice mel byl po nacerpani SM30 na TANK ONO

Napsal: 25 led 2012, 15:18
od batoo
Ja bych se s common railem vyvaroval jakekoliv SMN30..

Napsal: 25 led 2012, 15:25
od slovacek.milos
batoo píše:Co vim ja tak se LTO na zimu musi aditivovat, a zalezi za kolik ho sezenes. Vem si ze pojedes 300km tam 300 km zpet poridis ho za 28,- kdyz spocitas svuj cas, palivo za cestu a aditivum tak se to skoro ani nevyplati.
schválně LEHKÝ TOPNÝ OLEJ pokud je na topení tak se topí kdy vlétě :?

já topím v zimě a LTO je aditivovaný a když ti na chatě zamrzne tak to není LTO ale nějaká blbost ;)

Napsal: 25 led 2012, 18:35
od radluk
Radek
Sracky jak sracky, akorat ze u benzinek za ty sracky plati lidi 38,- aniz by ta cena odpovidala kvalite.
Ber to tak, ze treba v pripade LTO jde vicemene o motorovou naftu bez dani. Vzpomen si na pripady mrtvol v Orliku (zaletovane v sudech), vis kolik tehdy cela republika nevedomky vyjezdila u cerpacek LTO a jak si polovina tech cerpadel dodnes vrniii.
Pokud palivo ma tri hlavni vlastnosti - velmi kvalitne maze, ma primerenou viskozitu a nezpusobuje, ci nepodnecuje korozi. I kdyz o te korozi by se dalo polemizovat, neni problem najit lidi, kterym totalne zkorodovalo a pak se nasledne zadrelo vstrikovaci cerpadlo na pracovnim stroji pri tankovani nafty od Škeble. Osobne vim o dvou pripadech, kdy to krmili naftou od Škeblí a každé cerpadlo vyslo na 40 papiru (rofl).
Vyrobci vozidel musi udrzovat lidi ve strachu, protoze jedine strach verejnosti a kvalitne ukotvene podvedomi, ze cokoliv misto NM musi zarucene zlikvidovat motor a palivovou soustavu behem jednoho roku, zaruci prijem ropnym sejkum. Vo tom to je.

Napsal: 25 led 2012, 18:54
od radluk
Radek
Jde fakt o to, ze u nas ojebavaji prodejci PHM co se da, protoze zijeme v CR, rozumej "bordelistan", ridi se pravidlem "dnes to koupi, za tyden vyjezdi", nikdo jednu zpancovanou varku ani nepostrehne...
Verim tomu, ze LTO je jedna z nejcasteji pouzitych latek pri pancovani. Sice nevim, jak z nej dostanou barviva, ale neobarveny LTO by bezny uzivatel nemel sanci poznat...
Lidi na LTO proste mnohdy jezdi, aniz by to vedeli, o tom nemuze nikdo pochybovat... Nebo Jet-A1, taky zname afery :-)