sterace

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Turbo Z napsal
Jo a bacha na ty krátký spojovací tyčky na tom převodu, vypadají stejně, ale když je zaměníš tak stěrače přebíhají ven
To vypadá na osobní zkušenost (noteeth)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
TurboZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 23 led 2006, 14:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Skoro Brno

Příspěvek od TurboZ »

Kornout píše:Turbo Z napsal
Jo a bacha na ty krátký spojovací tyčky na tom převodu, vypadají stejně, ale když je zaměníš tak stěrače přebíhají ven
To vypadá na osobní zkušenost (noteeth)
Jj to je.. dělali jsme dvoje stěrače tak a jedny byli v poho a druhý pořád ujížděli. Je tam rozdíl jen asi 3mm ale byl to porod... :D
jamol
Přispěvovatel
Příspěvky: 594
Registrován: 23 led 2006, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Chebsko
Kontaktovat uživatele:

sterace

Příspěvek od jamol »

tak problem steracu vyresen:vymena uhliku a starce makaji.preventivne jsem je dukladne promazal.diky vsem za rady
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

když jsme u těch stěraču tak se přiživim,mam B5 jak vyndám motor stěračů? to asi zvládnu ale jde my spíš o ten umnělek kryt na okně ve kterém jsou stěrače.
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Už si to přesně nepamatuju, ale buď je tam nacvaklej, nebo jsou v něm krytky a pod nima šroubky, jako na Oct. Bacha na pravý straně je jednen dlouhej vrut.
PS:říká se tomu torpédo.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

právje šrouby tam nejsou je to nějak nacvaklí ale nevým jak nechci to dolámat tak potřebuju vjedět jak to šetrně vyndat(vycvaknout)
octule 2.0 BKD
serviceMan
Přispěvovatel
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2006, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko...

Příspěvek od serviceMan »

Nejdřív musíš povolit a sundat stěrače, pak povolit ty kryty na panty, je to na 30TX, jdou mizerně dolů, tak ať ti neprasknou, pak jsou na tom plastu odspoda takový tři packy (nebo jedna, teď nevim) a je to zajištěný takovejma plechovejma nasouvacíma pojistkama, pak je potřeba sundat kryt na pylovej filtr a mělo by to bejt oholený.
Pak musíš opatrně směrem od okna plochým šroubovákem podebrat ten plast, začni na kraji u blatníku a lehce ho tahem vypáčit z drážky, která je na Bausetu na okně. Až budeš mít ten plast tak vysoko, abys za něj dostal prsty, tak ho chytni a pomalu ho vytahej na druhej konec okna.
Pak nezbejvá nic jinýho, než vykličkovat kolem pantů kapoty = vyndat ježka z klece.
Pozoris, nešponovat, neprohejbat, hned ti lupne... ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“