Stránka 2 z 4

Napsal: 03 úno 2012, 20:56
od Ferenzzo
právě, leda že bys přepínal zpátečku o něco později?? :?

Napsal: 03 úno 2012, 21:22
od Ferenzzo
http://www.rostlinnyolej.cz/cs/filtrace ... let-3.html


vyplatí se nebo je lepší sehnat někde na vrakáči?

Napsal: 03 úno 2012, 22:10
od Koval(CZ)
Zajeď si na vrakáč a tam to seženeš za několik stovek, mám elektricky vyhřívaný filtr bosch, je to origo z fiatu tempry, nebo z tipa, pěkně jsem si ho zateplil 1,5cm miralonem.

Napsal: 03 úno 2012, 22:47
od peopleman
Fiat Bravo,Marea,AR 145 a podobný italjet motory to mají,na vrakáču za dvě kila to občas kupuju... ;)

Napsal: 03 úno 2012, 23:11
od radluk
Ferenzzo
Ano, presne tak, pockas minutu, pak prepnes, ale redeni u toho systemu nezabranis, technicky to neni mozne, vzdy dojde k promichani, sice to pozdejsim prepnutim vratky zmirnis....
Jinak musis met dva filtry a vstupni 3/2 tesne pred cerpadlem, pak nic neredis ve filtrech.

Napsal: 05 úno 2012, 21:32
od Petr H.
peopleman píše:Fiat Bravo,Marea,AR 145 a podobný italjet motory to mají,na vrakáču za dvě kila to občas kupuju... ;)
jj mám ho v Bravě taky. Je to takový plastový kroužek s 2 drátama mezi filtrem a hlavou filtru. Netušíte někdo, jak moc a kdy to topí?

Napsal: 05 úno 2012, 21:32
od Petr H.
:(

Napsal: 06 úno 2012, 08:45
od peopleman
Tuším-hřeje to jen chvíli při startování v mrazech,kdyby topil delší dobu,tak se spálí...

Napsal: 06 úno 2012, 09:35
od zflek
co mám já v astře 2.0 DTI tak tam ohřívá palivo jen do 15°C, pak se automaticky vypne

Napsal: 06 úno 2012, 11:03
od radluk
Ty ohrivace mezi filtrem a hlavou filtru jsou vicemene jen k rozpusteni vysrazeneho parafinu v nafte. Zadne zazraky od nich necekejte.

Napsal: 06 úno 2012, 15:10
od Slawek3
13Vx5A ?=65W mozna o trosku vice to je opravdu jen na parafin
na orev jsou potreba v teto zimne stovky watu

Napsal: 06 úno 2012, 19:33
od Ferenzzo
jde poznat bez rozdělání filtru, jestli opravdu hřeje? dokud ho totiž nepoliju vřelou vodou, tak řáno nenastaruju (a to tam mám jen naftu a ještě k tomu nový filtr)

Napsal: 06 úno 2012, 22:02
od radluk
Zmerit jestli ma nejaky odpor, nebo jestli do neho jde aspon nejake napeti po startu...

Napsal: 08 úno 2012, 00:30
od Koval(CZ)
Měřil jsem odběr toho el. filtru, proudový náraz začíná na 13-14A a s rostoucí teplotou rychle klesá, reguluje se to samo, nevypne se, ale jen sníží odběr s vyšší teplotou. Jak to mám zaizolované, tak to mělo v -12 teplotu 34st., v +20 v létě jsem tam naměřil 67stupňů. Ještě chci změřit odběr na zapnutém motoru, vždycky jsem to změřil hned jak jsem zaparkoval do garáže a vypnul motor.

Napsal: 08 úno 2012, 17:59
od Petr.C
peopleman píše:Tuším-hřeje to jen chvíli při startování v mrazech,kdyby topil delší dobu,tak se spálí...
Jak myslíš, že může jet v kuse. Chtěl jsem si ho přidělat na mondeo na vypínač.