Stránka 2 z 3

Napsal: 16 úno 2012, 15:09
od kozby11
Dobrý den ,v servise zjištěn malý kompresní tlak ve třech válcích.Prý to uniká přes výfukové ventily.Tvrdí že se to potkalo ,já si myslím že zřejmě přeskočil řetěz.Teď dilema-jestli se do toho pustit doma,nebo nechat opravit v servise/cena cca.30 tkč./
Nemá někdo návod na kontrolu nastavení rozvodů?
Děkuji všem za dosavadní rady.

Napsal: 16 úno 2012, 15:22
od papouch22
na aute to jde ale blbe je lepsi vyndat motor a rozhodit to venku. nic na tom vcelku neni. kolik misto cidla na kliku a 2 vrtaky na vacky. ja myslim ze az shodis prsa tak bude hned videt jak vypada retez

Napsal: 16 úno 2012, 20:15
od kozby11
Ještě jeden dotaz,co si myslíte o tom přeskočení řetězu. To přeskočí z ničeho nic?? /Vozidlo nastartováno ,volnoběh a pak už smrt???/
Je pravda že vozidlo má najeto asi hodně,na tachometru to má 180tkm,otázka kolik je ještě stočeno!!
Je pravda že kryt rozvodů už byl v minulosti jistě dole,je přetěsňován.

Napsal: 20 úno 2012, 16:50
od kozby11
Auto už opět doma,naměřené tlaky 20,14,15,17 celkem nic moc!!!
Už jsem sundal víko ventilů a od oka tam nic není vidět,tak asi motor ven a uvidíme.

Napsal: 21 úno 2012, 17:39
od kozby11
Dobrý den,dnes jsem se pustil do motoru a při rozdělávání jsem našel na elektroinstalaci v okolí vstřikovacího čerpadla upadlý konektor,zatím nemůžu přijít /není tam vidět/ kam může patřit.Je to jednopólové čidlo modré barvy.Nevíte někdo od čeho je???

Napsal: 21 úno 2012, 18:00
od dodi911
Posli foto

Napsal: 21 úno 2012, 18:27
od kozby11
ObrázekObrázek
doufám že to bude dobře vložené a půjde to prohlédnout.
Jedná se mi o to čidlo kterého je tam část /modré barvy/ to na obrázku je ulomené a na autě zatím nemůžu najít druhou část kam by to patřilo.
Děkuji za pomoc.

Napsal: 21 úno 2012, 19:04
od sharan933
nieje ten konektor na kompresor klimy inac teraz mi doviezli tiez mondeo a vyzera ze preskocil rozvod

Napsal: 22 úno 2012, 18:56
od kozby11
Dnes jsem vyndal motor a to čidlo je na tlak oleje.Jinak překontrolováno nastavení rozvodů a vše vypadalo OK.Takže se demontovala hlava , vizuálně nevidět žádný ventil podpálený, tak uvidíme dál.

Napsal: 27 úno 2012, 16:01
od kozby11
Ještě jeden postřeh,po sundání hlavy ve válcích žádná nafta, výfukové potrubí jen černé suché,stále mám podezření na vstřikovací čerpadlo,že nedodává plný tlak,vstřikovací trysky překontrolovány,otvírají cca při 210Atm,rozprašují ,nekapou.
Pokud bych chtěl demontovat vstř.čerpadlo ,drží to jen na těch třech šrubech které se dají povolit přes otvory v ozubeném kole??? na co si dát pozor!!!!
A ještě pokud demontuji čerpadlo,nemáte někdo tip kde ho nechat odzkoušet někde na moravě. Děkuji.

Napsal: 27 úno 2012, 20:02
od papouch22
jestli mas dole prsa tak ho normalne vydloubni sundej kolo a povol ty torxy pod nim, pres to kolo se to dela jen kdyz jsou tam prsa, das pripravek a podrzis si to rozvod ti nespadne. zadna veda v tom neni

Napsal: 27 úno 2012, 20:13
od kozby11
Mám dole hlavu takže mám rozvody dole,takže jestli to dobře chápu tak povolím ty čtyři šrouby co drží to ozubené kolo a pak ty tři torxy ?? je to tak. A při zpětné montáži je třeba nějaké nastavení přes diagnostiku??

Napsal: 27 úno 2012, 20:28
od papouch22
jo to kolo musis sundat jinak bys to nevyndal tou dirou. nejsem si uz jisty ale mozna kdyz to neprojde budes muset sundat i tu stredovou matku (mel by tam byt klinek ) a pak to proleze. az to budes skladat tak tam dej vrtak a postav to na nej tady se nic nesteluje jako na VW

Napsal: 27 úno 2012, 20:52
od kozby11
zatím dík...dám vědět :)

Napsal: 27 úno 2012, 22:00
od dodi911
Stredovu netreba, tie 4 a 3 sruby.