Jaký používáte předehřev paliva.

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

To ani elektro ohrev, je tam termostat zhruba na 5 °C. Ale on uvazuje mozna o nejakem jinem, treba vykonnejsim...
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

tak sem dneska vsadil svuj předehřev (3m mědi smotaný v trubce, délka 50cm) skoro sem to přehnal s délkou, až sem měl problém to tam vsadit ale dopadlo to. nalil sem olej a celkem mě překvapila rychlost ohřívání- podle vag to rostlo asi o 15 stupnu mín jak voda vzestupně po 8km jsem byl na 70stupnich. nemám zavřenou spátečku takže to letí do nádrže a pořád tam bylo těch 70-75 stupnu. a tak mě trochu hlodá jestli to nebude vadit nádrži a hadicím co tam vedou, těch 75stupnu???.nevím na kolik je stavěná. možná je to blbá otázka pro vás ale takhle mě to ukazovalo a hadice byly teplý u nádrže. je to OI. to bylo venku asi 8 st. co pak v letě...dík
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
palas88
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 26 led 2013, 20:50
Odpovědi: 0

předehřev z escorta

Příspěvek od palas88 »

Já to u své 405ky 1,9D když se mi v zimě na směs vyfritu a nafty přicpával filtr vyřešil elektrickým předehřev z escorta TD. Koupil sem ho od borca za 150kč, k tomu přikoupil rele a mam to udělaný tak že otočím klíčkem, pošlu proud do vstřik, čerpadla, zaroven mi to sepne rele a předehřev začne hřat ještě než nastartuju.... po 20ti vteřinách už je i teplá trubka zatím hned. Najednou znatelnej rozdíl :) Doporučuju. odběr to má okolo 70-80W.
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

vymýšlel sem taky něco přes elektriku ale má to malej učinek než ta voda. když je to na těch 70 stup. tak je to krásně řidký jak nafta, ale pořád nevím jestli to nebude vadit tý nádrži
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

nevím z čeho přesně je nádrž vyrobena, ale odhaduji, že plast který byl použit k výrobě bude mít rozmezí použitelnosti přibližně do 70 - 80°C

doporučuji změřit provozní teplotu kapaliny v nádrži :)
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
palas88
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 26 led 2013, 20:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od palas88 »

zase tak malý učninek bych tomu nedaval, neměřil sem teplotu ale po pul minutě až minutě tlustá (10ka ) hadice dost teplá, 50 stupnů to bude mít určitě, hlavně to působí hned, takhle v zimě než se ti ohřeje voda a začně to vyhřívat.... Já jezdil v 15 stupúních jen na friták bez předehřevu a normalně to šlo a to je docela dost hustej ten olej, takhle když má 50 pořád,bohatě stačí.
Jirka800
Přispěvovatel
Příspěvky: 309
Registrován: 10 úno 2009, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradecko

Příspěvek od Jirka800 »

Ferenzzo píše:nevím z čeho přesně je nádrž vyrobena, ale odhaduji, že plast který byl použit k výrobě bude mít rozmezí použitelnosti přibližně do 70 - 80°C

doporučuji změřit provozní teplotu kapaliny v nádrži :)
dobře ale jináč asi lepší zavřít zpátečku...
Octavia TDI 81KW 1999 AHF
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“