Klima

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

serviceMan píše:Jj, taky tomu pustím žilou a du na cigáro (noteeth) , je to nezávadný a stejně použitý médium se snad musí recyklovat, nebo co, než se dá zpět. Ale co je na tom pravdy... :?
S tím cigárem bacha, jak se ten plyn ohřeje nad myslím 130°C, tak je prudce jedovatej, tak ne že ho budeš šlukovat. A ještě bacha na omrzliny.
serviceMan
Přispěvovatel
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2006, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko...

Příspěvek od serviceMan »

Huml píše:S tím cigárem bacha, jak se ten plyn ohřeje nad myslím 130°C, tak je prudce jedovatej, tak ne že ho budeš šlukovat. A ještě bacha na omrzliny.
Jj, na to pozoris, to je pravda, proto chodím čudit ven... A vzhledem k počasí se asi omrzlinám nevyhnu... (noteeth)
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

olej se po prvnim vypusteni doplnovat nemusi,ale po vice vypusteni urcite jo,pri obehu media se unasi v celem okruhu a po vypusteni se vzdy nejake mnozstvi dostane pryc.Mnozstvi chladiva je sice na stitku napsano,ale uz jsem videl nekolik aut.ktere byli naplneny presne pres vahu na gram,ale nechladili ,protoze media bylo moc a byl moc velky tlak a to klima take nefunguje/ne jenom s malym tlakem/stacilo trochu odpustit a bylo vse ok.chladare mam za rohem a ten rika ze plnit jen podle tlaku a ne podle gramu na stitku,asi bude mit pravdu,protoze jsem u nej videl uz asi 4 auta "naplnene" v chladirenskem servisu se super vybavenim,ktere nechladili z predem popisovanemu problemu.A jak vypustit,nekde povol spoj dej pres to hadr at nemas vse okolo mastny a je to/at zije ekologie/ ;)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To chiptuning: A to máte u vás takové chlaďaře, kteří naplní klima a potom neměří min. teplotu kterou to klima je schopno vytvořit?! Já jsem zvyklí že když mi naplní klima, nastaví se teplota na min., vrazí se do výstupů vzduchu teploměr a nechá se to chladit. Potom podle výsledné teploty se dá poznat mmj. v jakém stavu ten systém je. Rozhodně mě nenechá odjet s tím že je syst. plný a auto nechladí.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

Jak říká kornout proto to dávám do servisu tam to změřej a když je to v poho tak my to daj naplněný to maj zachvíly ale pak je delší kontrola :P
octule 2.0 BKD
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

plnit jen podle tlaku a ne podle gramu na stitku
To se mi zdá trošku jako blbost, jelikož tlak v systému se mění s teplotou, tzn. že když to auto bude studený, tak by tam toho plynu nacpal hodně a kdyby bylo zahřátý, tak tam nedostane skoro nic. V práci máme mašinu na plnění klimačky, a když přijede auto rozpálený(v letě+zahřátej motor), tak se tam nedá všechno chladivo dostat(gramáž). Musí se nastartovat, zapnout klimu a nechat to nasát. Takže podle tlaku je to blbost, zásadně podle gramů. Ti výrobci klimatizací asi takoví blbci nebudou, když to tam píšou.
serviceMan
Přispěvovatel
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2006, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko...

Příspěvek od serviceMan »

Jj, potřebný tlak pro sepnutí čidla je pro 16 - 32 atm, takže tlakový rozsah je poměrně velký...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“