Napsal: 21 úno 2012, 10:12
Normálka, byly na faktuře vypsané díly nápravy, kapalina a nějaké hodiny práce, myslím že 6.
a kontrola rozvodů, seřízení počátku vstřiku to tam je taky?svars píše:Normálka, byly na faktuře vypsané díly nápravy, kapalina a nějaké hodiny práce, myslím že 6.
není, napsal bych.slovacek.milos píše:a kontrola rozvodů, seřízení počátku vstřiku to tam je taky?svars píše:Normálka, byly na faktuře vypsané díly nápravy, kapalina a nějaké hodiny práce, myslím že 6.
to nemám, jen log do kopce, zbytek smazán. seru na to,nic už nenadělám. nakoupím díly, přemluvím kámoše ať mě to naučí, první vyměníme spolu a budu si to pytlíkovat sámprimul píše:To SVARS:
A máš někde screeny s hodnotami z VAGu před opravou? Jsou tam rozdíly (kromě té chybové hlášky) proti původním hodnotám, které by ukazovaly na nějaký zásah resp výměnu něčeho v motoru (jak se možná domníváš)? Resp. dotaz na odborníky z fóra: je některá hodnota natolik mimo toleranci, aby způsobovala popisovaný "nestandardní" běh motoru? Protože jestli to čtu dobře, tak např. hodnota "předvstřiku" z TDI Graf zas není úplně mimo (viz příspěvek od slovacek.milos).
okdhfool píše:svars
Zahřej auto a potom udělej TDI graf. Ten původní je divný, auto není zahřáté a ani není seplý volnoběh.
Pozdě ale přece www.power-car.cz jsem majitelem,dělám si sám.svars píše:to neeeevčera mi říkal kamoš že seděl v hospodě s týpkem co dělá v tom servisu, napili se a prej se rozvykládal o tom jak mění díly v autech co se jim líbí... tak teď nevim komu dát auto
nějaký tip na spolehlivé lidi v okolí zlína?
nebo se v tom začnu rýpat sám.