jak si začne sám fofrem přidávat,je jisté že auto právě pohání olej z celý soustavy chlazení turba,a jediná a zlatá rada nechat kvalt a vypnout klíček,hnát na brzdu a auto nechat uplně zdechnou,nikdy spojku to motoru jen podepíšeš partevilozx6 píše:Nebude to podtáčaním motora? V IC sa ti hromadí olej a keď mu dáš bomby vcucne ho a pošle na onen svet.sisik píše:ani raz za 2 roky som nemal nudzovy rezim a najazdim vela vtedy som isiel hore kopcom dargov na 4 asi 100 km chcel som preradit a zrazu auto pridavalo stlacil som spojku ze preradim motor na plne bomby a a hned zdochol.Ked sa rozobral motor tak bolo viditelne len na ojniciach ze su jak hokejky a bol olej vo valcoch,turbo vyzera dobre okrem regulacie a vyfukove potrubie nebolo od oleja este od zaciatku ta octavia nestartovala dobre na studeny motor ci v zime ci v lete boli tam nove zhavice aj pridana startovacia davka porovnavam s golfom 3 tdi 66 kwvýsledok zohnuté ojnice a niekedy vyletia aj von z bloku. Ak by to bolo reguláciou malo by ho hodiť do nudzaku raz za čas.
octavia 1,9tdi motor ko
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
Odpovědi: 0
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku