Stránka 2 z 2
Napsal: 26 bře 2012, 11:04
od Stewa
oldaf píše:Poslouchej smrade, já když jezdil na olej tak ty sis hrál s pinďourem na pískovišti. A jestli mě toužíš vidět tak v tom není problém Ondro Sýkoro, uvědom si že jsi profláklej po celým netu. Takže až budu mít cestu kolem tak mi to můžeš vysvětlit, ty playboy. Ani se nedivím že jsi bez práce, kdo by zaměstnal někoho kdo je známej po celý republice jako kecal sikin. Jdi si radši modele nafotit plavky do katalogu a nevopruzuj, gejčíku.
Náhodou pěknej je to klučina

Napsal: 26 bře 2012, 14:55
od radluk
Napsal: 27 bře 2012, 15:21
od koil
Napsal: 27 bře 2012, 15:55
od Stewa
a nestudovals náhodou v Brně?
Napsal: 27 bře 2012, 19:45
od koil
Stewa píše:
a nestudovals náhodou v Brně?
V Brně jsem nestudoval.
Napsal: 27 bře 2012, 22:52
od redidlos6006
Taak, a já mám dost

Nechci tady nikomu sprostě nadávat, ba ho urážet. Děkuji pánům, že trefně rozebrali našeho přispěvovatele. Některé příspěvky by měl moderátor rovnou mazat. Sikin, jestli budeš stále takto aktivní, myslim, že tě přijede natočit Rey s Luckou. Lítám po celkem dost fórech, ale tolik zbytečných příspěvku, které k dobré věci neposloužiliy, ještě nikdo nenapsal. Klaním se před tebou, že jsi tak splachovací

Napsal: 28 bře 2012, 20:11
od peopleman
Že by to sikin zabalil??

Napsal: 28 bře 2012, 20:40
od oldaf
peopleman píše:Že by to sikin zabalil??

Prodal noutbůka

na aukru tak už nám asi nic nenapíše.
Napsal: 28 bře 2012, 22:46
od bobyd
Jeste k tomu common railu tady o nem neco pisou
http://cs.wikipedia.org/wiki/Common_rail
Treti generace piezo je v podstate nekolik [15?] platku kremiku ve vstriku a pomoci elekrickeho napeti se tyto platky ztlustuji nebo tenci u klasickeho kupr tdi se ze vstriku pod urcitym tlakem ktery podrzi vstrik rozprasi jemna mlha paliva do valce a tam to buchne ,common rail vstrikne na jeden vybuch presny pocet kapek myslim 6-9 kde kazda ma svoji funkci prvni predehrivaji prostredni jsou hlavni zazeh a posledni jsou urceny k dokonalemu vyhoreni paliva a to tedy v jednom zazehu uz z tohohle je zrejme ze je to pomerne precizni a citliva zalezitost.Muze to jezdit muze to drzet ale taky se to muze pekne posrat a pak je to sakra drahy.

Napsal: 29 bře 2012, 12:13
od zetas
diki panove,
vidim ze sa to tu pekne roztocilo.

no nebudem to riskovat, pretoze
krmit racilom CR mi uz nepride tak dobry napad. je to naozaj dost citlive.
ale idem coskoro menit auto, s velkou pravdepodobnostou offroud s komorkami a tam by nemal byt asi problem.? o inom riedeni ako 50-50 som ani neuvazoval. viem si zohnat cisty olej-nepouzity, zadara-obmedzene mnozstvo.
cital som tu niekde ze sa kurvia aj cerpadla...no mozno este nieko popisat ako casto sa to zvykne srat. ci pomoze prerabka na mechanicke cerpadlo a este by ma zaujimalo ci potrebne menit nejake hadice ak chcem jazdit aj na olej. ak ano, kt. hadice sa menia a poprosim aj konkretne typ.
diki moc.
Napsal: 29 bře 2012, 12:49
od zflek
já vám nevim s tim CR, ducato 2.3jtd (motor iveco) je taky CR a na olej šlape uplně krásně. Samozřejmně ale delší trasy, kdo jezdí do práce 2km s jednou nádrží tak ať na to ani nemyslí.. jedinej problém u tohohle stroje je podávačka v nádrži, ale tam budem dávat spirálu, takže potom snad bez problému..