lepší hadice od IC

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Re: lepší hadice od IC

Příspěvek od flekyc »

bobo píše:ahoj,chtěl bych předejít možným problémům po čipu a sehnat třeba i dražší hadici od IC než je origo 130ps k Passatu TDi.
Nemáte někdo tip, jaký jsou odolnější,který tak nepraskají jako sériovky ? Dík.
nevim zda je to nejlepsi variata ale ja sehnal hadici ktera se pouziva na naky kompresory, zbijecky a podobny kraviny a je do 10bar :-D jeste sem ji teda nezkousel, ale kdyz je do takovyho tlaku, proc by nemela fungovat (selsky rozum)........co si o tom myslite? cena kolem 300kc za metr tusim
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2006, 14:17

Re: lepší hadice od IC

Příspěvek od Ondřej Krákora »

flekyc píše:
bobo píše:ahoj,chtěl bych předejít možným problémům po čipu a sehnat třeba i dražší hadici od IC než je origo 130ps k Passatu TDi.
Nemáte někdo tip, jaký jsou odolnější,který tak nepraskají jako sériovky ? Dík.
nevim zda je to nejlepsi variata ale ja sehnal hadici ktera se pouziva na naky kompresory, zbijecky a podobny kraviny a je do 10bar :-D jeste sem ji teda nezkousel, ale kdyz je do takovyho tlaku, proc by nemela fungovat (selsky rozum)........co si o tom myslite? cena kolem 300kc za metr tusim
Jestli je odolná i proti oleji tak proč ne.
G2 TDI
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

Odolná proti oleji a hlavně proti teplotě (min 200°C)
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Bydliště: turany

Re: lepší hadice od IC

Příspěvek od BH motor »

Ondřej Krákora píše:
flekyc píše:
bobo píše:ahoj,chtěl bych předejít možným problémům po čipu a sehnat třeba i dražší hadici od IC než je origo 130ps k Passatu TDi.
Nemáte někdo tip, jaký jsou odolnější,který tak nepraskají jako sériovky ? Dík.
nevim zda je to nejlepsi variata ale ja sehnal hadici ktera se pouziva na naky kompresory, zbijecky a podobny kraviny a je do 10bar :-D jeste sem ji teda nezkousel, ale kdyz je do takovyho tlaku, proc by nemela fungovat (selsky rozum)........co si o tom myslite? cena kolem 300kc za metr tusim
Jestli je odolná i proti oleji tak proč ne.
ale neviem ako ju chces vyskrucat v aute. ona bude asi viackrat opletena ocelovym drotom.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

ono je kolikrat sranda v tom prostoru to skombinovat proto je lepsi zajet do pevnyho obchodu s konkretni predstavou pokoupit a kdyz to nestymuje tak vymnenit s temi hadicemi je holt potiz pasky uz mam vyreseny,ale v hadicich jeste furt hledam to pravi
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

U hadic jde hlavně o to jak se stím pracuje jak jsou poddajné. Např. aby nebylo potřeba 2 lidí na nasunutí. Pak je ještě potřeba aby ta hadice měla tu vlastnost tlumit vybrace jinak se něco utřepe.
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Nevím kolik tlačíte,ale pokud tam nedáte nějaký zpuchřelý hadice tak nevidím důvod proč by měli praskat.Já je mám zkombinované i z 90ps motoru a drží.
Tel:776005385 Nový Bor
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

titan0306 píše:Nevím kolik tlačíte,ale pokud tam nedáte nějaký zpuchřelý hadice tak nevidím důvod proč by měli praskat.Já je mám zkombinované i z 90ps motoru a drží.
je to fakt běžná závada i u 130ps-ových, více servisáků mi to potvrdilo..
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

když by praskla, stane se něco s motorem ?
Jen ztratí výkon,ne ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Když ti praskne v plný zátěži tak můžeš pohřbít turbo. :(
Uživatelský avatar
Dr.Diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dr.Diesel »

reesha píše:My používáme samca. :)
Ukaž (noteeth) (noteeth) (noteeth)
Golf IV ARL TDI 110kW 4motion (R.I.P.)
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Fantik píše:Když ti praskne v plný zátěži tak můžeš pohřbít turbo. :(
ta hadice jak uz jsem rekl je do 10 bar, je na vodu i na vzduch, jeji obal je z takove tvrde pryze nebo co je to za matros, pod tim je vstva jemnych dratku zrejme propletanych a na konec samotna hadice z tvrde gumy. nasadit jde naprosto snadno napr na IC ze Sharana (ozkouseno dnes) cili jeji vnitri prumer je cca 50mm a poridil jsem zhruba 2m za tusim 350 Kc (koupeno cca 4 mesice zpet). jako spony jsem pouzil klasicky stahovaci spony tusim 40 - 60mm a dal jsem dve vedle sebe (pro jistotu). Zkousel jsem namahani - tah, vrut, apod a jako vypada to, ze by to melo byt v pohode no. Myslim, ze 1,6 bar ktery mam v planu to musi vydrzet, aniz by to nekde foukalo.

Vas nazor ? dik
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

flekyc píše:
Fantik píše:Když ti praskne v plný zátěži tak můžeš pohřbít turbo. :(
ta hadice jak uz jsem rekl je do 10 bar, je na vodu i na vzduch, jeji obal je z takove tvrde pryze nebo co je to za matros, pod tim je vstva jemnych dratku zrejme propletanych a na konec samotna hadice z tvrde gumy. nasadit jde naprosto snadno napr na IC ze Sharana (ozkouseno dnes) cili jeji vnitri prumer je cca 50mm a poridil jsem zhruba 2m za tusim 350 Kc (koupeno cca 4 mesice zpet). jako spony jsem pouzil klasicky stahovaci spony tusim 40 - 60mm a dal jsem dve vedle sebe (pro jistotu). Zkousel jsem namahani - tah, vrut, apod a jako vypada to, ze by to melo byt v pohode no. Myslim, ze 1,6 bar ktery mam v planu to musi vydrzet, aniz by to nekde foukalo.

Vas nazor ? dik
Sem si nepřečet všechno, myslel jsem když praskne original. :roll:
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

Fantik píše:
flekyc píše:
Fantik píše:Když ti praskne v plný zátěži tak můžeš pohřbít turbo. :(
ta hadice jak uz jsem rekl je do 10 bar, je na vodu i na vzduch, jeji obal je z takove tvrde pryze nebo co je to za matros, pod tim je vstva jemnych dratku zrejme propletanych a na konec samotna hadice z tvrde gumy. nasadit jde naprosto snadno napr na IC ze Sharana (ozkouseno dnes) cili jeji vnitri prumer je cca 50mm a poridil jsem zhruba 2m za tusim 350 Kc (koupeno cca 4 mesice zpet). jako spony jsem pouzil klasicky stahovaci spony tusim 40 - 60mm a dal jsem dve vedle sebe (pro jistotu). Zkousel jsem namahani - tah, vrut, apod a jako vypada to, ze by to melo byt v pohode no. Myslim, ze 1,6 bar ktery mam v planu to musi vydrzet, aniz by to nekde foukalo.

Vas nazor ? dik
Sem si nepřečet všechno, myslel jsem když praskne original. :roll:
:-) to je v pohode, spis jestli bys tomu veril ;-) nerad bych to popravil :-(
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“