nevim zda je to nejlepsi variata ale ja sehnal hadici ktera se pouziva na naky kompresory, zbijecky a podobny kraviny a je do 10barbobo píše:ahoj,chtěl bych předejít možným problémům po čipu a sehnat třeba i dražší hadici od IC než je origo 130ps k Passatu TDi.
Nemáte někdo tip, jaký jsou odolnější,který tak nepraskají jako sériovky ? Dík.
lepší hadice od IC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: lepší hadice od IC
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
-
Ondřej Krákora
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Re: lepší hadice od IC
Jestli je odolná i proti oleji tak proč ne.flekyc píše:nevim zda je to nejlepsi variata ale ja sehnal hadici ktera se pouziva na naky kompresory, zbijecky a podobny kraviny a je do 10barbobo píše:ahoj,chtěl bych předejít možným problémům po čipu a sehnat třeba i dražší hadici od IC než je origo 130ps k Passatu TDi.
Nemáte někdo tip, jaký jsou odolnější,který tak nepraskají jako sériovky ? Dík.jeste sem ji teda nezkousel, ale kdyz je do takovyho tlaku, proc by nemela fungovat (selsky rozum)........co si o tom myslite? cena kolem 300kc za metr tusim
G2 TDI
Re: lepší hadice od IC
ale neviem ako ju chces vyskrucat v aute. ona bude asi viackrat opletena ocelovym drotom.Ondřej Krákora píše:Jestli je odolná i proti oleji tak proč ne.flekyc píše:nevim zda je to nejlepsi variata ale ja sehnal hadici ktera se pouziva na naky kompresory, zbijecky a podobny kraviny a je do 10barbobo píše:ahoj,chtěl bych předejít možným problémům po čipu a sehnat třeba i dražší hadici od IC než je origo 130ps k Passatu TDi.
Nemáte někdo tip, jaký jsou odolnější,který tak nepraskají jako sériovky ? Dík.jeste sem ji teda nezkousel, ale kdyz je do takovyho tlaku, proc by nemela fungovat (selsky rozum)........co si o tom myslite? cena kolem 300kc za metr tusim
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
-
tomáš karbus
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
ta hadice jak uz jsem rekl je do 10 bar, je na vodu i na vzduch, jeji obal je z takove tvrde pryze nebo co je to za matros, pod tim je vstva jemnych dratku zrejme propletanych a na konec samotna hadice z tvrde gumy. nasadit jde naprosto snadno napr na IC ze Sharana (ozkouseno dnes) cili jeji vnitri prumer je cca 50mm a poridil jsem zhruba 2m za tusim 350 Kc (koupeno cca 4 mesice zpet). jako spony jsem pouzil klasicky stahovaci spony tusim 40 - 60mm a dal jsem dve vedle sebe (pro jistotu). Zkousel jsem namahani - tah, vrut, apod a jako vypada to, ze by to melo byt v pohode no. Myslim, ze 1,6 bar ktery mam v planu to musi vydrzet, aniz by to nekde foukalo.Fantik píše:Když ti praskne v plný zátěži tak můžeš pohřbít turbo.
Vas nazor ? dik
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Sem si nepřečet všechno, myslel jsem když praskne original.flekyc píše:ta hadice jak uz jsem rekl je do 10 bar, je na vodu i na vzduch, jeji obal je z takove tvrde pryze nebo co je to za matros, pod tim je vstva jemnych dratku zrejme propletanych a na konec samotna hadice z tvrde gumy. nasadit jde naprosto snadno napr na IC ze Sharana (ozkouseno dnes) cili jeji vnitri prumer je cca 50mm a poridil jsem zhruba 2m za tusim 350 Kc (koupeno cca 4 mesice zpet). jako spony jsem pouzil klasicky stahovaci spony tusim 40 - 60mm a dal jsem dve vedle sebe (pro jistotu). Zkousel jsem namahani - tah, vrut, apod a jako vypada to, ze by to melo byt v pohode no. Myslim, ze 1,6 bar ktery mam v planu to musi vydrzet, aniz by to nekde foukalo.Fantik píše:Když ti praskne v plný zátěži tak můžeš pohřbít turbo.
Vas nazor ? dik
Fantik píše:Sem si nepřečet všechno, myslel jsem když praskne original.flekyc píše:ta hadice jak uz jsem rekl je do 10 bar, je na vodu i na vzduch, jeji obal je z takove tvrde pryze nebo co je to za matros, pod tim je vstva jemnych dratku zrejme propletanych a na konec samotna hadice z tvrde gumy. nasadit jde naprosto snadno napr na IC ze Sharana (ozkouseno dnes) cili jeji vnitri prumer je cca 50mm a poridil jsem zhruba 2m za tusim 350 Kc (koupeno cca 4 mesice zpet). jako spony jsem pouzil klasicky stahovaci spony tusim 40 - 60mm a dal jsem dve vedle sebe (pro jistotu). Zkousel jsem namahani - tah, vrut, apod a jako vypada to, ze by to melo byt v pohode no. Myslim, ze 1,6 bar ktery mam v planu to musi vydrzet, aniz by to nekde foukalo.Fantik píše:Když ti praskne v plný zátěži tak můžeš pohřbít turbo.
Vas nazor ? dik
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation