bobo píše:ahoj,chtěl bych předejít možným problémům po čipu a sehnat třeba i dražší hadici od IC než je origo 130ps k Passatu TDi.
Nemáte někdo tip, jaký jsou odolnější,který tak nepraskají jako sériovky ? Dík.
nevim zda je to nejlepsi variata ale ja sehnal hadici ktera se pouziva na naky kompresory, zbijecky a podobny kraviny a je do 10bar jeste sem ji teda nezkousel, ale kdyz je do takovyho tlaku, proc by nemela fungovat (selsky rozum)........co si o tom myslite? cena kolem 300kc za metr tusim
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
bobo píše:ahoj,chtěl bych předejít možným problémům po čipu a sehnat třeba i dražší hadici od IC než je origo 130ps k Passatu TDi.
Nemáte někdo tip, jaký jsou odolnější,který tak nepraskají jako sériovky ? Dík.
nevim zda je to nejlepsi variata ale ja sehnal hadici ktera se pouziva na naky kompresory, zbijecky a podobny kraviny a je do 10bar jeste sem ji teda nezkousel, ale kdyz je do takovyho tlaku, proc by nemela fungovat (selsky rozum)........co si o tom myslite? cena kolem 300kc za metr tusim
bobo píše:ahoj,chtěl bych předejít možným problémům po čipu a sehnat třeba i dražší hadici od IC než je origo 130ps k Passatu TDi.
Nemáte někdo tip, jaký jsou odolnější,který tak nepraskají jako sériovky ? Dík.
nevim zda je to nejlepsi variata ale ja sehnal hadici ktera se pouziva na naky kompresory, zbijecky a podobny kraviny a je do 10bar jeste sem ji teda nezkousel, ale kdyz je do takovyho tlaku, proc by nemela fungovat (selsky rozum)........co si o tom myslite? cena kolem 300kc za metr tusim
Jestli je odolná i proti oleji tak proč ne.
ale neviem ako ju chces vyskrucat v aute. ona bude asi viackrat opletena ocelovym drotom.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
ono je kolikrat sranda v tom prostoru to skombinovat proto je lepsi zajet do pevnyho obchodu s konkretni predstavou pokoupit a kdyz to nestymuje tak vymnenit s temi hadicemi je holt potiz pasky uz mam vyreseny,ale v hadicich jeste furt hledam to pravi
U hadic jde hlavně o to jak se stím pracuje jak jsou poddajné. Např. aby nebylo potřeba 2 lidí na nasunutí. Pak je ještě potřeba aby ta hadice měla tu vlastnost tlumit vybrace jinak se něco utřepe.
titan0306 píše:Nevím kolik tlačíte,ale pokud tam nedáte nějaký zpuchřelý hadice tak nevidím důvod proč by měli praskat.Já je mám zkombinované i z 90ps motoru a drží.
je to fakt běžná závada i u 130ps-ových, více servisáků mi to potvrdilo..
Fantik píše:Když ti praskne v plný zátěži tak můžeš pohřbít turbo.
ta hadice jak uz jsem rekl je do 10 bar, je na vodu i na vzduch, jeji obal je z takove tvrde pryze nebo co je to za matros, pod tim je vstva jemnych dratku zrejme propletanych a na konec samotna hadice z tvrde gumy. nasadit jde naprosto snadno napr na IC ze Sharana (ozkouseno dnes) cili jeji vnitri prumer je cca 50mm a poridil jsem zhruba 2m za tusim 350 Kc (koupeno cca 4 mesice zpet). jako spony jsem pouzil klasicky stahovaci spony tusim 40 - 60mm a dal jsem dve vedle sebe (pro jistotu). Zkousel jsem namahani - tah, vrut, apod a jako vypada to, ze by to melo byt v pohode no. Myslim, ze 1,6 bar ktery mam v planu to musi vydrzet, aniz by to nekde foukalo.
Vas nazor ? dik
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Fantik píše:Když ti praskne v plný zátěži tak můžeš pohřbít turbo.
ta hadice jak uz jsem rekl je do 10 bar, je na vodu i na vzduch, jeji obal je z takove tvrde pryze nebo co je to za matros, pod tim je vstva jemnych dratku zrejme propletanych a na konec samotna hadice z tvrde gumy. nasadit jde naprosto snadno napr na IC ze Sharana (ozkouseno dnes) cili jeji vnitri prumer je cca 50mm a poridil jsem zhruba 2m za tusim 350 Kc (koupeno cca 4 mesice zpet). jako spony jsem pouzil klasicky stahovaci spony tusim 40 - 60mm a dal jsem dve vedle sebe (pro jistotu). Zkousel jsem namahani - tah, vrut, apod a jako vypada to, ze by to melo byt v pohode no. Myslim, ze 1,6 bar ktery mam v planu to musi vydrzet, aniz by to nekde foukalo.
Vas nazor ? dik
Sem si nepřečet všechno, myslel jsem když praskne original.
Fantik píše:Když ti praskne v plný zátěži tak můžeš pohřbít turbo.
ta hadice jak uz jsem rekl je do 10 bar, je na vodu i na vzduch, jeji obal je z takove tvrde pryze nebo co je to za matros, pod tim je vstva jemnych dratku zrejme propletanych a na konec samotna hadice z tvrde gumy. nasadit jde naprosto snadno napr na IC ze Sharana (ozkouseno dnes) cili jeji vnitri prumer je cca 50mm a poridil jsem zhruba 2m za tusim 350 Kc (koupeno cca 4 mesice zpet). jako spony jsem pouzil klasicky stahovaci spony tusim 40 - 60mm a dal jsem dve vedle sebe (pro jistotu). Zkousel jsem namahani - tah, vrut, apod a jako vypada to, ze by to melo byt v pohode no. Myslim, ze 1,6 bar ktery mam v planu to musi vydrzet, aniz by to nekde foukalo.
Vas nazor ? dik
Sem si nepřečet všechno, myslel jsem když praskne original.
to je v pohode, spis jestli bys tomu veril nerad bych to popravil
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation