Stránka 2 z 4

Napsal: 16 dub 2012, 15:49
od kralikkk
octaviask, roman1648: díky kluci, zajedu teda někam kde mi to proměří sám to asi doma nedám

prka: on nějakej doveda vyměnil průhlednou hadičku z filtru do čerpadla za plnou černou (wallbash) (asi při výměně čerpadla)

ta tolerance se dá nastavit nebo čím jí pak dostanu do normálu? (čím by to mohlo být?)

misope to máš podobný mě to taky neblbne když je to teplý, tohle je taky jen při prvním startu a to mi to ještě občas chcípne třeba sem přišel na parkoviště nastartuju couvam pryč pak vyřadim a chcip, nebo dojíždím na semafor vyřadim a chcíp.... už sem z toho nešťastnej

Napsal: 16 dub 2012, 15:53
od misope
hm u teba to vyzera na to ze ti niekde nasava vzduch a tym padom ide do cepradla viac vzduchu ako paliva, to iste je aj u mna, uz som pomenil vsetky hadicky - prepadove, od kolienok k filtru, aj spony, uz ostavaju len tie co idu od filtra k cerpadlu, ak by bublinky prestali poistim to este jednosmernymi ventilmy

Napsal: 16 dub 2012, 15:56
od kralikkk
mohlo by to být tím že místo 81kw turba tam mám 110kw turbo?

Napsal: 16 dub 2012, 16:06
od prka
Pokud Ti bude schopna regulace uregulovat skutečný tlak turba podle požadavku ŘJ, tak by to turbo na to nemělo mít vliv.

Napsal: 16 dub 2012, 16:11
od kralikkk
ju, tak zatím děkuji a musím počkat až bude čas s vagem tam to snad zjistíme všechno

Napsal: 16 dub 2012, 16:38
od prka
misope píše:hm u teba to vyzera na to ze ti niekde nasava vzduch a tym padom ide do cepradla viac vzduchu ako paliva, to iste je aj u mna, uz som pomenil vsetky hadicky - prepadove, od kolienok k filtru, aj spony, uz ostavaju len tie co idu od filtra k cerpadlu, ak by bublinky prestali poistim to este jednosmernymi ventilmy
Musíš zkoušet palivové vedení postupně. Napřed to dej na "flašku". Když bubliny nechodí, tak vezmi průhlednou hadičku a napoj ji na vstup filtru a druhý konec dej do nádrže. Pokud bubliny nechodí, připoj k filtru původní potrubí a v nádrži odpoj sací koš a místo něj tam dej uříznutou "petku" plnou paliva a ponoř do ní původní kolínko sacího i zpětného potrubí. Pokud stále nechodily "bubliny" a začnou chodit až po připojení sacího koše, bývá "přicpaný" jednosměrný ventil na sací straně sacího koše /i když se zdá být funkční- propouští jen k filtru a zpátky ne/. V takovémto případě je vhodné tento ventil provrtat a tím zvětšit sací otvor v koši a jednosměrný ventil nahradit jiným, který lze umístit např. před filtr.

Napsal: 16 dub 2012, 18:31
od misope
prka teraz som skusal vytiahnut saci kos a kolienka ponorit do flasky, to co som postrehol je ze ked boli kolienka ponorene do flasky po starte vyfuklo kolienko vzduch a v hadicke nesla ani jedna bublina, ako nahle som sa dotkol filtra a zatriasol nim islo hejno bublin, potom som pripojil saci kos naspet a po starte islo hejno bublin, co je teda vadne?saci kos a filter?

staci prevrtat tu dierku v sacom kosi a dokupit jednosmerny ventil pred filter?dakujem

Napsal: 16 dub 2012, 19:29
od prka
Musíš to zkoušet trochu déle a nabýt jistotu. Po odpojení sacího koše Ti všechno palivo vyteče z potrubí do nádrže. Po nastartování musíš delší dobu klepat na okraj filtru, aby byly odsáty všechny bubliny. Pak Ti již nesmí jít žádná bublina minimálně několik minut /i při přidání plynu/. Pokud tomu tak je, tak je jistota, že přívodní potrubí i filtr jsou dostatečně průchozí. Když to potom napojíš na sací koš a po nastartování zopakuješ postup, tak by to mělo být také bez bublin /dutin/. Budou-li se bubliny/dutiny/ objevovat, má jednosměrný ventil v sacím koši veliký odpor a pravděpodobně způsobuje dutiny vznikající ve filtru. Je potřeba ventil buď více zprůchodnit/ vyčistit/ nebo provrtat malinko větším vrtákem než 5 mm a instalovat nový zpětný ventil s co nejmenším odporem.

Napsal: 16 dub 2012, 19:46
od misope
ok prevrtat mam ten ventil na sacom kosi ktory vedie naftu do filtra vsak?aky vrtak je vhodny pouit - priemer?ten jednosmerny ventil potom namontujem pred filter vsak?dakujem

Napsal: 16 dub 2012, 19:54
od bobG3
Mě něco podobného dělala uvolněná řemenice na klice.

Napsal: 16 dub 2012, 20:11
od misope
ten dym ci bublinky???

Napsal: 16 dub 2012, 20:22
od kralikkk
bobG3 píše:Mě něco podobného dělala uvolněná řemenice na klice.
pokud myslíš můj problém tak by to možná mohlo i bejt ono, měnila se napínací kladka s řemenicí... jestli to má s tím společný okruh teda

Napsal: 16 dub 2012, 20:30
od misope
hm spytam sa teda aj ja mozem mat preskoceny rozvod??? pokial auto dlhsie stoji cca minimalne 8h tak po starte jemne zadymi na bielo - nespalena nafta, moze to zapricinit preskoceny rozvod?za jazdy bez dymu, spotreba ok,

Napsal: 17 dub 2012, 12:44
od prka
misope píše:ok prevrtat mam ten ventil na sacom kosi ktory vedie naftu do filtra vsak?aky vrtak je vhodny pouit - priemer?ten jednosmerny ventil potom namontujem pred filter vsak?dakujem
Vzhledem k tomu, že vnější průměr toho jednosměrného ventilu vycházejícího ze sacího koše je 8 mm, nebylo by vhodné vrtat větším vrtákem než 6 mm, aby zůstala tloušťka stěny ventilu alespoň 1 mm. Ale samozřejmě čím větší otvor, tím lépe.
Ještě než to vyvrtáš, tak si dej do nádrže hadičku, na kterou napojíš ten nový zpětný ventil a pak to připojíš ke vstupu filtru /abys měl jistotu, že to bude chodit bez dutin/. Pokud by Ti dutiny chodily, tak to nemá cenu vrtat, protože by to mohlo být filtrem.

Napsal: 17 dub 2012, 13:01
od prka
misope píše:hm spytam sa teda aj ja mozem mat preskoceny rozvod??? pokial auto dlhsie stoji cca minimalne 8h tak po starte jemne zadymi na bielo - nespalena nafta, moze to zapricinit preskoceny rozvod?za jazdy bez dymu, spotreba ok,
U tebe to nemůže být "skočeným rozvodem", protože jsem viděl Tvé logy startu a ohřevu se skupinou hodnot č.4 /počátek vstřiku/ a vše bylo OK. U Tebe je příčinou "horšího" prvního studeného startu nedostatek paliva vstřiknutého do válců způsobený "bublinou" před vstřikovači /v nejvyšších bodech vysokotlakých trubiček/. Ty bubliny se tam udělají po zastavení motoru stejně jako v průhledné hadičce před čerpadlem.