Má vůbec cenu oficiálně podnikat???

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

No ted je dost vazne nemocnej, uz par let v plne invalidce kterou mu samo chcou sebrat nebo snizit i kdyz v podstate nemuze nic delat, z baraku se nemuze hnout da se rict na dlouho, ale ma nasetreno takze v tomhle je uplne v pohode, sem tam udela nejaky auto nebo cerpadlo, vetsinou jsou to speky ktery malo kdo umi opravit a vozi mu to z bosch servisu, a slusne i zaplati.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@MirekX: tezka a prejicna zavist. Me kvuli neschopnosti statniho aparatu uteklo hned nekolik zakazek (ktere byly mimojine podnetem k zalozeni spolecnosti, kdy jsem si naivne myslel, ze to bude do 14 dnu po formalni strance vyrizene)

Co se duchodu tyce, tak ten stejnak lidi v nasem veku ani pobirat nebudou (snad jen invalidni). Takze pokud si peclive setri bokem, tak to dost mozna dela prakticky. Na druhou stranu, musi si umet spocitat kolik si ma opravdu ukladat - a to neni tezke. Staci si spocitat inflaci (slozenou urokovou merou), kdy chce clovek do duchodu a kolik chce mit mesicne ... no a pak mu vyjde, ze by si mel mesicne ukladat asi 10tis.+ a clovek premysli, zda to vubec ma celkove smysl. Odchovat deti a pak jit do kafilerky nechat se sesrotovat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

MirekX píše:no vidiš, já měl s r.o. založený za den (výpis z rejstříku trestů , banka, notář, živnosťák,finančák, výpis z katastru nemovitostí a soud) pak jsem si chvíli počkal na zapsání do rejstříku (myslím necelý týden) a bylo to. A v dnešní době kdy ti veškeré výpisy udělají na poště na počkání - ať mi někdo řiká že je to problém.... :D
tak to je luxus, mě tohle trvalo, pokud si dobře vzpomínám cca měsíc. Ale největší problém byl (vzhledem k tomu, že chceme prodávat potravinový doplňky) čekat na vyjádření ministrstva zdravotnictví ohledně našich produktů, čekali jsme snad přes 2 měsíce :roll: naštěstí nikam nespěchám... peníze neutečou (snad (noteeth) )

jinak známej měl taky pár let na černo dílnu, ale když přešel z garáže do opravdový dílny, tak už taky radši dělá ofiko na živnost.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Co se týče důchodu, je to samozřejmě odvrácená strana živnosti, a to, že většinou se platí minimum je z toho důvodu, že nikdy nevíš, kolik vyděláš, kolik bude kšeftů, a když máš dobrý rok a vše poctivě přiznáš, další rok můžeš vydělat třeba polovinu, ale platíš soc.prc z toho uspěšného roku. Sice ti přeplatek vrátí...ale když nemáš, tak platíš penále a ty ti nikdo nevrátí. Mnoho lidí to položilo. Pro zaměstnance je to nepochopitelná věc. A jelikož počítám s min. důchodem platím si přípojištění asi už 10 let. Takže, když lidé nadávají na OSVČ, musí si tohle uvědomit. A vzít si dovolenou je risk, zákazníky to nezajímá a když máš nájem, tak majitele také ne..musíš mít rezervu. A když ji nemáš, /že bídné roky taky jsou/ jsi v dílně pořád. Ale popravdě je třeba říci, že 80% procent nákladů v procentech je jistá kompenzace. Stačí si představit, /pro někoho, kdo je zaměstnán/že třeba od pondělí /kdy skončím v zaměstnání/mi nic na konto nepřijde, nikdo mi nic nedá, nikdo se mne nezastane, všem je živnostník ukradený, ale složenky chodí a chodí, nic je nezastaví.. A když to nespravíš, nemůžeš si vzít peníze, děláš to zadarmo. Teď jsem dělal auto, které škubalo, starý sráč, výdělek 500kč, týden mávání z auta a najednou SMS a měl jsem chuť na uzla.Zas to škube. A děláš zadarmo, než na to přijdeš... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

jericho-3 píše: Zásadně při opravách komunikovat se zákazníkem, /on to platí/, :)
S tím mám docela problém (noteeth) Neustále opakovat někomu kdo neví o co go, co vše může způsobovat třeba skok do mouzáku u TDi a konzultovat co kdo o tom četl na netu opravdu už nehodlám. Omezil jsem to na "hotovo" , "cena". ;)

jericho-3 píše: A děláš zadarmo, než na to přijdeš... :)
A to si práve málo která osvč může dovolit. Ani náhodou toto nedělám. Když na to několik lidí přede mnou nepřijde a já si nejsem jistý kolik času na tom strávím, dělám to v nemalé hodinovce nebo tu práci nebudu dělat vůbec.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Měl jsem na mysli komunikaci o cenách dílů a ne o zákoutích problému. Ne objednat novou hlavu a pak zavolat celkovou cenu za opravu.
A když si k tobě někdo zadá opravu např. vysazování motoru, ty projdeš všechno, na nic nepřijdeš, potřebuješ, aby se ta závada stala a ono nic , tak jsi promrhal čas a je to zadarmo. Nebo řekneš, je to tímhle, vyndáš to a je to v pořádku, určil jsi špatnou diagnozu a co si za to můžeš říct..? Třeba vibrace, můžeš vyměnit půl auta a majitel ti řekne, dělá to pořád a stálo mi to 15000kč. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

jericho-3 píše:Měl jsem na mysli komunikaci o cenách dílů a ne o zákoutích problému. Ne objednat novou hlavu a pak zavolat celkovou cenu za opravu.
A když si k tobě někdo zadá opravu např. vysazování motoru, ty projdeš všechno, na nic nepřijdeš, potřebuješ, aby se ta závada stala a ono nic , tak jsi promrhal čas a je to zadarmo. Nebo řekneš, je to tímhle, vyndáš to a je to v pořádku, určil jsi špatnou diagnozu a co si za to můžeš říct..? Třeba vibrace, můžeš vyměnit půl auta a majitel ti řekne, dělá to pořád a stálo mi to 15000kč. :)
Platí se za můj čas. ;) Možná proto mám dostčasu o tom přemýšlet, velkou úspěšnost a málo omylů při určování diagnozy. Určitě je to i tím, že dělám jen některá auta a defacto stále to samé dokola, což je určitě výhoda. ;)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Bydliště: Most

Příspěvek od Honza M »

Chlapi, nemáte prosím potřebné info a papíry ohledně nebezpečného odpadu (cedule do skladu,apod.) Samozřejmě to nechci zadarmo ;) . Díky.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Bugs.Bunny píše:
jericho-3 píše:Měl jsem na mysli komunikaci o cenách dílů a ne o zákoutích problému. Ne objednat novou hlavu a pak zavolat celkovou cenu za opravu.
A když si k tobě někdo zadá opravu např. vysazování motoru, ty projdeš všechno, na nic nepřijdeš, potřebuješ, aby se ta závada stala a ono nic , tak jsi promrhal čas a je to zadarmo. Nebo řekneš, je to tímhle, vyndáš to a je to v pořádku, určil jsi špatnou diagnozu a co si za to můžeš říct..? Třeba vibrace, můžeš vyměnit půl auta a majitel ti řekne, dělá to pořád a stálo mi to 15000kč. :)
Platí se za můj čas. ;) Možná proto mám dostčasu o tom přemýšlet, velkou úspěšnost a málo omylů při určování diagnozy. Určitě je to i tím, že dělám jen některá auta a defacto stále to samé dokola, což je určitě výhoda. ;)
Pokud si nejsem jistý, že to opravím a není to můj stálý zákazník, tak tomu věnuji max. 4 hod. a konec. Jak psal Bugs - víc si nemůžu dovolit.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, tam, kde je orientace jen na jeden typ vozů, je to většinou" rutina", ale tam, kde je koncentrace všech možných přibližovadel /a chudší kraj/, tam je kolikrát člověk tak zblblý, že přemýšlí, kurva jak je tady vůbec zpátečka.? A musí se přešaltovat na ten který typ. A když je to mechanika, je to většnou jen obdoba jíž dávno vymyšleného, pouze v jiném hávu.. Lidi kolikrát kupují kastli a kecy okolo, přitom jezdí vlastně ve starém sráči, retušovaném do moderní podoby./Což je vlastně někdy i výhoda/. A že čas jsou peníze, je jasné, ale touha po zjištění záhady je taky k něčemu dobrá. Nejvíc se přeci člověk naučí při hledání, ne ?
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“