Stránka 11 z 21
Napsal: 31 led 2016, 13:45
od uiqjirka
A koukam, ze i neumis cist + chápat, precti si tu vetu ještě jednou a pomaleji.
co máte své vozy ve špatném stavu či všelijak upravované.

Napsal: 31 led 2016, 13:47
od standa123
uiqjirka píše:A koukam, ze i neumis cist + chápat, precti si tu vetu ještě jednou a pomaleji.
co máte své vozy ve špatném stavu či všelijak upravované.

číst umím....ale proc si porad beres do pusy upravare a srovnavas je s lidma kteří mají opravdu sve auta ve spatnem stavu?? Jak uz sem psal jednou......upravena auta jsou nekdy v daleko lepsi stavu nez kdejake auto.
Napsal: 31 led 2016, 13:50
od uiqjirka
Evidentně číst neumíš.Upravené auto též neodpovídá schválení a technickému stavu, takže i Vy máte do budoucna smolíka což jedině vítám.
upravena auta jsou nekdy v daleko lepsi stavu nez kdejake auto.
Vtip a bajka týdne, vyhráváš bludišťáka

Napsal: 31 led 2016, 14:51
od Forest
uiqjirka píše:A koukam, ze i neumis cist + chápat, precti si tu vetu ještě jednou a pomaleji.
co máte své vozy ve špatném stavu či všelijak upravované.

Prosim o vysvetleni duvodu (z tveho subjektivniho pohledu) co je za problem v mnou zminovanem, stanici STK neprimo schvalenem filtru, ktery ma za nasledek lepsi emise nezli seriovy saci trakt.
Dale prosim o vysvetleni, resp. odduvodneni, proc by starsi vozy mely podstupovat STK kontroly dvakrat casteji nezli novodoba auta,, ktera, paradoxne, diky omezene kvalite byvaji drive v haji nezli decentne udrzovane stare auto.
Predem vrele dekuji.
Andre píše:Tak určitě tyto problémy důkladná STK nevyřeší, ale bude magor nebezpečnější když bude mít v ruce vzduchovku nebo brokovnici?
Pokud je tady někdo veřejně schopen napsat, že použití sériových brzd při 100-200% navýšení výkonu je vlastně v pořádku, tak je to pro mě o důvod víc proč podpořit zpřísnění na STK.
Spatny priklad Andre. Ty automaticky predpokladas, ze kazdy je magor. Je to, jako kdybys chtel zavest povinnost, aby kazdy, kdo ma strelnou zbran, tak by musel mit trezor - pritom staci ze zbrane vzit (vyjma naboju, ktere budou oddelene) dil, ktery zajisti jeji nefunkcnost a tu bezpecne ulozit.
Jinymi slovy: bude-li clovek magor, bude mu stacit Zigulik aby te sestrelil v rychlosti 100km/h.
Paklize budeme automaticky predpokladat, ze se takove upravy deji v rukach silencu, nezbyva, nezli presta prodavat kuchynske noze bez zborjniho prukazu nebo osvedceni o zpusobilosti (
ostatne, neni to tak davno, co to vstoupilo v platnost).
Ale co se me nejvice "libi", ze clovek, ktery byl schopen jezdit zavodni soutez a nemit v aute nainstalovany ram, tak tu nejvice broji ... nejspis plati to, ze odnauceni kuraci byvaji nejvetsimi odpurci koureni

Napsal: 31 led 2016, 14:55
od borelli
uiqjirka - tak to jistě uvítáš, až ti nabídne VW restriktor do sání

Můžeš jít příkladem a zavolej do VW a ostatním, ať dělají auta, která nebudou muset díky dieselgate chodit na dodatečné úpravy

. O hulících lokomotivách na 4 kolech si ale myslím to co ty...
Napsal: 31 led 2016, 15:10
od favo
Někdo tu psal, že automobilka schvalovala i brzdy že jsou dostatečné k tomu aby auto zastavily z jeho konstrukční maximální rychlosti.
K tomu dodám jen tolik, jestli ty testy dělají stejně jako ty emisní....
Proto si na auto vždy dávám brzdy o něco větší ze silnějších motorizací, co kdyby.
Stačily mi seriové brzdy na feldě, bezpečné byly do 100 km/h pak už záleželo na tom jak často nebo jak intezivně budete potřebovat brzdit.
Napsal: 31 led 2016, 15:10
od Forest
Jen doplnim: neobhajuji vyse zminene "hulici lokomotivy", jen mi jde o to, ze je nefer nemit chip, kdyz silnice brazdi stare Avie a Liazky, ktere huli tak, ze se za nimi neda bez potizi jet.
Pozn.: doneslo se mi, ze jeden zdejsi clen byl schopen jezdit na vyjety olej
@favo: Byl jsem to ja a uznavam, ze puvodni kotouce a desticky muj styl jizdy nezvladaly ... paradoxne, stacilo tyto komponenty vymenit a rozdil "nebe a dudy"
Napsal: 31 led 2016, 16:23
od váha
Hele on stim filtrem a s úpravama není problém pokud jsou řádně zapsány v TP...
Napsal: 31 led 2016, 16:45
od uiqjirka
uiqjirka - tak to jistě uvítáš, až ti nabídne VW restriktor do sání
Jestli umis cist, mam 15 let stary kousek, takze tam asi tezko

Nove auta e nezajimaji, mají bidnou vydrz bez ohledu na znacku.
jen mi jde o to, ze je nefer nemit chip, kdyz silnice brazdi stare Avie a Liazky, ktere huli tak, ze se za nimi neda bez potizi jet.
Argumentace logikou houpacího kone.Kdyz soused nekomu "chcije" na zed, tak ja budu také.Argumentace dítěte.
Forest : Mluvim zejména o upravach jako kuchani filtrů, off egr, jiné trysky, sw upravy vykonu a další jiné nejen sw úpravy.Upravu sani do toho také pocitam at se ti to libi nebo ne.
Potrefena husa kejcha nejvice a zatím poprskavaji jen upravovaci a prasátka co se udrzby tyce.Normalni clovek se nemá ceho bat.A montovat si navíc další filtr, asi jsi nejak postizen, budiz ti to prano, na stk/emisisch te za filtr navíc nevyhodi.Takto to resil kolega, co mel vysokou kourivost a osadil druhy kat.Staci to co jsi vyvadel a jezdil se svým golfem, za ty upravy by ti ho měli v prubehu zabavit/sešrotovat.Tyto restrikce uz tu mely platit davno.
Napsal: 31 led 2016, 17:38
od gonzo
Poluxtroj píše:... namereno bylo cca 4,8 cili 4nasobek
Tak to je teda slušná hodnota kouřivosti

Podle mě by KAT ON znatelně pomohl.Dívám se na moje hodnoty protokolu z emisí loňského roku a hodnota kouřivosti dovolená je 1,40 a naměřená byla 0,15

Dříve jsem měl psáno taky max 1,4 ale loni už mám v protokolu max O,9.
Napsal: 31 led 2016, 17:41
od uiqjirka
Hodnota kourivosti je dana od výrobce na daný vůz/motorizaci v něm a nemůže s ni byt hýbáno dle vůle.
Napsal: 31 led 2016, 17:51
od Bóďa
uiqjirka píše: na stk/emisisch te za filtr navíc nevyhodi...
Jestli nebude náležitě zapsán v TP, tak rozhodně vyhodí.
Jinak zase takový ekolog asi nebudeš, když preferuješ stará auta před moderními, která mají mnohem nižší emise...
Tak si nakoupíme třeba Corvette Stingray 7,4 L a bude to v pořádku, ano?
Napsal: 31 led 2016, 17:52
od gonzo
Jak to je nevím, ale všechny předešlé protokoly udávaly 1,4 a loni tam mám opravdu 0,9. motor ASV.
Napsal: 31 led 2016, 18:15
od uiqjirka
Bóďa píše:uiqjirka píše: na stk/emisisch te za filtr navíc nevyhodi...
Jestli nebude náležitě zapsán v TP, tak rozhodně vyhodí.
Jinak zase takový ekolog asi nebudeš, když preferuješ stará auta před moderními, která mají mnohem nižší emise...
Tak si nakoupíme třeba Corvette Stingray 7,4 L a bude to v pořádku, ano?
Nevyhodí ani nahodou.Vyhazuje se za chybejici katalyzator, za katalyzator navíc nikoliv a to ani v nemecku na Dekre.
Chyba lavky, nove auta prave produkuji tak male castice, které nikdy nevykasles, takze tady umera nove auto = zdravejsi neplati, pokud neporovnavame Avii a dnesni auto.Moje Euro 3 je na tom lepe nez ty nove sunky.
Kup si co chces, hlavne mej auto v poradku a pokud plni i 15 lete auto a je vse jak ma, není problém.
Napsal: 31 led 2016, 20:00
od Bóďa
Nesmysl.
Byl jsem v Dekře na školení a KAŽDÁ dodatečně namontovaná věc na vozidle musí projít schválením...
Svévolný zásah do výfukového vedení je nepřípustný. Stejně tak, jako Tebou napadaná úprava Forestova sání.
A chceš nám naznačit, že třeba ASZ PD s Euro 3, je zdraví méně škodlivý než BMM PD s DPF?