Diskuze ke grafům z brzdy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

TDIfun píše:
Markus01 píše:Vypadá to že auta od Richarda maj vždycky povedenej spodek. Ten kluk už to asi umí. :-D
A kcemu to je dobre jako mit memont a pak jen gumovat na startu??? Co vim tak i Catdavid ted na sprintech na 18 kolech odjel lustovi ze startu a tomu ani slicky nepomohly. Takze bud je problem mezi volantem a sedackou nebo ten moment je zbytecne velky. Ja bych to tak teda nechel... Jedine kdyby byl v 4000 ot. :D :D
Je to vazne na nic, takovej spodek na predohrabu...
Lusta moc pekne, jeste to poresit na draze at je peknej i cas. (crazy)
Problém je v tom, že auto je dělaný převážně pro ježdění na normální silnici.Sprinty nejsou priorita(ikdyz ted se budu snazit zajet odpovidajici cas). Mimoň byla první sraz, na kterou bylo auto připravený a ještě tam jsou mouchy,který se musej vychytat.

Fun má pravdu, že mi CATDAVID ujel a to u druhýho startu dost, bohužel problém neni auto,ale já, pokud auto řídí někdo jinej, starty jsou bez problémů. Tak moc jsem chtěl,až jsem to celý podělal. Nicméně si beru z toho ponaučení a do dalšího srazu se budu snažit polepšit,aby tomu i výslednej čas odpovídal.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Lusťa píše:
TDIfun píše:
Markus01 píše:Vypadá to že auta od Richarda maj vždycky povedenej spodek. Ten kluk už to asi umí. :-D
A kcemu to je dobre jako mit memont a pak jen gumovat na startu??? Co vim tak i Catdavid ted na sprintech na 18 kolech odjel lustovi ze startu a tomu ani slicky nepomohly. Takze bud je problem mezi volantem a sedackou nebo ten moment je zbytecne velky. Ja bych to tak teda nechel... Jedine kdyby byl v 4000 ot. :D :D
Je to vazne na nic, takovej spodek na predohrabu...
Lusta moc pekne, jeste to poresit na draze at je peknej i cas. (crazy)
Problém je v tom, že auto je dělaný převážně pro ježdění na normální silnici.Sprinty nejsou priorita(ikdyz ted se budu snazit zajet odpovidajici cas). Mimoň byla první sraz, na kterou bylo auto připravený a ještě tam jsou mouchy,který se musej vychytat.

Fun má pravdu, že mi CATDAVID ujel a to u druhýho startu dost, bohužel problém neni auto,ale já, pokud auto řídí někdo jinej, starty jsou bez problémů. Tak moc jsem chtěl,až jsem to celý podělal. Nicméně si beru z toho ponaučení a do dalšího srazu se budu snažit polepšit,aby tomu i výslednej čas odpovídal.
No uz ta scena zacina bejt vazne zajimava, auta uz maj prez 250hp :D Lusto jen dotazek, jaku pouzivas spojku???
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Jayson píše:Každej nemá auto jenom na sprinty víš fune, každej to má tak jak mu to vyhovuje a pokud ne, tak se to upravý.

Lusťa má akorát menší problémi převés krouťák na dráhu a až to pořeší, tak tak to bude brutal.

Gratuluji Lusťo, v Hoškovicích to snad pořešíš a ukážeš svojí sílu ;)
Panacku, nas golf prijel 400km z moravy se 3 lidmi a nalozenym kufrem!!!! Ze by to nebylo na normalni jezdeni?? Asi letelo vzduchem????
P.S. mensi problem s trakci, to je vono. On urcite chce moc a pak se to utrhne a jen hrabe. Bud pomuzou pevne nervy a cit v noze, nebo ubrat moment.
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

TDIfun píše:
Jayson píše:Každej nemá auto jenom na sprinty víš fune, každej to má tak jak mu to vyhovuje a pokud ne, tak se to upravý.

Lusťa má akorát menší problémi převés krouťák na dráhu a až to pořeší, tak tak to bude brutal.

Gratuluji Lusťo, v Hoškovicích to snad pořešíš a ukážeš svojí sílu ;)
Panacku, nas golf prijel 400km z moravy se 3 lidmi a nalozenym kufrem!!!! Ze by to nebylo na normalni jezdeni?? Asi letelo vzduchem????
P.S. mensi problem s trakci, to je vono. On urcite chce moc a pak se to utrhne a jen hrabe. Bud pomuzou pevne nervy a cit v noze, nebo ubrat moment.
Ale to jsem vůbec nemyslel, o vašem golfu jsem vůbec nemluvil, tak tady hnedka nezačínej psát takový nesmysly.

Dobře to vysvětlil ve svém posledním postu.
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

TDIfun píše:
Lusťa píše:
TDIfun píše:A kcemu to je dobre jako mit memont a pak jen gumovat na startu??? Co vim tak i Catdavid ted na sprintech na 18 kolech odjel lustovi ze startu a tomu ani slicky nepomohly. Takze bud je problem mezi volantem a sedackou nebo ten moment je zbytecne velky. Ja bych to tak teda nechel... Jedine kdyby byl v 4000 ot. :D :D
Je to vazne na nic, takovej spodek na predohrabu...
Lusta moc pekne, jeste to poresit na draze at je peknej i cas. (crazy)
Problém je v tom, že auto je dělaný převážně pro ježdění na normální silnici.Sprinty nejsou priorita(ikdyz ted se budu snazit zajet odpovidajici cas). Mimoň byla první sraz, na kterou bylo auto připravený a ještě tam jsou mouchy,který se musej vychytat.

Fun má pravdu, že mi CATDAVID ujel a to u druhýho startu dost, bohužel problém neni auto,ale já, pokud auto řídí někdo jinej, starty jsou bez problémů. Tak moc jsem chtěl,až jsem to celý podělal. Nicméně si beru z toho ponaučení a do dalšího srazu se budu snažit polepšit,aby tomu i výslednej čas odpovídal.
No uz ta scena zacina bejt vazne zajimava, auta uz maj prez 250hp :D Lusto jen dotazek, jaku pouzivas spojku???
jasný, spojku jsem měl komplet keramiku od Sachse ještě do nedávna, ale tak po 65tis začala klouzat ( tekl olej ze simeringu nebo jak se to píše :roll: ) a to přispělo asi dost k tomu prokluzu. Už byla ale i dost ojetá, tak se dávala nová a místo lamely od Sachse jsem použil od Renovaku a ještě teď toho lituju. Dokud tam byl celej komplet Sachs race,tak se to chovalo jako seriová spojka, jen tvrdší, ale ted když jsem zaměnil lamelu za levnější Renovak,tak je komfort nic moc.
Pořád se s tim dá jezdit ve městě v pohodě, ale už to znatelně poznám a musim si dávat velký pozor, jak spojku pouštím a jak dávkuju plyn.

Tahle spojka,oproti té minulé, mi dělá i dost velký problém na sprintu. Doba záběru je menší.
Takže když bych to mohl vrátit, dal bych raději znova Kompet Sachs race
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

A co se trakce týče, tak to chce cit v noze,jak píše Fun, zatim se mi ho bohužel nedostává a o nervech radši nemluvm.Po Mimoni jsem byl opravdu zklamenej,ale už se zase těšim na další závody (LOL) .
Ted se mi díky slickům sice kola chytnou,ale jakmile znova přidám,tak se utrhnou. Beru to jako výzvu a budu se to snažit nějak vyřešit
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Pěkný výkon (crazy) Jen tu špičku krouťáku useknout, a je to OK. Na nic je mít toto v rozsahu 200 otáček.... Hned se bude lépe startovat....
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

Díky díky, korekce krouťáku je v plánu, snad se to stihne do Hoškovic,chtěl bych tam napravit,co jsem v Mimoni podělal.
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Lusťa píše:Díky díky, korekce krouťáku je v plánu, snad se to stihne do Hoškovic,chtěl bych tam napravit,co jsem v Mimoni podělal.
Korekce krouťáku, ALE NAHORU (LOL)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

proč ubírat on se Lusťa naučí rozjíždět :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

reesha píše:
Lusťa píše:Díky díky, korekce krouťáku je v plánu, snad se to stihne do Hoškovic,chtěl bych tam napravit,co jsem v Mimoni podělal.
Korekce krouťáku, ALE NAHORU (LOL)
(LOL) no no... (crazy)
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

reesha píše:
Lusťa píše:Díky díky, korekce krouťáku je v plánu, snad se to stihne do Hoškovic,chtěl bych tam napravit,co jsem v Mimoni podělal.
Korekce krouťáku, ALE NAHORU (LOL)
jasně,tak to předělejte na 4x4 ale. S těma mejma nohama se můžu tak akorát odstrkovat a ne šlapat na plyn a spojku
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to zvládneš neboj ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

reesha píše:
Lusťa píše:Díky díky, korekce krouťáku je v plánu, snad se to stihne do Hoškovic,chtěl bych tam napravit,co jsem v Mimoni podělal.
Korekce krouťáku, ALE NAHORU (LOL)
Reesho......takové velehory snad ne! Buď to udrž, nebo se na to radši vykašli. Jen vše zbytečně trpí a nepobírá to spojka! Takové špičky a přefuky přece nemáš zapotřebí ;) 480 by tomu slušelo mnohem více!

Umíš, víme........pojď na to! Na velehory jsou tu jiní (hm)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

to Dejvi99: Možná by to chtělo napsat co je to za motor a jaký jsou na něm úpravy.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“