Lepsi podvozek?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ten vzduch nejni na jízdu je to hodně měký taky jsem se na tom svezl...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

subz3ro_tdi píše:
gabo00000 píše:inac pre mna najpohodlnejsi podvozok ma pasat B6 respektive B7 ako to kazdy vola, to auto tak suprovo sedi v zakrutach a pritom je strasne pohodlne, taky pdovozok by som chcel mat v oktavke
No moj, takych nas je tu myslim viac :) Zial je to len utopia, to zavesenie kolies je holt predpotopne a ziadne tlmice a odpruzenie to nezachrania... chces komfort - nechaj seriu, chces aby to sedelo - das kratsie pruziny a tvrdsie tlmice, ale na komforte sa to podpise... Nic zasadne medzi tym neexistuje, iba urcite kompromisy, ale seriovy alebo lepsi ako seriovy komfort od toho necakaj. Bilstein B4 tlmice a LCR ulozenia v ramenach je asi to najrozumnejsie co s podvozkom mozes urobit, ak to chces prevazne na normalne jazdenie a nie na vyblaznenie. Na skodafore malo zopar chalanov pneumaticke podvozky, to by mozno mohla byt cesta - ze si modifikujes vysku a utlm podla potreby za jazdy, ale ja osobne by som to na auto nechcel...
su origo silenty tak zle ze ich tak s radostou menite? mne je 100tne jasne ze B7 s toho nespravim:D a hladam prave kompromis ktory zatial pre mna predstavuju billsteiny a RS struny:)
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

klenoty píše:jedině hp kdo nevyzkousel neuverí...
Netvrdím, že není HP dobrý, ale takhle to přece říct nejde. I jiné značky jsou dobré, příp. lepší. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no v sériový výšce a za tyhle peníze asi těžko...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

v sériový výšce třeba Bilstein B6. a za pěkný prachy jde taky koupit...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

komfort - tvrdost

O1 Combi - HPčka, v předu sériová pružina, vzadu kratší ale snad stejně tuhá jako série...
Ze začátku mi to přišlo tvrdé, oproti původním tlumičům, ale ve skutečnosti je to tvrdé asi tak jako O2 na tlumičích v OK stavu, čili pohoda, potvrzeno i tím že mi to nevadí na delší vzdálenosti a několika lidma co jsem vezl - taky zatoužili po HP :-)
Na 17kách to pak ještě trošku ztvrdne.... nicméně, po tom co jsem vyzkoušel, asi nemá cenu dávat HPčka pokud necháte 16ky kola... ty to deklasují - podvozek to udrží ale pneu ne :( . Taky jsem nechtěl 17ky, ale nešlo to jinak...

Kdo měl HP v ruce tak pochopí... :-) (sice B6 jsem live neviděl, třeba jsou podobně udělané...)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

To je pak ale těžký něco hodnotit... B6 mám na Boře, HP má brácha na LCR 1M ;) Nevím co myslíš tím v ruce, ale jestli řešíš kvalitu zpracování, tak jednoznačně B6.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Tak třeba proti sérii am HP pístnici jako kráva... :-) ale B6 jsem neviděl, asi bude podobné
Zpracování - jediné co asi na HP není ideál je porchová úprava... třeba se už zlepšila, ale na několika sadách co jsem měl na Fa/Fel to nevydrželo dlouho
Zase ale, až HP doslouží, dají se nechat repasovat...
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

tak nevím, kdo má větší pístnici... 40mm ;) ale je to daný jednolášťovou konstrukcí

Obrázek
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

hmm to vypadá těžce hi-tech :)
pístnice - jasný.
na kolik kč vyjde sada B6?
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Cca 14tis., já ji měl za 8 ;) Jestli chceš, zkus si o těch tlumičích něco zjistit. Takhle fakt nemá cenu diskutovat, když vůbec nevíš o co jde. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

však já se ale nehádám co je lepší :-)
jo až bude čas se na to mrknu. ale lépe by bylo se povozit :)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Není problém, ale máš to celkem z ruky. Když jsi tu byl pro ty sedačky, tak jsi se mohl stavit. :D
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

nogis píše:Není problém, ale máš to celkem z ruky. Když jsi tu byl pro ty sedačky, tak jsi se mohl stavit. :D
vole (LOL)
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

http://www.koni.com/51.html

a toto je podla vas na tom ako?
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“