bublinky v naftě
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jak jsem psal, pokud se Ti problém vyskytuje i s plnou nádrží, tak je to bezpředmětné. Pokud by však o-kroužek neutěsňoval trubičky mezi sebou,nebo tam nebyl, bude problém s držením nafty nebo jejím čerpáním v případě nízkého stavu paliva v nádrži.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Ano ,špatně mě chápeš. Chtěl jsem Tii říct, abys zbytečně neodvrtával ten sací jednosměrný ventil na palivovém koši v nádrži. Může to být tím že máš špatně průchozí palivové vedení. Nejčastěji bývají špatné rychlospojky u sacího koše anebo v motorovém prostoru u vyrovnávací nádržky chladící kapaliny. Navíc jsem ti chtěl říct že pokud by se Tvůj problém projevoval jen při prázdnější nádrži může být problém v
těsnění sacích trubiček v koši.
těsnění sacích trubiček v koši.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Neprofukovat, zjišťovat. Vyndat sací koš z nádrže a rychlospojky přívodního vedení ponořit do nafty. Video ukazuje, jak je do nádrže ponořena petka plná paliva a do ní ponořeny rychlospojky. I když je v tomto případě vyloučen sací koš, stejně pochodují dutiny od filtru do čerpadla. Že se jedná o dutiny ukazuje i záběr na hladinu palivové nádrže, do které se zpětným vedením nevracejí žádné bublinky.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Vytáhnout nejde.
Já osobně jsem taky proti vrtání, když to funguje jako nový. Takže dohledat, co na tom koši nefunguje. Že by netěsnil spoj na rychlospojce k trubce vedení? To asi ne (ji zkus omotat nějakou páskou), a to samý, že by byly přicpaný trubky, jak vypadal koš a filtr na něm? Podle mě nepravděpodobný, to bys musel jezdit na mazut...
A ze by ta těsnící gumka v rychlospojce omezila průtok? Nesedí celá její výška na trubičce?
https://www.fotosik.pl/zdjecie/d09cdeb2d5cffcb0
https://www.fotosik.pl/zdjecie/d09cdeb2d5cffcb0
Jaks psal, do filtru se nedostává nafta, takže dořeš ten koš a jezdíš dál. Jinak nový VDO díl je za cca 1700-1800 v maloobchodu.
Já osobně jsem taky proti vrtání, když to funguje jako nový. Takže dohledat, co na tom koši nefunguje. Že by netěsnil spoj na rychlospojce k trubce vedení? To asi ne (ji zkus omotat nějakou páskou), a to samý, že by byly přicpaný trubky, jak vypadal koš a filtr na něm? Podle mě nepravděpodobný, to bys musel jezdit na mazut...
A ze by ta těsnící gumka v rychlospojce omezila průtok? Nesedí celá její výška na trubičce?
https://www.fotosik.pl/zdjecie/d09cdeb2d5cffcb0
https://www.fotosik.pl/zdjecie/d09cdeb2d5cffcb0
Jaks psal, do filtru se nedostává nafta, takže dořeš ten koš a jezdíš dál. Jinak nový VDO díl je za cca 1700-1800 v maloobchodu.
Naposledy upravil(a) Rayx dne 17 pro 2017, 13:07, celkem upraveno 1 x.
Na to by ti měla stačit PETka strčená do nádrže, do rychlospojky prdni trubičku potřebného průměru a strč do tý PETky s naftou.
Podle mě je problém ten ventilek, vypadá to jinak než na PD koších s čerpadlem. Evidentně nebude fungovat korektně, kolega z Polska tvrdí, že prý jde velmi ztěžka profouknout směrem k filtru a to je podle mě špatně a kámen úrazu ... Když ho vrtneš, ten zpěták by byl nutnost, ale to je takový řešení v nouzi ...
A není na zpátečce na koši taky ventil? Ono když to tahá jen čerpadlo u motoru, taky díky termoventilu na filtru by si to jinak bralo naftu i zpátečkou koš-filtr a to by bylo špatně.
Tipuju, že ty starší modely maj problém s bionaftou a ventilky ten sajrajt nedávaj ...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=281082
Podle mě je problém ten ventilek, vypadá to jinak než na PD koších s čerpadlem. Evidentně nebude fungovat korektně, kolega z Polska tvrdí, že prý jde velmi ztěžka profouknout směrem k filtru a to je podle mě špatně a kámen úrazu ... Když ho vrtneš, ten zpěták by byl nutnost, ale to je takový řešení v nouzi ...
A není na zpátečce na koši taky ventil? Ono když to tahá jen čerpadlo u motoru, taky díky termoventilu na filtru by si to jinak bralo naftu i zpátečkou koš-filtr a to by bylo špatně.
Tipuju, že ty starší modely maj problém s bionaftou a ventilky ten sajrajt nedávaj ...


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=281082