bublinky v naftě

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

prka: na ten spoj jsem koukal.. na tu trubičce je převlečný váleček který má zespodu Okroužek a z vrchní strany to nemá jak těsnit k té trubičce.. jinak na množství paliva nezáleží.. s prázdnou nejezdím
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Jak jsem psal, pokud se Ti problém vyskytuje i s plnou nádrží, tak je to bezpředmětné. Pokud by však o-kroužek neutěsňoval trubičky mezi sebou,nebo tam nebyl, bude problém s držením nafty nebo jejím čerpáním v případě nízkého stavu paliva v nádrži.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

asi tě špatně chápu... co by jsi teda označil jako problém? ten záznoucí ventil?
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Ano ,špatně mě chápeš. Chtěl jsem Tii říct, abys zbytečně neodvrtával ten sací jednosměrný ventil na palivovém koši v nádrži. Může to být tím že máš špatně průchozí palivové vedení. Nejčastěji bývají špatné rychlospojky u sacího koše anebo v motorovém prostoru u vyrovnávací nádržky chladící kapaliny. Navíc jsem ti chtěl říct že pokud by se Tvůj problém projevoval jen při prázdnější nádrži může být problém v
těsnění sacích trubiček v koši.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

špatně průchozí vedení.. myslíš jako že něčím přicpané?
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Ano, přicpané potrubí. Například tím, že gumový O kroužek v rychlospojce časem zmenší svůj průměr a tím sníží světlost přívodního sacího vedení. Tento případ mám na videu doma.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

takže rozpojit vedení od filtru pro provní spoj u nádobky, profouknout a pak odpojit u nádrže a taky od přeu profouknout ano?
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Neprofukovat, zjišťovat. Vyndat sací koš z nádrže a rychlospojky přívodního vedení ponořit do nafty. Video ukazuje, jak je do nádrže ponořena petka plná paliva a do ní ponořeny rychlospojky. I když je v tomto případě vyloučen sací koš, stejně pochodují dutiny od filtru do čerpadla. Že se jedná o dutiny ukazuje i záběr na hladinu palivové nádrže, do které se zpětným vedením nevracejí žádné bublinky.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

dobře... a jak píšeš o těch dutinách.. jak vytočím motor na 2tis tak to v průhldné hadičce koluje jak korále... ale neřeším jen ty bubliny ale to že auto netáhne... do nejakých 120 táhne dobře a pak se to najednou zastaví jako by nešla nafta, jednou to pocukalo s autem.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Já to mám tak, že pod půl nádrže mi přivodní větev -koš přisává vzduch..Tak mám pořád nad půlku nádrže..Ono to při možném dojetí až k rezervě nevadí, motoru palivo stačí, ale ráno mám systém zavzdušněn..Jsem línej to řešit, zpěťák mám připraven, ale radši častěji tankuji.. :)
nepropadat panice...
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Když Ti to s petkou jede normálně,tak je velký nedostatek v přívodu paliva do čerpadla. Ty musíš co nejefektivněji zjistit kde ten problém je. Ne, že vše vyměniš nebo odvrtáš.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

jasný... a ta přívodní hadice se spojkou na víku na nádrži jde nějak víc potáhnout aby se dala ponořit do nafty?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Vytáhnout nejde.

Já osobně jsem taky proti vrtání, když to funguje jako nový. Takže dohledat, co na tom koši nefunguje. Že by netěsnil spoj na rychlospojce k trubce vedení? To asi ne (ji zkus omotat nějakou páskou), a to samý, že by byly přicpaný trubky, jak vypadal koš a filtr na něm? Podle mě nepravděpodobný, to bys musel jezdit na mazut...
A ze by ta těsnící gumka v rychlospojce omezila průtok? Nesedí celá její výška na trubičce?
https://www.fotosik.pl/zdjecie/d09cdeb2d5cffcb0
https://www.fotosik.pl/zdjecie/d09cdeb2d5cffcb0
Jaks psal, do filtru se nedostává nafta, takže dořeš ten koš a jezdíš dál. Jinak nový VDO díl je za cca 1700-1800 v maloobchodu.
Naposledy upravil(a) Rayx dne 17 pro 2017, 13:07, celkem upraveno 1 x.
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Odpovědi: 0
Registrován: 19 dub 2015, 20:32

Příspěvek od patrikE39 »

filtr na koši i koš byl čistý... tak zkusim napojit naftu mimo sací koš ale s vedením až po nádrž a uvidím co ot bude dělat
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Na to by ti měla stačit PETka strčená do nádrže, do rychlospojky prdni trubičku potřebného průměru a strč do tý PETky s naftou.

Podle mě je problém ten ventilek, vypadá to jinak než na PD koších s čerpadlem. Evidentně nebude fungovat korektně, kolega z Polska tvrdí, že prý jde velmi ztěžka profouknout směrem k filtru a to je podle mě špatně a kámen úrazu ... Když ho vrtneš, ten zpěták by byl nutnost, ale to je takový řešení v nouzi ...

A není na zpátečce na koši taky ventil? Ono když to tahá jen čerpadlo u motoru, taky díky termoventilu na filtru by si to jinak bralo naftu i zpátečkou koš-filtr a to by bylo špatně.

Tipuju, že ty starší modely maj problém s bionaftou a ventilky ten sajrajt nedávaj ...

Obrázek
Obrázek

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=281082
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“