Stránka 12 z 19

Napsal: 16 úno 2013, 20:28
od hondaaa
ok,sice je na nadrzi zakaz bio ale kdyz rikate ze je to v pohode tak to risknu a zacnu tam davat bio 100,mam to za 20 kc tak se to snad vyplati.

Napsal: 16 úno 2013, 20:56
od slopal
radluk píše:AEF, cestovky kolem 95-100 km/h, zadna podlaha a na mero od Unikornu spotreba o dost v prdeli (crazy)
A nebude to tím,že to máš už přece jenom starého sráče? AEF je ještě klasický dieslák pokud se nepletu?.Já mam teda taky pěkného sráče 2.0 BKP ale přece je to 2006 a spotřeba jak píšu je stejná tak nevím :?
A hondaaa- Klidně to tam hrkni a na víčko se nedívej

Napsal: 16 úno 2013, 20:58
od batoo
naopak "stary srac" nebude mit takovy problem s typem paliva..

Napsal: 16 úno 2013, 21:37
od slopal
Tak jasné do starého diesla mužeš hrknut co chceš a pojede a do nového až tak moc ne

Napsal: 16 úno 2013, 21:43
od slovacek.milos
slopal píše:Tak jasné do starého diesla mužeš hrknut co chceš a pojede a do nového až tak moc ne
tyto teorie zde chodily před šesti lety do cr a pe nikdy jen čistou naftu a dnes je to k smíchu ;)

Napsal: 16 úno 2013, 21:46
od radluk
slopal píše:
radluk píše:AEF, cestovky kolem 95-100 km/h, zadna podlaha a na mero od Unikornu spotreba o dost v prdeli (crazy)
A nebude to tím,že to máš už přece jenom starého sráče? AEF je ještě klasický dieslák pokud se nepletu?.Já mam teda taky pěkného sráče 2.0 BKP ale přece je to 2006 a spotřeba jak píšu je stejná tak nevím :?
A hondaaa- Klidně to tam hrkni a na víčko se nedívej
No, kdyz myslis ze stary srac, co jsou podle takovych lidi vyhoukane vrany z roku 1990? V tom pripade je klasika Ochcavka r.v. 1998 jeste horsi srac.
Praveze u novejsich CR/PD - tam nevis vubec, na cem clovek je, protoze si davku upravuji naprosto nezavisle (samozrejme v ramci nastaveni ŘJ) na tim, co se oznacuje jako problem mezi volantem a sedackou...
Klasicke mechanicke cerpadla maji taky neco do sebe, nemuzes cumet na CR/PD, ktere se vyvinuli hlavne k vuli mega tlaku na emise, samozrejme i k vuli jinym duvodum a vyhodam, ale jeden z nejvetsich mechanizmu vyvoje byly emise a emisni normy. Kdyby nebyly tak prisne emisni normy, tak polovina vyrobcu zustane u zastaraleho PD, nebo klasiky mechaniky k vuli nizsim vyrobnim cenam oproti CR... A jaky je rozdil mezi klasickym dizlakem a novym dizlakem? Rad se necemu priucim.

Tam jde hlavne o to, ze ma palivo asi proste jinou hustotu a vyhrevnost, cili vykon jde nepatrne dolu, takze motor musis dele vytacet pred razenim, do kopcu radis o neco driv a to vse se podepise na zvysene spotrebe. Vstrikovaci system vetsiny vozidel nema paru o tom, ze tam je "to a to palivo s jinou vyhrevnosti", spricuje to tam porad stejne +-.

Neni MERO jako mero, na nektere MERO to bere skoro stejne jak na NM. (noteeth)

Napsal: 16 úno 2013, 22:02
od slopal
Jo souhlas s tebou...Rozdíl mezi novým a starým dieslem bude asi v tom vykonu a efektivnějsím využitím toho paliva řj. Když ty máš 60kw a já mám dvojnásobek tak jich do toho kopce nebudu tolik potřebovat a tudíž tolik toho nezežerou.Je mě jasné,že ta výhřevnost je jiná jak u nafty a měřo není jak měřo,ale efektivnějším řízením motoru by se to mělo kompenzovat narozdíl od klasického diesla.Tot muj názor na toto

Napsal: 16 úno 2013, 22:12
od slopal
slovacek.milos píše:
slopal píše:Tak jasné do starého diesla mužeš hrknut co chceš a pojede a do nového až tak moc ne
tyto teorie zde chodily před šesti lety do cr a pe nikdy jen čistou naftu a dnes je to k smíchu ;)
No hrkl bys do PD/CR nějaký vyjeták? trafáč? nebo buhví co ještě tam lejou?
Když to pojebeš tak sa ti to kurevsky prodraží, taká "uspora" (LOL)

Napsal: 17 úno 2013, 06:25
od slovacek.milos
slopal píše:
No hrkl bys do PD/CR nějaký vyjeták? trafáč? nebo buhví co ještě tam lejou?
Když to pojebeš tak sa ti to kurevsky prodraží, taká "uspora" (LOL)
pravděpodobně máš zkušenosti nikdy jsi nic do cr ani pd nehrkl a nic se ti kurevsky neprodražilo jen kecy z internetu ;)

Napsal: 17 úno 2013, 08:45
od slopal
A jaké zkušenosti s tým máš ty?řekni at vím. Já do PD leju v klidu bio,řepkáč sem lel a trafo sem taky lel a pohoda.Ale motorák,převodák atd. tam lét nebudu. A vzhledem k vlastnostem hustotě toho oleje musí jít vstřik po pár km dohajzlu.U normálního diesla nejsou také vstřikovaci tlaky jak u PD/CR.Ale třeba mě opravíš.Jo a osobně znám borce co lél vyjeták do HDička vyjel skoro dvě nádrže a bylo dojeté odsralo to čerpadlo a to se vyplatí

Napsal: 17 úno 2013, 19:52
od slovacek.milos
slopal píše:A jaké zkušenosti s tým máš ty?řekni at vím. Já do PD leju v klidu bio,řepkáč sem lel a trafo sem taky lel a pohoda.Ale motorák,převodák atd. tam lét nebudu. A vzhledem k vlastnostem hustotě toho oleje musí jít vstřik po pár km dohajzlu.U normálního diesla nejsou také vstřikovaci tlaky jak u PD/CR.Ale třeba mě opravíš.Jo a osobně znám borce co lél vyjeták do HDička vyjel skoro dvě nádrže a bylo dojeté odsralo to čerpadlo a to se vyplatí
můžeš mi dát telefon na čerpadláře který opravoval to čepradlo toho borce ldyž ho znáš ?

Napsal: 17 úno 2013, 20:56
od slopal
Hele žádný čerpadlář to nedělal... u toho nebylo co řešit... v celém rejlu kovové piliny a s čerpadlem nešlo pohnut,ale blíže sem to nezkoumal.Sorry to pozná každý,že je to v hajzlu,když se v tom hrabeš každý den.Vyměnilo se komplet čerpadlo vstřiky a fachá pokud vím dodnes. No ty mě povez jaké máš zkušenosti s PD/CR? to mě zajímá? a nejsi ty náhodou u toho letiště tam?

Napsal: 18 úno 2013, 07:13
od slovacek.milos
kovové piliny se ti nadělají i z nafty já bohužel tuto příležitost ještě neměl, čerpadla tekly, zadřeli se, odešly regulátory tlaku, ale piliny a konec čerpadla jem zatím neměl,
asi jsem ten blízko letiště k pilotovi o mám tak půl kiláku,

z větších průserů jsem rozchodil zadřené čerpadlo na špatnou naftu, jedno cr přežilo roztržení paliváku který překousalo čerpadlo a jede to dál, jezdí na sajrajty, majitel je na foru, jedno stilo jezdí na unicorn meřo to co popisuje sikin se nekoná jede to,
jinak všechno maká nejvíc mám na hdi půl mega akorát nedávno, teklo čerpadlo přetěsnilo se,
pedečka se nekazí, jen servis, kdysi dávno jsem měl gumičky ale borec jen tahal rozumy a pak si to nechal udělat jinde a ke mě už nechodí,
pár cr jsem ztratil tak že si chtěli vyměnit řemen 12O tis a já jim řekl že interval je 24O a mají dost času, v druhém servisu jim řemen ochodtně borec vyměnil stím že pokut si chtějí zničit motory at ke mě jezdí dál, ještě bych toho navzpomínal víc časem miloš ;)

Napsal: 18 úno 2013, 11:51
od slopal
Takze CR nebo PD jenom bio? zadne zkušenosti s motorakem,prevodakem atd?v těchto motorech nemaš. Ja jak rikam jenom jeden s CR na motorak, jinak o nikom nevim. Bio do CR/PD uplně v pohodě, za mě zadny problem.A PDčka jsou podle mojich informaci na bio prispusobene jevic, co se tyka rychleho ohrevu paliva v makovici atd.Jednu dobu to bylo dokonce propagovane VW a pak naraz nic.
Jo a z lidma to maš tězke,ty mu chceš poradit pomoct a stejně si pak za ocasa a druhy mu vyměni co si zakaznik rekne a je jedno jestli to potrebuje a ještě ta popluje jaky si ocas (LOL)

Napsal: 18 úno 2013, 12:43
od slovacek.milos
[quote="slopal"]

motorák stopím, vím o borcovi s cr a když vypustí z benálu pěkný olej tak ho chrstne do nádrže, má vito ale nechce o tom mluvit,

za ocasa budem pořád, v pátek přijel borec že cosi vpředu vrže, tak vzhledově jsem na nic hned nepřišel, on neměl čas a tak at dojede v pondělí musím rozdělat a podívat se

no před chvilkou přijel upadlo mu levé přední kolo bys měl vidět ty bojovné pohledy a toho křiku :worthy:


(LOL) ;)