jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- vencastyll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 292
- Registrován: 25 led 2008, 17:15
No ja bych zacal s tim ze bych dal opravdu kvalitni olej kterej trochi vydrzi bohatejsi smes potom pridas na nafte podle libosti
potom to bude hulit takze vyradis by-pass na turbu , a kdyz to bude malo tak si porid vstriky z avie
trochu je palodis a jak ja rikam co koiri jede
pocopitelne pruchozi teubka a sport filt je samozrejmost 





Už to tu bylo stokrát
Sundej segrovku co je na tom čepu, sundej to táhlo se závitem, povol kontra matku na závitu a zkrať to táhlo tim že s ním budeš otáčet... pak dotáhni kontra, nasaď zpět na čep, zajisti segrovkou a máš to... Taky je varianta odpojit to úplně (odpojíš a zaslepíš hadičku co vede do tý baňky) ale asi se pak s turbem brzo rozloučíš
(nebo s motorem)


BMW e46 320D touring 110/125kw
Holset HX27W
Ahoj, kdyby někdo chtěl měl bych na prodej turbo Holset HX27W axialni vůle nulová, radiální vůli má. Velikostně srovnatelné asi s Garrett GT2260. Cena 4500,- dohoda kdyžtak SZ

BMW E30 2,5TDS, 12mm hlava, big IC, svor 2,62
Ahoj, menil jsem motor AAZ za AAZ a se starým motorem jsem u nás ve vesnici vyjížděl kopec na 4 a s tímto ho jedu za 3 jen tak tak.. Nemáte praktické zkušenosti o kolik otočit na čerpadle a podle toho přidat na turbu? Je fakt ze na starém jsem měl přidáno na čerpadle ale nevim o kolik plus IC - to budu dávat na nové taky..díky
Musíš vyzkoušet sám... Jesti chceš přidávat i na turbu, přidal bych na turbu na tlak na kterej chceš jezdit, pak bych přenastavil klínek na co největší vybrání a zahodil plastovou podložku co je pod ním (případně klínek zbrousil). No a pak přidej na čerpadle třeba půl otáčky, jeď to projet, a uvidíš jestli ti to bude při plným tlaku turba hulit. Pokud ano uber třeba 1/4 otáčky. Pokud ne ještě přidej. Pak ti to ale zase může hulit "vespod", to doladíš tim otočným ozubeným kolečkem u klínku jak na něm sedí ta pružina pod membránou. Když ho vytočíš nahoru bude čerpadlo dávat víc nafty až při vyšším tlaku, když ho stočíš dolu bude čerpadlo dávat víc nafty při nižším tlaku - tedy nejspíš to bude hulit když dáš plnej plyn a než se turbo natlačí na plnej tlak... Laboruj sám, je o tom milion článků na netu s fotkama.... Kdyžtak SZ dám ti TEL a poradim....
BMW e46 320D touring 110/125kw
zdravím, tak jsem přidal na turbu úplně na poslední závit, dal intercooler z TDi, a dostanu se max na 1.1B, přidal půl otáčky na čerpadle ale ještě nevybral komínek, nic extra upřímně.. jede to lépe ale žádný zázrak.. na starém turbu sem po vyndání nemohl ani sikovkama zaboha otevřít regulaci, že by byla zarezlá a byla zavřená ? jelo to hezky.. tzn má komínek takový vliv ?
Ja mam kkk k14 a kdyz odpojim wastegate a mam dost nafty tak tlaci 1.8b. Jinak bezne jezdim 1.4 - 1.5, na nafte pridano (uz vatne nemam tuseni kolik) zbrousenej klinek, a GOV mod a jede to jak hovado. Mam teda 406ku coz je uplne jinej motor. Mozna tam mas k24 (ty se davali na G2 1.6 td) tam netusim kolik zvladne natlacit, ale urcite je 1.1 malo. Presne 1.1 jsem mel se zatocenou regulaci nadoraz kdyz mi utikal vzduch... Zkus ucpa hadici co jde z intercooleru do sani (me tam sedla plechovka od spreje - utah sem ji sponou) a jemne pridavat plyn a osahavat spoje u vedeni vzduchu IC a tak, jestli ti to fakt nekde nefici...
BMW e46 320D touring 110/125kw