Stránka 13 z 15
Napsal: 28 úno 2019, 21:24
od techi
Jak říkáš, toto je depata oničem, auta sou různý a dalších milion proměnných. Ale nechápu proč autor SW nechtěl být zveřejněn, když ho tu tak vychvaluješ...Jinak to že kouří v přechodových řežimech je široký pojem, jen jestli to není klasika styl "v noci nevidím v zrcátku"

Napsal: 28 úno 2019, 22:53
od palinator
Jeho důvody chápu a sdělovat je nebudu.
Ten kouř jsem nikdy zvenku zatím neměl možnost vidět a v zrcátku je vidět jenom zamlžení po dlouhý době extra úsporný jízdy, když to vymetu někde na křižovatce. Mřížky ve vejfuku se profouknou a zas kouřivost klesne na neviditelno.
Až budu na emisích, tak budu utikat, abych sem nahrál protokol. V sérii byla max. kouřivost 0,25.
Napsal: 28 úno 2019, 23:22
od techi
S výsledkem z emisí si utíkej kam chceš...jak myslíš že to jsou relevantní hodnoty když se měří volná akcelerace motoru ?

Napsal: 28 úno 2019, 23:36
od palinator
Tvl a je měření volný akcelerace něco jinýho, než přechodovej režim? V ostatních případech mimo tento přechod z auta není vidět dle vnějšího pozorovatele NIC.
Napsal: 28 úno 2019, 23:40
od techi
No je, ale jinej než v reálu. Měl jsem čudivej tesco čip a emise stejné jak serie. Jinak z mé zkušenosti je opravdu nejvíc vidět kouř za tmy ve světlech. Nebavíme se tady o kouři typu "truck trial Tatra".
Napsal: 01 bře 2019, 07:48
od Forest
palinator píše:
Oprava:
Autor SW si nepřál být zveřejněn.
Neni nad to, byt hrdym upravcem a nestydet se za svoji praci postavit a byt na ni hrdy
techi píše:Jinak z mé zkušenosti je opravdu nejvíc vidět kouř za tmy ve světlech.
Souhlas.
Mimochodem, kvalitni upravce dokaze do SW zakomponovat "Dieselgate upravu", takze projde emise (paklize si nezadela vyfuk cestou na emise) s prehledem.
Napsal: 01 bře 2019, 09:01
od palinator
Však byste stejně tvrdili že to není možný a že je podvodník.
Nakonec tu nevěříte ani mně, co vám říkám. Spotřeba je vylhaná, pokles je danej pouze změněným stylem jízdy, auto hulí, jen já to nevidim, najel jsem v životě málo km, auto mám rozbitý, utahaný a s čipem za desítku z benzínky se to za chvíli rozpadne. Nakonec i ten graf z brzdy je fake a jsou tam hodnoty jen takový, aby byl zákazník spokojenej.
Koneckonců, všechno z toho je možný a je jen moje chyba, že jsem na to ještě nepřišel.

Napsal: 01 bře 2019, 09:41
od Forest
Historie potvrzuje, ze to nemusi vzdy byt
(jen) podvodnik ... nezridka to byva
(treba predevsim) zlodej, ktery ukradl kvalitni SW od kvalitniho upravce

Napsal: 01 bře 2019, 09:43
od Lokotka
techi píše:Nemyslím, že by vypnutí turba mohlo způsobovat nějaké problémy co se chlazení a mazání týče. Však v nouzovém režimu je to zrovna tak. Nemůžeš srovnávat nějaký custom twin turbo setup, kdy i to turbo co se zrovna nepoužívá zažívá velké teploty protože motor jede na plný výkon. Tady se bavíme o vypnutí v době kdy motor jede na minimum výkonu a EGT je hodně nízko.
Nicméně je to pěkná teoretická debata, ale v pořád mi není jasný záměr zakladatele tématu, jestli se na tom chce něco naučit - ok, ale jestli si myslí že tím jako fakt něco ušetří při provozu ? Ikdyby se podařilo spotřebu srazit o 0,2-0,3l, což je tak rozdíl toho SDI, stojí to za to ?

I dnešní euro 6 adblue nežerou o nic méně jak ty rotačky. A že v nich bude něco vývoje.
Líbí se mně reakce Foresta, že vlastně neví, zda by se v tomto režimu turbo přestalo točit a mazat. Já to taky nevím, ale pokud ten režim ohledně ovládání turba odpovídá tomu "nouzovýmu", tak nemám důvod pochybovat o Techiho závěru, že by to fabrika tak určitě neudělala, kdyby to měl být pro turbo hrob. Vždyť přeci ten nouzovej režim neslouží jen k tomu, abych do 1km zastavil někde u krajnice a nechal se odtáhnout, nebo snad jo? Já ho zatím nezažil.
No a k tý úspoře, když pominu nějaký ECO soutěžení, kde je každá desetinka dobrá. Když ze spotřeby 3,3 l/100km srazím 0,3 l/100km, tak srazím cca 10%, že?
Když s rozumem nechám načipovat ASV 1,9 TDi, 81kW, který, jak se lze na mnoha místech dočíst, má při měření víc než těch 81kW (zdroje, co jsem někde čet uvádí 85-89kW), tak navýšení na běžně nabízenejch 96kW je vlastně procentuelně menší, či max. stejný zlepšení, jako u tý spotřeby.
Napsal: 01 bře 2019, 09:48
od martinsidlo
Ty běž dělat,jestli na to máš,do ÚVMV. Jestli víš a znáš tu zkratku firmy. Takové teoretiky mají rádi.
Napsal: 01 bře 2019, 09:56
od Lokotka
Nesoudím lidi, když je neznám.
Pokud považuješ za teoretika člověka, kterej se prakticky snaží o svý zlepšení umístění v ECO soutěžích cestou vymáčknutí byť jen teoretických rezerv z auta prosím, každej má právo na názor.
Nemyslím, že by ses mi zatím snažil poradit, ale nutit tě nebudu, prosit jsem zkusil - nepomohlo.
Napsal: 01 bře 2019, 09:59
od turbo kamna power
lol, ÚVMV už dost let neexistuje, už je to dlouhou dobu TÜV SÜD
Jinak turbo se i při regulaci otevřené na max bude točit dostatečně pro dostatečné mazání a chlazení, dokonce si myslím, že by se točilo dostatečně i při použití externího wastegate. Problém by nastal, kdyby se turbo zcela přemostilo a neprotékal by přes něj žádný vzduch ani spaliny.
Napsal: 01 bře 2019, 10:08
od palinator
Forest píše:Historie potvrzuje, ze to nemusi vzdy byt
(jen) podvodnik ... nezridka to byva
(treba predevsim) zlodej, ktery ukradl kvalitni SW od kvalitniho upravce

To by těch ukradených SW muselo být asi mnoho a krádeže by musely trvat neustále.
Napsal: 01 bře 2019, 10:16
od Lokotka
turbo kamna power píše:Jinak turbo se i při regulaci otevřené na max bude točit dostatečně pro dostatečné mazání a chlazení, dokonce si myslím, že by se točilo dostatečně i při použití externího wastegate. Problém by nastal, kdyby se turbo zcela přemostilo a neprotékal by přes něj žádný vzduch ani spaliny.
O tomto jsem také přesvědčen. Přesvědčení ale neznamená vědět a mít jistotu.
Nenapadá mě však jedinej logickej argument, aby tomu tak nebylo.
Napsal: 01 bře 2019, 11:02
od techi
Lokotka píše:Nesoudím lidi, když je neznám.
Pokud považuješ za teoretika člověka, kterej se prakticky snaží o svý zlepšení umístění v ECO soutěžích cestou vymáčknutí byť jen teoretických rezerv z auta prosím, každej má právo na názor.
Nemyslím, že by ses mi zatím snažil poradit, ale nutit tě nebudu, prosit jsem zkusil - nepomohlo.
Tak jestli jezdíš o eco rally. Já bych ti radil vypnut egr + lehké přidání předvstřiku v té oblasti(ale to je dost velká neznámá) + vypnutí turba. Mělo by to snad znamenat nějaké snížení spotřeby.
Ohledně toho turba, něco jsem pohledal na netu, a skutečně si pár lidí stěžovalo na vyšší spotřebu oleje při otevřených lopatkách. Asi to má co dělat snížení protitlaku u výfukové vrtulky, olej se tak může snadnějí dostávat ven okolo hřídelky. Nemyslím že by se to turbo tak ničilo, a taky to záleží na stavu, jak už je hodně vyběhané.