Diskuze ke grafům z brzdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ne ale je tam jen VB turbo a origo kapátka. Nahoře tlačím jen 1,4 bar a naftu tam nedostanu ani to nehulí,škoda. Mět v tom ALka hrnul bych to vejšTDIPOWER píše:Toby: Víš jak je definovaná pružnost motoru? Proč máš maximální výkon v tak nízkýc otáčkách????? To je záměr?

Ale jede to parádně

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Jen pro tvou info pružnost motoru je definována jak rozmezí otáček mezi otáčkami max. kroutícího momentu a otáčkami maximálního výkonu. Tedy u tebe asi 300 otáček. Dieselový motor je znám svou velkou pružností. U tvého vozu je celá pružnost tatam, protože max krouťák máš prakticky ve stejných otáčkách jako výkon. Pak už obě hodnoty klesají, což není optimální. Standardně klesá krouťák, ale výkon stále roste do určité meze. Snad je to pochopitelné.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Chápu ale jak jsem napsal vejš, limitují mě trisky a kvůli lepšímu průběhu zůstat na 170ps se mě zdá škoda. Po montáži jednohmoty přesunu aspon krouták na 2000ot.
tady to nahoře tlačilo jen 1,1bar ale koně měli co žrát ( S 764 vnt 15 )
se dívám je to tak rok a půl co sem se taky zbláznil

tady to nahoře tlačilo jen 1,1bar ale koně měli co žrát ( S 764 vnt 15 )
se dívám je to tak rok a půl co sem se taky zbláznil


G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Už mám hotovo jen doladít,ale možná se budou dávat ještě race.toby66kw píše:Tak hobluj at to stihneš pověsit pod HoblíkaCATDAVID píše:Pěknej výkon,taky bych chtěl být na podobných hodnotách no uvidíme.

http://www.tdi-tuning.cz/viewtopic.php? ... &start=140
No tak to je teda riadna raketa,ale naco je uz komu 300 koni a 500 Nm tak to uz netusim.Nuz na sprinty je to krasa ale pri takomto vykone by uz mala hrabat aj rezerva v kufri:)Drzim palce zo zivotnostou.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Nene je to porad malo.. timto dokazujem ze sprintovat proti 4X4 i s mensim vykonem nebo zadokolou uz pozbejva smysl celeho snazeni s predokolou..Misík píše:No tak to je teda riadna raketa,ale naco je uz komu 300 koni a 500 Nm tak to uz netusim.Nuz na sprinty je to krasa ale pri takomto vykone by uz mala hrabat aj rezerva v kufri:)Drzim palce zo zivotnostou.






340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Boj s větrnými mlýnyTDIfun píše:Nene je to porad malo.. timto dokazujem ze sprintovat proti 4X4 i s mensim vykonem nebo zadokolou uz pozbejva smysl celeho snazeni s predokolou..Misík píše:No tak to je teda riadna raketa,ale naco je uz komu 300 koni a 500 Nm tak to uz netusim.Nuz na sprinty je to krasa ale pri takomto vykone by uz mala hrabat aj rezerva v kufri:)Drzim palce zo zivotnostou.![]()
malinke upravy udelame a pak na to ser..!!!! Me to stoji pokazde rozervane potrubi na odsavani
![]()
![]()
![]()

G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Tak to mas pravdu 4x4 ti na starte ujede ci chces alebo nie ale tak az raz bude samostatna kategoria mozno to bude ine.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
- Branislav Farkaš
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 645
- Registrován: 14 lis 2008, 15:07
- Bydliště: Banská Bystrica,SK
Ten graf je super, mať to v 4-kolke, vedel by som si to predstaviť, aj na kopci. Pri 4200ot skoro 300PS a 500Nm, tak to je nárez. Klobúk dole chlapci, 

Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO