Diskuze ke grafům z brzdy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Toby: Víš jak je definovaná pružnost motoru? Proč máš maximální výkon v tak nízkýc otáčkách????? To je záměr?
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

TDIPOWER píše:Toby: Víš jak je definovaná pružnost motoru? Proč máš maximální výkon v tak nízkýc otáčkách????? To je záměr?
Ne ale je tam jen VB turbo a origo kapátka. Nahoře tlačím jen 1,4 bar a naftu tam nedostanu ani to nehulí,škoda. Mět v tom ALka hrnul bych to vejš ;)

Ale jede to parádně :D
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Jen pro tvou info pružnost motoru je definována jak rozmezí otáček mezi otáčkami max. kroutícího momentu a otáčkami maximálního výkonu. Tedy u tebe asi 300 otáček. Dieselový motor je znám svou velkou pružností. U tvého vozu je celá pružnost tatam, protože max krouťák máš prakticky ve stejných otáčkách jako výkon. Pak už obě hodnoty klesají, což není optimální. Standardně klesá krouťák, ale výkon stále roste do určité meze. Snad je to pochopitelné.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Chápu ale jak jsem napsal vejš, limitují mě trisky a kvůli lepšímu průběhu zůstat na 170ps se mě zdá škoda. Po montáži jednohmoty přesunu aspon krouták na 2000ot.

tady to nahoře tlačilo jen 1,1bar ale koně měli co žrát ( S 764 vnt 15 )
se dívám je to tak rok a půl co sem se taky zbláznil (LOL)
Obrázek
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

To hoblik: pěknej raf, mohu vědět tlak turba?
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

1,77 bar boost.
Hoblik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 18 zář 2006, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hoblik »

Tak tak pan TDIFUN odpovi vsechny technicke dotazy na me auto .)ja sem spotrebitel :)velmi spokojeny spotrebitel (rofl)
CDVA combi :-)
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

Pěknej výkon,taky bych chtěl být na podobných hodnotách no uvidíme. :roll:
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

CATDAVID píše:Pěknej výkon,taky bych chtěl být na podobných hodnotách no uvidíme. :roll:
Tak hobluj at to stihneš pověsit pod Hoblíka :)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
CATDAVID
Aktivista
Příspěvky: 1104
Registrován: 16 kvě 2007, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomouc-Litovel

Příspěvek od CATDAVID »

toby66kw píše:
CATDAVID píše:Pěknej výkon,taky bych chtěl být na podobných hodnotách no uvidíme. :roll:
Tak hobluj at to stihneš pověsit pod Hoblíka :)
Už mám hotovo jen doladít,ale možná se budou dávat ještě race. :roll:
http://www.tdi-tuning.cz/viewtopic.php? ... &start=140
GII-PD 96kw -drobnosti +soft TDIFUN 293ps/525Nm,
TEL: 603742155
EMAIL: cat.david@seznam.cz
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

No tak to je teda riadna raketa,ale naco je uz komu 300 koni a 500 Nm tak to uz netusim.Nuz na sprinty je to krasa ale pri takomto vykone by uz mala hrabat aj rezerva v kufri:)Drzim palce zo zivotnostou.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Misík píše:No tak to je teda riadna raketa,ale naco je uz komu 300 koni a 500 Nm tak to uz netusim.Nuz na sprinty je to krasa ale pri takomto vykone by uz mala hrabat aj rezerva v kufri:)Drzim palce zo zivotnostou.
Nene je to porad malo.. timto dokazujem ze sprintovat proti 4X4 i s mensim vykonem nebo zadokolou uz pozbejva smysl celeho snazeni s predokolou.. :x :x malinke upravy udelame a pak na to ser..!!!! Me to stoji pokazde rozervane potrubi na odsavani (LOL) (LOL) (wallbash) (rofl)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

TDIfun píše:
Misík píše:No tak to je teda riadna raketa,ale naco je uz komu 300 koni a 500 Nm tak to uz netusim.Nuz na sprinty je to krasa ale pri takomto vykone by uz mala hrabat aj rezerva v kufri:)Drzim palce zo zivotnostou.
Nene je to porad malo.. timto dokazujem ze sprintovat proti 4X4 i s mensim vykonem nebo zadokolou uz pozbejva smysl celeho snazeni s predokolou.. :x :x malinke upravy udelame a pak na to ser..!!!! Me to stoji pokazde rozervane potrubi na odsavani (LOL) (LOL) (wallbash) (rofl)
Boj s větrnými mlýny (noteeth)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Tak to mas pravdu 4x4 ti na starte ujede ci chces alebo nie ale tak az raz bude samostatna kategoria mozno to bude ine.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
Branislav Farkaš
Přispěvovatel
Příspěvky: 645
Registrován: 14 lis 2008, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Banská Bystrica,SK

Příspěvek od Branislav Farkaš »

Ten graf je super, mať to v 4-kolke, vedel by som si to predstaviť, aj na kopci. Pri 4200ot skoro 300PS a 500Nm, tak to je nárez. Klobúk dole chlapci, :worthy:
Ibiza Cupra 6L-predaná
Ibiza AFN,237PS/480Nm,Powered by BH-predaná-rozbitá
BMW 330D touring 302PS/700Nm Powered by BH-predaný-rozbitý
PREDÁVAM TURBÁ 00421905520092 LACNO
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“