Tak si nekupovat na kousky tdi, ale benzinacin píše:cacinek píše:Občas je to taky řidičem a způsobem jízdy
ale co chces delat, kdyz to mam treba jen na jezdeni do prace a zpet, tak to nejni tak daleko aby se to prohralo a mohl to trochu protahnout, takovyhle reci a podobny keci o zpusobu jizdy jsou akorat tak na hovno, kazdej to auto nema jako hracku ale prostredek k zivobyti a nemuze kazdou jizdu jet o 20km dal aby to ohral a mohl to protahnout az do omezovace, uz je na case probrat, a kdyz se nekomu podkladani nelibi tak at vymysli neco lepsiho
Co způsobuje zanášení vnitřku turba?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
mr.freezer
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
tak pridam aj ja nieco... par turb som uz vypodlozil... a jazdia bez problemov... podkladal som o 0,1mm.. rozobrat to islo zakazdym lahucko... par hodin pred rozoberanim nastriekany spoj na turbe uvolnovacom... jemne potukanie kladivkom okolo a povolilo to rukami... tie tri male srobiky tak isto... nasadeny nastavec... jebnute kladivom po nom... a isto to bez problemov... ani jeden odtrhnuty srob.. ziadne zohrievanie ani nic podobne... podlozky vystrihovane zo strbinovych mierok... po poskladani som kusok prestavil dorazovy srobik regulacie, a rozdiel ziadny, popripade pozitivny... nech sa paci...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
otazka kolik km je ten "kousek", jezdim denne 15km tam a 15 z prace, a prave kvuli tomu jsem si koupil TDI abych usetril na spotrebe,pred tim jsem mel favorita a ten zral samozrejmne vic, + v ty dobe byla nafta o 3 kc levnejsi , ale i za dnesni skurveny ceny se mi vyplati naftakcacinek píše:Tak si nekupovat na kousky tdi, ale benzinacin píše:cacinek píše:Občas je to taky řidičem a způsobem jízdy
ale co chces delat, kdyz to mam treba jen na jezdeni do prace a zpet, tak to nejni tak daleko aby se to prohralo a mohl to trochu protahnout, takovyhle reci a podobny keci o zpusobu jizdy jsou akorat tak na hovno, kazdej to auto nema jako hracku ale prostredek k zivobyti a nemuze kazdou jizdu jet o 20km dal aby to ohral a mohl to protahnout az do omezovace, uz je na case probrat, a kdyz se nekomu podkladani nelibi tak at vymysli neco lepsiho
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
- jardas cuprak
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 246
- Registrován: 30 pro 2011, 09:15
- Bydliště: Hostivice Mírová 730
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
ne nedelal.jsem nikdy podlozky. Je podivne, ze turba cistime hodne ale uz se nevracej. nerikam ze se nenaslo jedine turbo. Ale to se pak prislo, ze to bylo zpusobeno i necim jinym. Napr vadne vstriky... me to je celkem jedno co si tam kdo da a ze pak turbo musi tocit vetsi otacky a je vic namahane... jen rikam ze svoji praxe a z merni na brzde.Janosik93 píše:TDIfun: ako zákazník chce, tak sa robí. ja tiež radšej vymením turbo za nové. Stamenej roboty..... predpokladam, že ty si isto nikdy take niečo nerobil však? To máš také iste, ako ked ti treba prispôsobiť hybridne turbo. Je to niečo podobne
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- jardas cuprak
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 246
- Registrován: 30 pro 2011, 09:15
- Bydliště: Hostivice Mírová 730
prave, zinek ti moc nenaroste, z praxe tak cca 0.03 mm, ale chrom aby se ti zatahl komplet povrch tak je nejmin 0,1mm!!! + jeste nic moc povrch, to by se ty lopatky po smontovani snad ani nehly. Logicky si zmensuje uz tak malou vuli co v tom jeskoda píše:To cin:
Trosku divne coo?
To musi bejt teda vrstva
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
myslis ze spatnejma vstrikama to jakoby hur "pali", dela vic sazi a pak se ty lopatky zasekavaji?TDIfun píše:ne nedelal.jsem nikdy podlozky. Je podivne, ze turba cistime hodne ale uz se nevracej. nerikam ze se nenaslo jedine turbo. Ale to se pak prislo, ze to bylo zpusobeno i necim jinym. Napr vadne vstriky... me to je celkem jedno co si tam kdo da a ze pak turbo musi tocit vetsi otacky a je vic namahane... jen rikam ze svoji praxe a z merni na brzde.Janosik93 píše:TDIfun: ako zákazník chce, tak sa robí. ja tiež radšej vymením turbo za nové. Stamenej roboty..... predpokladam, že ty si isto nikdy take niečo nerobil však? To máš také iste, ako ked ti treba prispôsobiť hybridne turbo. Je to niečo podobne
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
pri jake teplote se tavi zinek nebo chrom???
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- jardas cuprak
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 246
- Registrován: 30 pro 2011, 09:15
- Bydliště: Hostivice Mírová 730
-
Janosik93
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 684
- Registrován: 10 úno 2009, 06:17
- Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
TDIfun : máš pravdu.... ale už som mal pár takých turb , ktoré keď si zatiahol tie 3 skrutky, tak sa niektora lopatka pridrhala ( jednoducho skrižované či prehriate) tiež sa snažím spôsob DODO nedpoužívať.
S tými tryskami si to nik nechce pripustiť k srdcu , ale je to tiež tak...
Ak je zlá uprava čipu, tak to tiež môže skôr turbo zaniesť
S tými tryskami si to nik nechce pripustiť k srdcu , ale je to tiež tak...
Ak je zlá uprava čipu, tak to tiež môže skôr turbo zaniesť
no zinek nic moc - cca 400 stupnu, ale chrom to je jina - cca 1900 stupnu, tak ze v tom turbu zinek v lepsim pripade je ohori, chrom vydrzi ,ale jeho prinos na lopatkach je mi zahadouTDIfun píše:pri jake teplote se tavi zinek nebo chrom???
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
