Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 27 led 2010, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od cacinek »

cin píše:
cacinek píše:Občas je to taky řidičem a způsobem jízdy (LOL)

ale co chces delat, kdyz to mam treba jen na jezdeni do prace a zpet, tak to nejni tak daleko aby se to prohralo a mohl to trochu protahnout, takovyhle reci a podobny keci o zpusobu jizdy jsou akorat tak na hovno, kazdej to auto nema jako hracku ale prostredek k zivobyti a nemuze kazdou jizdu jet o 20km dal aby to ohral a mohl to protahnout az do omezovace, uz je na case probrat, a kdyz se nekomu podkladani nelibi tak at vymysli neco lepsiho (crazy)
Tak si nekupovat na kousky tdi, ale benzina
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

tak pridam aj ja nieco... par turb som uz vypodlozil... a jazdia bez problemov... podkladal som o 0,1mm.. rozobrat to islo zakazdym lahucko... par hodin pred rozoberanim nastriekany spoj na turbe uvolnovacom... jemne potukanie kladivkom okolo a povolilo to rukami... tie tri male srobiky tak isto... nasadeny nastavec... jebnute kladivom po nom... a isto to bez problemov... ani jeden odtrhnuty srob.. ziadne zohrievanie ani nic podobne... podlozky vystrihovane zo strbinovych mierok... po poskladani som kusok prestavil dorazovy srobik regulacie, a rozdiel ziadny, popripade pozitivny... nech sa paci...
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
cin
Aktivista
Příspěvky: 1612
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

cacinek píše:
cin píše:
cacinek píše:Občas je to taky řidičem a způsobem jízdy (LOL)

ale co chces delat, kdyz to mam treba jen na jezdeni do prace a zpet, tak to nejni tak daleko aby se to prohralo a mohl to trochu protahnout, takovyhle reci a podobny keci o zpusobu jizdy jsou akorat tak na hovno, kazdej to auto nema jako hracku ale prostredek k zivobyti a nemuze kazdou jizdu jet o 20km dal aby to ohral a mohl to protahnout az do omezovace, uz je na case probrat, a kdyz se nekomu podkladani nelibi tak at vymysli neco lepsiho (crazy)
Tak si nekupovat na kousky tdi, ale benzina
otazka kolik km je ten "kousek", jezdim denne 15km tam a 15 z prace, a prave kvuli tomu jsem si koupil TDI abych usetril na spotrebe,pred tim jsem mel favorita a ten zral samozrejmne vic, + v ty dobe byla nafta o 3 kc levnejsi , ale i za dnesni skurveny ceny se mi vyplati naftak
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
jardas cuprak
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 30 pro 2011, 09:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Hostivice Mírová 730

Příspěvek od jardas cuprak »

kamarad ty lopaky nechal pozinkovat a pochromovat zatim to prej vunguje bez problemu :?
cin
Aktivista
Příspěvky: 1612
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

jardas cuprak píše:kamarad ty lopaky nechal pozinkovat a pochromovat zatim to prej vunguje bez problemu :?
:? :? :? :o
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

To cin:
Trosku divne coo? :D
To musi bejt teda vrstva (LOL)
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Janosik93 píše:TDIfun: ako zákazník chce, tak sa robí. ja tiež radšej vymením turbo za nové. Stamenej roboty..... predpokladam, že ty si isto nikdy take niečo nerobil však? To máš také iste, ako ked ti treba prispôsobiť hybridne turbo. Je to niečo podobne (noteeth)
ne nedelal.jsem nikdy podlozky. Je podivne, ze turba cistime hodne ale uz se nevracej. nerikam ze se nenaslo jedine turbo. Ale to se pak prislo, ze to bylo zpusobeno i necim jinym. Napr vadne vstriky... me to je celkem jedno co si tam kdo da a ze pak turbo musi tocit vetsi otacky a je vic namahane... jen rikam ze svoji praxe a z merni na brzde.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
jardas cuprak
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 30 pro 2011, 09:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Hostivice Mírová 730

Příspěvek od jardas cuprak »

proto ten smajl :? spís si myslym ze to je sice hezke ale az se to vse opet zanese tak to bude to samí ale zase mozna tam byla ta vule mala jen domenky :?
cin
Aktivista
Příspěvky: 1612
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

skoda píše:To cin:
Trosku divne coo? :D
To musi bejt teda vrstva (LOL)
prave, zinek ti moc nenaroste, z praxe tak cca 0.03 mm, ale chrom aby se ti zatahl komplet povrch tak je nejmin 0,1mm!!! + jeste nic moc povrch, to by se ty lopatky po smontovani snad ani nehly. Logicky si zmensuje uz tak malou vuli co v tom je :?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
cin
Aktivista
Příspěvky: 1612
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

TDIfun píše:
Janosik93 píše:TDIfun: ako zákazník chce, tak sa robí. ja tiež radšej vymením turbo za nové. Stamenej roboty..... predpokladam, že ty si isto nikdy take niečo nerobil však? To máš také iste, ako ked ti treba prispôsobiť hybridne turbo. Je to niečo podobne (noteeth)
ne nedelal.jsem nikdy podlozky. Je podivne, ze turba cistime hodne ale uz se nevracej. nerikam ze se nenaslo jedine turbo. Ale to se pak prislo, ze to bylo zpusobeno i necim jinym. Napr vadne vstriky... me to je celkem jedno co si tam kdo da a ze pak turbo musi tocit vetsi otacky a je vic namahane... jen rikam ze svoji praxe a z merni na brzde.
myslis ze spatnejma vstrikama to jakoby hur "pali", dela vic sazi a pak se ty lopatky zasekavaji? :?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

pri jake teplote se tavi zinek nebo chrom???
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
jardas cuprak
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 30 pro 2011, 09:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Hostivice Mírová 730

Příspěvek od jardas cuprak »

to by me taky zajmalo jestli mu to tam vubec vydrží
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

TDIfun : máš pravdu.... ale už som mal pár takých turb , ktoré keď si zatiahol tie 3 skrutky, tak sa niektora lopatka pridrhala ( jednoducho skrižované či prehriate) tiež sa snažím spôsob DODO nedpoužívať.
S tými tryskami si to nik nechce pripustiť k srdcu , ale je to tiež tak...
Ak je zlá uprava čipu, tak to tiež môže skôr turbo zaniesť
cin
Aktivista
Příspěvky: 1612
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

TDIfun píše:pri jake teplote se tavi zinek nebo chrom???
no zinek nic moc - cca 400 stupnu, ale chrom to je jina - cca 1900 stupnu, tak ze v tom turbu zinek v lepsim pripade je ohori, chrom vydrzi ,ale jeho prinos na lopatkach je mi zahadou
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

prínos žiaden (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“