Stránka 13 z 32

Napsal: 23 led 2012, 04:47
od cacinek
cin píše:
cacinek píše:Občas je to taky řidičem a způsobem jízdy (LOL)

ale co chces delat, kdyz to mam treba jen na jezdeni do prace a zpet, tak to nejni tak daleko aby se to prohralo a mohl to trochu protahnout, takovyhle reci a podobny keci o zpusobu jizdy jsou akorat tak na hovno, kazdej to auto nema jako hracku ale prostredek k zivobyti a nemuze kazdou jizdu jet o 20km dal aby to ohral a mohl to protahnout az do omezovace, uz je na case probrat, a kdyz se nekomu podkladani nelibi tak at vymysli neco lepsiho (crazy)
Tak si nekupovat na kousky tdi, ale benzina

Napsal: 23 led 2012, 12:44
od mr.freezer
tak pridam aj ja nieco... par turb som uz vypodlozil... a jazdia bez problemov... podkladal som o 0,1mm.. rozobrat to islo zakazdym lahucko... par hodin pred rozoberanim nastriekany spoj na turbe uvolnovacom... jemne potukanie kladivkom okolo a povolilo to rukami... tie tri male srobiky tak isto... nasadeny nastavec... jebnute kladivom po nom... a isto to bez problemov... ani jeden odtrhnuty srob.. ziadne zohrievanie ani nic podobne... podlozky vystrihovane zo strbinovych mierok... po poskladani som kusok prestavil dorazovy srobik regulacie, a rozdiel ziadny, popripade pozitivny... nech sa paci...

Napsal: 23 led 2012, 13:14
od cin
cacinek píše:
cin píše:
cacinek píše:Občas je to taky řidičem a způsobem jízdy (LOL)

ale co chces delat, kdyz to mam treba jen na jezdeni do prace a zpet, tak to nejni tak daleko aby se to prohralo a mohl to trochu protahnout, takovyhle reci a podobny keci o zpusobu jizdy jsou akorat tak na hovno, kazdej to auto nema jako hracku ale prostredek k zivobyti a nemuze kazdou jizdu jet o 20km dal aby to ohral a mohl to protahnout az do omezovace, uz je na case probrat, a kdyz se nekomu podkladani nelibi tak at vymysli neco lepsiho (crazy)
Tak si nekupovat na kousky tdi, ale benzina
otazka kolik km je ten "kousek", jezdim denne 15km tam a 15 z prace, a prave kvuli tomu jsem si koupil TDI abych usetril na spotrebe,pred tim jsem mel favorita a ten zral samozrejmne vic, + v ty dobe byla nafta o 3 kc levnejsi , ale i za dnesni skurveny ceny se mi vyplati naftak

Napsal: 31 led 2012, 10:12
od jardas cuprak
kamarad ty lopaky nechal pozinkovat a pochromovat zatim to prej vunguje bez problemu :?

Napsal: 31 led 2012, 21:10
od cin
jardas cuprak píše:kamarad ty lopaky nechal pozinkovat a pochromovat zatim to prej vunguje bez problemu :?
:? :? :? :o

Napsal: 31 led 2012, 21:11
od skoda
To cin:
Trosku divne coo? :D
To musi bejt teda vrstva (LOL)

Napsal: 31 led 2012, 21:22
od TDIfun
Janosik93 píše:TDIfun: ako zákazník chce, tak sa robí. ja tiež radšej vymením turbo za nové. Stamenej roboty..... predpokladam, že ty si isto nikdy take niečo nerobil však? To máš také iste, ako ked ti treba prispôsobiť hybridne turbo. Je to niečo podobne (noteeth)
ne nedelal.jsem nikdy podlozky. Je podivne, ze turba cistime hodne ale uz se nevracej. nerikam ze se nenaslo jedine turbo. Ale to se pak prislo, ze to bylo zpusobeno i necim jinym. Napr vadne vstriky... me to je celkem jedno co si tam kdo da a ze pak turbo musi tocit vetsi otacky a je vic namahane... jen rikam ze svoji praxe a z merni na brzde.

Napsal: 31 led 2012, 21:25
od jardas cuprak
proto ten smajl :? spís si myslym ze to je sice hezke ale az se to vse opet zanese tak to bude to samí ale zase mozna tam byla ta vule mala jen domenky :?

Napsal: 31 led 2012, 21:33
od cin
skoda píše:To cin:
Trosku divne coo? :D
To musi bejt teda vrstva (LOL)
prave, zinek ti moc nenaroste, z praxe tak cca 0.03 mm, ale chrom aby se ti zatahl komplet povrch tak je nejmin 0,1mm!!! + jeste nic moc povrch, to by se ty lopatky po smontovani snad ani nehly. Logicky si zmensuje uz tak malou vuli co v tom je :?

Napsal: 31 led 2012, 21:36
od cin
TDIfun píše:
Janosik93 píše:TDIfun: ako zákazník chce, tak sa robí. ja tiež radšej vymením turbo za nové. Stamenej roboty..... predpokladam, že ty si isto nikdy take niečo nerobil však? To máš také iste, ako ked ti treba prispôsobiť hybridne turbo. Je to niečo podobne (noteeth)
ne nedelal.jsem nikdy podlozky. Je podivne, ze turba cistime hodne ale uz se nevracej. nerikam ze se nenaslo jedine turbo. Ale to se pak prislo, ze to bylo zpusobeno i necim jinym. Napr vadne vstriky... me to je celkem jedno co si tam kdo da a ze pak turbo musi tocit vetsi otacky a je vic namahane... jen rikam ze svoji praxe a z merni na brzde.
myslis ze spatnejma vstrikama to jakoby hur "pali", dela vic sazi a pak se ty lopatky zasekavaji? :?

Napsal: 31 led 2012, 21:46
od TDIfun
pri jake teplote se tavi zinek nebo chrom???

Napsal: 31 led 2012, 21:48
od jardas cuprak
to by me taky zajmalo jestli mu to tam vubec vydrží

Napsal: 31 led 2012, 23:32
od Janosik93
TDIfun : máš pravdu.... ale už som mal pár takých turb , ktoré keď si zatiahol tie 3 skrutky, tak sa niektora lopatka pridrhala ( jednoducho skrižované či prehriate) tiež sa snažím spôsob DODO nedpoužívať.
S tými tryskami si to nik nechce pripustiť k srdcu , ale je to tiež tak...
Ak je zlá uprava čipu, tak to tiež môže skôr turbo zaniesť

Napsal: 01 úno 2012, 12:16
od cin
TDIfun píše:pri jake teplote se tavi zinek nebo chrom???
no zinek nic moc - cca 400 stupnu, ale chrom to je jina - cca 1900 stupnu, tak ze v tom turbu zinek v lepsim pripade je ohori, chrom vydrzi ,ale jeho prinos na lopatkach je mi zahadou

Napsal: 01 úno 2012, 13:39
od Janosik93
prínos žiaden (LOL)