Zaslepenie EGR (navod)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
mr.freezer
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
Zdravím,
měl bych dotaz. Pokud zaslepím EGR nemohlo by dojít k poškození turba z důvodu překročení plnícího tlaku?
Jedná se mi o to, že pokud turbo dosáhne max. plnícího tlaku, zda se neotvírá EGR - aby pomohl regulovat množství splodin.
P.S. pokud se pletu a takhle to nefunguje... tak se na mě nezlobte
měl bych dotaz. Pokud zaslepím EGR nemohlo by dojít k poškození turba z důvodu překročení plnícího tlaku?
Jedná se mi o to, že pokud turbo dosáhne max. plnícího tlaku, zda se neotvírá EGR - aby pomohl regulovat množství splodin.
P.S. pokud se pletu a takhle to nefunguje... tak se na mě nezlobte
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
ja si myslim, ze to tak u serii fungujeIrka píše:Zdravím,
měl bych dotaz. Pokud zaslepím EGR nemohlo by dojít k poškození turba z důvodu překročení plnícího tlaku?
Jedná se mi o to, že pokud turbo dosáhne max. plnícího tlaku, zda se neotvírá EGR - aby pomohl regulovat množství splodin.
P.S. pokud se pletu a takhle to nefunguje... tak se na mě nezlobte
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
prohlednete si zapojeni treba v dilenske prirucce nebo primo v aute pak si uvedomte jak to funguje , trochu se zamyslete nez sem budete psat takovehle bludy , jeste si to nekdo precte a bude si myslet , ze to tak doopravdy jedav55 píše:ja si myslim, ze to tak u serii fungujeIrka píše:Zdravím,
měl bych dotaz. Pokud zaslepím EGR nemohlo by dojít k poškození turba z důvodu překročení plnícího tlaku?
Jedná se mi o to, že pokud turbo dosáhne max. plnícího tlaku, zda se neotvírá EGR - aby pomohl regulovat množství splodin.
P.S. pokud se pletu a takhle to nefunguje... tak se na mě nezlobte

Drag Power
No právě proto jsem tam psal dodatek: "P.S. pokud se pletu a takhle to nefunguje... tak se na mě nezlobte" ......chiptuning píše:prohlednete si zapojeni treba v dilenske prirucce nebo primo v aute pak si uvedomte jak to funguje , trochu se zamyslete nez sem budete psat takovehle bludy , jeste si to nekdo precte a bude si myslet , ze to tak doopravdy jedav55 píše:ja si myslim, ze to tak u serii fungujeIrka píše:Zdravím,
měl bych dotaz. Pokud zaslepím EGR nemohlo by dojít k poškození turba z důvodu překročení plnícího tlaku?
Jedná se mi o to, že pokud turbo dosáhne max. plnícího tlaku, zda se neotvírá EGR - aby pomohl regulovat množství splodin.
P.S. pokud se pletu a takhle to nefunguje... tak se na mě nezlobte
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009120602
Text: "Uživatelé, co to provedli, konstatují, že ten jejich krám získal víc power (pokud to u třináct let starého TDička vůbec lze) a sporadicky se objevovala chyba údaje MAP senzoru a odpojovalo se turbo, protože tlak v sání překročil 2,4 baru. Takovej to byl hukot."
Je to možné?
Text: "Uživatelé, co to provedli, konstatují, že ten jejich krám získal víc power (pokud to u třináct let starého TDička vůbec lze) a sporadicky se objevovala chyba údaje MAP senzoru a odpojovalo se turbo, protože tlak v sání překročil 2,4 baru. Takovej to byl hukot."
Je to možné?
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
No jasně. To chápu, ale můj dotaz zněl zda se EGR neotevře i při tom, aby pomohlo regulovat otáčky turba. Jestli se nestane to, že při vysokých otáčkách turba popustíš nohu z plynu a zároveň se otevře EGR, aby fouklo trochu splodin do sání a tím jde míň splodin na lopatky) .dav55 píše:co jsem se posledne dival pri projizdeni lt 2,5 tdi, tak pri akceleraci se egr zavre, ale v momente kdy se to nafouka a ja prerazuju rychlost, tak se otevre egr, auto ma funkcni egr, najeto to ma neco pres 650 tis, a turbina funguje bez problemu.
Trochu jsem kolem toho pídil, ale nenašel jsem žádnou odpověď - spíš jsem narazil na to, že při kombinaci špatných trysek a egr off může dojít k propálení pístu nebo dochází k větší teplotě v nízkých otáčkách (respektive do 2000).
Co vy na to? .... Je EGR jen pokud o ekologičtější motor nebo má i pozitivní vliv na opotřebení motoru (nebavím se o jeho mínus = zanášení).
Škoda Octavia 1.9TDi - ASV, Elegance, 110PS @ 134,3PS/300,5Nm, EGR-OFF, Bilstein B4, Puky TT, Brembo Max
