Diskuze ke grafům z brzdy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

To si děláte srandu, ne? To opravdu nikdo nejste zvědavý, co je to vůbec zač? :? :D
To já tedy ano. Takže v jakém je to vůbec autě, singl/ biturbo? Přívstřik něčeho? :)
Nemyslím návod :D, jen nějaké obecné info. ;)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Bóďa píše:To si děláte srandu, ne? To opravdu nikdo nejste zvědavý, co je to vůbec zač? :? :D
To já tedy ano. Takže v jakém je to vůbec autě, singl/ biturbo? Přívstřik něčeho? :)
Nemyslím návod :D, jen nějaké obecné info. ;)
Očem mluvíš :?
Těch 300ps je powerovejch v G4 ;)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

No že to má v podpisu TDIfun...
A ty zbylé otázky? :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Bóďa píše:No že to má v podpisu TDIfun...
A ty zbylé otázky? :D
Bodo ten prubeh grafu hodne napovi :-) Jednoducha uprava to nebude. Muj skromny odhad: prvni vrchol mensi turbo, druhej vrchol vetsi turbo a treti vrchol nejakej NOS doping, nebo alternativni smes. Nebo je tam jedno turbo a sekvencne spinanej NOS, atp. atd.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Po vymene poslednej casti vedenia sania vzduchu z 81kw na nerez trubku priemeru 55mm a sacieho potrubia za vacsie bez EGR casti iba s prirubou sa povodny graf...
Obrázek
...ako aj vykon auta zmenili - regulacia turba sa rozladila pomerne dramatickym sposobom a bolo problem dosiahnut a udrzat plniaci tlak... celkovy vykon klesol iba o zhruba 5 PS, ale pouzitelny krutiaci moment klesol o zhruba 40 Nm a auto pocitovo stratilo vykon...
Obrázek
Po mensich problemoch s trakciou letnych gum na brzdiacich valcoch sa na obrazovke ukazalo, ze sa BH podarilo na prvy sup urobit fantasticku mapu regulacie...
Obrázek
Vykon vzrastol oproti stavu pred vymenou o zhruba 10 PS a krutiaci moment o 25 Nm... Vysledok mohol byt este lepsi, ale vykon zacal vo vyssich otackach klesat kvoli slabsiemu ventilatoru na brzde (coskoro bude niekolkonasobne silnejsi), takze teoreticky vykon (pokial by stale rastol s otackami ako na prvom grafe) odhadujem okolo 195-200 PS. Auto ide pocitovo aj v skutocnosti krasne.... velka vdaka BH za odvedenu kvalitnu pracu. :-) Mal som pocit ze sam bol milo prekvapeny... nech sa vyjadri :-D

Nejake video z brzdy... (uz ked to malo trakciu) ;)
http://www.metacafe.com/watch/3730696/o ... _lps_3000/

P.S. ... and still no smoke... (LOL)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

velmi pekny priebeh vykonu aj krutiaku,keby som nevedel ze je to rotacka tak by som podla grafu sudil ze je to PD...gratulacia... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

SUB co ty otacky??? Proc mas ten max vykon v 3700 ot??? BH oprav mu to :) 300 otacek jesteeeeee... :D
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

TDIfun: ako som pisal... zrejme problem s teplotou pri merani na brzde.... v reali sa to necha vytacat do cerveneho pola bez citelnej straty vykonu... achylova pata je u tohto priebehu skor na spodku (do 1500 otacok) ale tam to uz bez druheho turba asi moc lepsie nebude :D

P.S. BH nefunguje net, tak sa vynadri neskor :-D
Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 12 lis 2009, 22:05, celkem upraveno 1 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Jasne, ted jsem mluvil i s BH rikal mi to taky :D ale aby rec nestala ne. ;)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Pěkně :) to tam byl dotetka origo nádech turba :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

toby: ten graf z januara (ledna) kde bolo 182PS ti pride ako origo nadech, alebo origo myslis prave ten? ak B je spravne, tak sanie som menil koncom jula (cervenec), takze odvtedy sa jazdilo na tom paskvilnom priebehu co je na druhom grafe... som s tym absolvoval aj dovolenku do HR v lete (noteeth) ale tak chodit to nejako chodilo....
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

pekna praca musism pochvalit.len tak dalej.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

subz3ro_tdi píše:toby: ten graf z januara (ledna) kde bolo 182PS ti pride ako origo nadech, alebo origo myslis prave ten? ak B je spravne, tak sanie som menil koncom jula (cervenec), takze odvtedy sa jazdilo na tom paskvilnom priebehu co je na druhom grafe... som s tym absolvoval aj dovolenku do HR v lete (noteeth) ale tak chodit to nejako chodilo....
Ano 182ps graf + novej nádech = karpaty.
PS . hodně dobré pro všechny co provedli tento lehkej HW zásach ve víře že se nic nestane.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
dongrofo
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 07 lis 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Zitny ostrov

Příspěvek od dongrofo »

Zaujimave. Dobra praca subz3ro a BH. Koncom leta som spravil rovnaky upgrade sanie a 55mm a nezda sa mi ze to auto ide tak dobre ako predtym. Takze to bude treba doladit.
Naposledy upravil(a) dongrofo dne 20 lis 2009, 08:12, celkem upraveno 1 x.
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Mel jsem stejnej pocit kdyz jsem byl bez softu na serii a bylo i tak citelne citit tenhle zasah, ale nemam to tak podlozeny jako SUB.

Super práce... ;)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“