Koukám, že máš taky na O1 H+P. Předpokládám, že to není závodní podvozek. Na kolik vyšli ?Ladas píše:repas ti udělají i HR a ty používají tlumiče a technologii KONi
Lepsi podvozek?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no kastli s tím snad nerozlámu
takový KW2 nebo HR je tvrdší a když mi drží na G1 tak tady musí taky a cena už nevím přesně 12 14 tak nějak a mám předky s okama pod miskama verzi +-30mm a tvrdší ale ještě komfort

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
TK píše:Já vím. Mám od H+P třetí závodní podvozek a jeden do treningáče. To byl Favorit a s tím podvozkem jsem ho úplně roztrhal. Tak mě zajímá co na to kastle O1 a na co tě to vyšlo.
Jestli jsi měl na Fa ty tréningáče se žlutými pery tak to je jasný.. chudák měl moc měkou kastli - pokud jsi tam neměl rám

Felda se zesílenou karoserií to už pobere i bez rámu
na fabce jsem měl tyhle Koni

tak jak jsou matky tak to bylo cca 5cm od země na */35/18" předek má možnost štelování tuhosti (nebo tvrdosti tlumiče)
když to bylo na autě po ppředchozím majiteli bylo to tvrdý jak prase, ne na naše silnice
momentálně jsou venku a musí se nechat udělat nový štelovací matice

tak jak jsou matky tak to bylo cca 5cm od země na */35/18" předek má možnost štelování tuhosti (nebo tvrdosti tlumiče)
když to bylo na autě po ppředchozím majiteli bylo to tvrdý jak prase, ne na naše silnice
momentálně jsou venku a musí se nechat udělat nový štelovací matice
Nechci tě nějak prudit, ale jak koukám na to foto tak žádný štelování ,,tvrdosti,, tlumiče nevidím. Pokud tím myslíš ty červený matice, tak ty slouží pouze k nastavení světlé výšky auta. Nikde nevydím nic čím by se dal nastavit útlum. Ale je možné, že špatně vydím.Honz@ píše:na fabce jsem měl tyhle Koni
tak jak jsou matky tak to bylo cca 5cm od země na */35/18" předek má možnost štelování tuhosti (nebo tvrdosti tlumiče)
když to bylo na autě po ppředchozím majiteli bylo to tvrdý jak prase, ne na naše silnice
momentálně jsou venku a musí se nechat udělat nový štelovací matice
Tak jsem trochu hledal na netu a našel jsem ten tvůj podvozek a fakt je na pítnici nějaké štelování a samotného mě teď zajímá jak to funguje.Honz@ píše:to ani vidět na téhle fotce nemůžeš, je tam jak to nazvat, sřoub na hoře tlumiče s kterým se dá točit, tím by se měla nastavovat tuhost tlumiče
právě ty červený matice se musí nechat předělat, nejde s nima hnout
90% podvozků na Fabii má štelování tuhosti zvrchu na pístnici.....je tam většinou kovová drážka, matka uzpůsobená na klíč (kleště), pomocí které se otáčením mění tuhost...předek jednoduše z motorového prostoru, bez nutnosti demontáže, zadek je míň praktickej, je nutno tlumič demontovat....jinak Weitec Hicon TX na Fabii I doporučuji = funguje moc dobře 

FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky 

- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Vici píše:subz3ro_tdi : takže jaké tam nejlépe dát ?
subz3ro_tdi píše:Vici: To ti zatial s kludnym svedomim zodpovedne nepoviem....... ja som dal zatial naspat seriove ulozenia, uvazujem o tych LCR ulozeniach - jeden typek na briskoda.net menil Powerflex za LCR a je maximalne spokojny. Nech sa Jozef (TDI tech) neserie s Powerflexami, da tam LCR a budeme mudrejsi... alebo si pockajte kym mi zase hrabne v palici a podujmem sa to vymenit
Takze s odstupom casu som sa dostal k montazi zosilnenych ulozeni do zadnej (vlecnej) napravy. Pouzil som zosilnene silentbloky z Fabie RS.subz3ro_tdi píše:neviem, udajne su 3x drahsie ako povodne ulozenia... musim sa spytat ked budem najblizsie v predajni VW/Seat/Audi/Skoda...
inak pouzit sa udajne daju aj ulozenia z Fabie RS (zaujimave ze Octavia RS nema plne ulozenia), cisla dielov su nasledovne:
FRS
6Q0 501 541 E
LCR
1ML 501 541

Plastovy kryt je z jednej strany iba nasunuty, takze sa dalo nahliadnut dovnutra a mozem potvrdit ze tento konkretny model (6Q0501541E) nie je plna guma, su tam vylisky ako na serii, ale mnozstvo gumy je vacsie, odhadom tak o 50%. Podstatne je vsak zosilnenie na strane vykyvu plastovym kruzkom.
K pocitom po montazi na aute => je to citit, zadna naprava ztuhla a trosku ztvrdla. Samozrejme je citit trochu viac razy do napravy, kazdopadne komfort je tam dostatocny (v priamom porovnani s modelom od fy.Powerflex a originalnymi ulozeniami, ine som na aute nemal). Co je najpodstatnejsie, skoro uplne zmizla vola na zadnej naprave pri pohybe do stran, tzn. uz nie je citit to neprijemne prepruzenie a priskok pri prudkom vjazde do zakruty, reakcie na zatocenie kolies su takmer okamzite. Celkovo vyjadrujem spokojnost


Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@Vici: neni zac, od toho je forum..... a viem ze mne by to pomohlo 
Inak ja som kupoval Lemforder za 20 eur kus.... asi treba oslovit ineho predajcu ako Skodu
Ale myslim ze FEBI je ok.

Inak ja som kupoval Lemforder za 20 eur kus.... asi treba oslovit ineho predajcu ako Skodu

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.