bublinky v naftě

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikE39 »

jak je ten převlečný váleček a pod ním ta gumička na výstupu.. má ten platový váleček být ke Okroužku tou stranou jak je ten schodek nebo naopak? zpěťák jsem zatím nevrtal... chci to opravit tak aby o fungovalo jak má pokud to bude možné
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Ty ale neodpovídáš na co se Tě ptáme !
Projevoval se nedostatečný výkon motoru i při zceela plné nádrži ? Pokud ano, ukazuje to na špatný sací jednosměrný ventil na víku sacího koše a bude třeba jej odvrtat. Pokud jen při malém množství paliva v nádrži, tak by to mohlo být netěsnosti sací trubičky. To vše jsem však už dříve zmiňoval. Připadá mi to tady jak v první pomocné.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikE39 »

odpovídám... dal jsem novou gumičku (měkou a naftě odlonou) příltačnou pružinku jsem podložil aby měla víc přítalk, natankoval jsem plnou.... a v otáčkách pořád bubliny a pořád od 100 nahoru už to pomalu zrychluje.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Hadicky bez rychlospojek, od trubek k filtru, uz jsi asi natahnout zkousel,ze?
Nicmene,me tam litaji bublinky taky,ale jede to vykonove normalne..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikE39 »

NOVON celé vedení jsem nechal origo jak je a do poslední spojky co jde na koš jsem vsunul hadičku a tu dal do nádrže do nafty.. a najednou uplně bez bublin i v plných otáčkách ... s košem to od 2tis je plné bublin a prostě to nejede... má to chip na prej 96kw ale nejede to... jeětě půl roku zpět jsem ve 100 dal podlahu a během chvile bylo 180 ... ted se to pomalu škrábe na 130 a dál jako by už nic
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikE39 »

ještě se zeptám tak.. kdyby váznul nebo nevubec nechodit (kvuli ovládacímu ventilu) přesuvník předvstřiku... kouřil by ten motor? mě to teda nekouří ale jede to jako by to nemělo dost nafty.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Ty něco popisuješ ale asi to nechápeš. Koš=bubliny, bez koše= bez bublin. Co v tom stále hledáš?
Ti blbci to udělali z matroše, kterej evidentně stárne a ten ventilek prostě přestává korektně fungovat, takže tak výrazně omezí průtok, že vznikaj kavitační dutiny nebo si čerpadlo tím podtlakem vezme vzduch místem, který by normálně těsnilo. Odvrtej či vylom ten držák "Y" ventilku a jezdi, pokud je zbytek soustavy dostatečně těsný, naftu v přívodu udrží ten ventilek co je na zpátečce v koši a nebo tam domontuješ zpěták před filtr. Proto ve státech a Kanadě uvedli verzi H, která ten ventilek neměla aby předešli problémům s houstnoucí naftou v nízkých teplotách a ten dodatečný zpěták tam snad nedávali také.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Vyzkousej co jsem psal..S kosem to muze mit vetsi odpor v tahani nafty a pak si to muze nacucnout luft po ceste..
Nic vic vyzkouset me uz nenapada.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikE39 »

ok chlapi.. takže ho z tama vylomím a doufám že to konečně bude dobré :)
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikE39 »

tak jsem ho vylámal ven, pružinku a kus plastu jsem vyklepal a už je to absolutně bez bublin :)
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1448
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

To byla doba, bože (LOL)
Člověk se pořád učí.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

šulda píše:To byla doba, bože (LOL)
tak de život :prc:
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikE39 »

polovina lidí mi tu říkala nevrtat a opravit .... tak si pak vyber.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Šlo se postupně, oprava je obecně vždy lepší, ale pokud nelze, musíš improvizovat s úpravou ;) Ale klucí co to znaj to tu psali už před šesti léty ...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 896#587896
tak to vypadá, že to je další solidní zásek koncernu a takovejch nešťastníků jezdí spousty ...
Tak hlavně že se povedlo a snad to tedy funguje a nafty je nyní dost.
Písni, až budeš mít za sebou pár studených startů po delší odstávce auta (stačí i přes noc ;) ), jestli nafta padne nebo budou starty OK. Tipuju a doufám i za Tebe, že budou OK.
Na závěr, když jsi vylamoval, mohl bys sfotit cos vyndal? Jistě nejsi sám, kdo se s tím pral a ještě prát bude ;)
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikE39 »

já to už včera hodil do popelnice :/ .. z vrchu to dé trubičky jsem tak dlouho bušil šroubovákem dokud ten plast tvaru Y nepraskl a neodpadl dolu.. paj ksem to vyndal z nádrže a zespodu té trubičky jsem vyšpáral pružinku, ten Y ku splatu a kousky černé gumy co byl ten ventilek... jinak kamarád co má taky tdi má taky hadičku plnou bublin a když se o to zajímal tak kolegové od nej z práce co maji taky tdi mu řekly že je to normální že to má každé tdi a ž ejim to řekly i v servisu.. takže tak :)
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“