bublinky v naftě
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ty ale neodpovídáš na co se Tě ptáme !
Projevoval se nedostatečný výkon motoru i při zceela plné nádrži ? Pokud ano, ukazuje to na špatný sací jednosměrný ventil na víku sacího koše a bude třeba jej odvrtat. Pokud jen při malém množství paliva v nádrži, tak by to mohlo být netěsnosti sací trubičky. To vše jsem však už dříve zmiňoval. Připadá mi to tady jak v první pomocné.
Projevoval se nedostatečný výkon motoru i při zceela plné nádrži ? Pokud ano, ukazuje to na špatný sací jednosměrný ventil na víku sacího koše a bude třeba jej odvrtat. Pokud jen při malém množství paliva v nádrži, tak by to mohlo být netěsnosti sací trubičky. To vše jsem však už dříve zmiňoval. Připadá mi to tady jak v první pomocné.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
NOVON celé vedení jsem nechal origo jak je a do poslední spojky co jde na koš jsem vsunul hadičku a tu dal do nádrže do nafty.. a najednou uplně bez bublin i v plných otáčkách ... s košem to od 2tis je plné bublin a prostě to nejede... má to chip na prej 96kw ale nejede to... jeětě půl roku zpět jsem ve 100 dal podlahu a během chvile bylo 180 ... ted se to pomalu škrábe na 130 a dál jako by už nic
Ty něco popisuješ ale asi to nechápeš. Koš=bubliny, bez koše= bez bublin. Co v tom stále hledáš?
Ti blbci to udělali z matroše, kterej evidentně stárne a ten ventilek prostě přestává korektně fungovat, takže tak výrazně omezí průtok, že vznikaj kavitační dutiny nebo si čerpadlo tím podtlakem vezme vzduch místem, který by normálně těsnilo. Odvrtej či vylom ten držák "Y" ventilku a jezdi, pokud je zbytek soustavy dostatečně těsný, naftu v přívodu udrží ten ventilek co je na zpátečce v koši a nebo tam domontuješ zpěták před filtr. Proto ve státech a Kanadě uvedli verzi H, která ten ventilek neměla aby předešli problémům s houstnoucí naftou v nízkých teplotách a ten dodatečný zpěták tam snad nedávali také.
Ti blbci to udělali z matroše, kterej evidentně stárne a ten ventilek prostě přestává korektně fungovat, takže tak výrazně omezí průtok, že vznikaj kavitační dutiny nebo si čerpadlo tím podtlakem vezme vzduch místem, který by normálně těsnilo. Odvrtej či vylom ten držák "Y" ventilku a jezdi, pokud je zbytek soustavy dostatečně těsný, naftu v přívodu udrží ten ventilek co je na zpátečce v koši a nebo tam domontuješ zpěták před filtr. Proto ve státech a Kanadě uvedli verzi H, která ten ventilek neměla aby předešli problémům s houstnoucí naftou v nízkých teplotách a ten dodatečný zpěták tam snad nedávali také.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34089
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Šlo se postupně, oprava je obecně vždy lepší, ale pokud nelze, musíš improvizovat s úpravou
Ale klucí co to znaj to tu psali už před šesti léty ...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 896#587896
tak to vypadá, že to je další solidní zásek koncernu a takovejch nešťastníků jezdí spousty ...
Tak hlavně že se povedlo a snad to tedy funguje a nafty je nyní dost.
Písni, až budeš mít za sebou pár studených startů po delší odstávce auta (stačí i přes noc
), jestli nafta padne nebo budou starty OK. Tipuju a doufám i za Tebe, že budou OK.
Na závěr, když jsi vylamoval, mohl bys sfotit cos vyndal? Jistě nejsi sám, kdo se s tím pral a ještě prát bude
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 896#587896
tak to vypadá, že to je další solidní zásek koncernu a takovejch nešťastníků jezdí spousty ...
Tak hlavně že se povedlo a snad to tedy funguje a nafty je nyní dost.
Písni, až budeš mít za sebou pár studených startů po delší odstávce auta (stačí i přes noc
Na závěr, když jsi vylamoval, mohl bys sfotit cos vyndal? Jistě nejsi sám, kdo se s tím pral a ještě prát bude
já to už včera hodil do popelnice :/ .. z vrchu to dé trubičky jsem tak dlouho bušil šroubovákem dokud ten plast tvaru Y nepraskl a neodpadl dolu.. paj ksem to vyndal z nádrže a zespodu té trubičky jsem vyšpáral pružinku, ten Y ku splatu a kousky černé gumy co byl ten ventilek... jinak kamarád co má taky tdi má taky hadičku plnou bublin a když se o to zajímal tak kolegové od nej z práce co maji taky tdi mu řekly že je to normální že to má každé tdi a ž ejim to řekly i v servisu.. takže tak 
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
