Bionafta (směsná nafta) a motory PD

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33586
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="pkfox"]

Ahoj dikec no proto jsem čekal na Miloše

to pedečko se časem vysere i na kvalitní naftu, zhorší se váha začne to hulit, prožerou se gumičky, pak filtr pevných čístic začne bečet,

nejlíp dyž ti praskne hlava u vstřiku, nebo se ještě posere elektrika do vstřiků a máš o nekonečnu zábavu postaráno (wallbash) (crazy)

když to krmíš meřem tak to zas na počasí nemá vliv ;)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

tak uz sem si asi odkurvil vstriky:D uz mi to blbe startuje po studenym startu jemne zahuli bile. nevim jestli gumicky nebo trysky. kazdopadne kdyz odpojim cidlo teploty startuje na drc,ale zhavice a cidlo teploty sem vymenil a prd zmena.sem zvedavy na mraz jestli to nastartuje vubec
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

amen, nenastartuje (crazy)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33586
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

radluk píše:amen, nenastartuje (crazy)
mám před barákem vergla na sajrajty jezdící a nestartující,

všichni to typují na palivo no v bloku měřených hodnot jsme našli teplota studeného motoru 118 stupnů ;)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

mohls rict jestli rotacka nebo PD. me to startuje,ale ne na drc.
teploty jsou OK akorat me prekvapuje,ze dkyz odpojim cidlo teploty vody je tepltoa stejna jako kdyz je zapojeny a melo by to byt extra v minusu ,podle toho by to nemelo vubec tak dobre startovat
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
jm
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Odpovědi: 0
Registrován: 24 lis 2009, 13:54

Příspěvek od jm »

co PD 74 kW je lepší než-li HDI 66kW ? třeba jenom na naftu nebo B100.
Díky za vaše názory.
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

pdcko je pumpa na sracky to zblajzne skoro vsechno
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
macan371538
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2014, 16:38

Příspěvek od macan371538 »

Vážně nepochopím proč tam cpete do aut takový srack* když ušetřené peníze stejně vyhodite za následnou opravu ;) + auto nemá takový výkon jaký má mít.když chcete šetřit tak jezdete na kolech a ne v autech když vám je líto mu dopřát o nějakou tu korunu dražší palivo...tankuji jedině vervu nebo maxmotion jelikož nemám zbytečný prachy na případný opravy způsobený těma srajdama a nějaká ta koruna pade na litr mě nezabije...zamyslete se nad konečným výsledkem toho vašeho šetření... (wallbash) (wallbash)
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Odpovědi: 0
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

(LOL) jsou tu 2 druhy lidí, jedni co si myslí že budou nějak jezdit skoro zadarmo, a druhá která to má jako hobby a jde do toho bez ohledu na náklady a zisk... ;)
nemám žádnou kárku na naftu...
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

At každý jezdí na co chce. Já ovládám kupecké počty tak vím kolik ušetřím :) Někdo jsi koupí auto za třeba 100000Kč za 2roky ho proda za 50000kč a nevadí mu to. Já koupím za 10000kč a pak ho vyhodím. A ta nafta u pumpy za tech skoro 40kč je kvalitní je pro důvěřivé blbce.
maros747
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2014, 11:04

2.0 sdi

Příspěvek od maros747 »

Zdravim borci
váš názor na caddy 2.0sdi (podľa mojích zistení je to 2.0tdi 8v pd bez turba)
resp. aký je rozdiel medzi pd tdi a sdi, iné vstreky?
prečo sa pítam:
100% repkový olej v pomere 50/50nafta
golf 66kw - rotačka čerpadlo, bez žiadnej úpravy 40tis. km

dík moc za odpovede
p.s. odpovede tipu kup račej rotačku nechajte tak, potrebujem to dostať do tohto ;)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33586
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: 2.0 sdi

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="maros747"]Zdravim borci
váš názor na caddy 2.0sdi

by mě taky zajímalo dyt to sdi je vlastně PD
maros747
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2014, 11:04

Příspěvek od maros747 »

predpokladám, že pumpa bude jednaká ale rozdiel vo vstrekoch (takto to má riešené rotačka)
ak nie opdavte ma Ď.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33586
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

maros747 píše:predpokladám, že pumpa bude jednaká ale rozdiel vo vstrekoch (takto to má riešené rotačka)
ak nie opdavte ma Ď.
bdk sdi je PD tam asi rotačka nebude co?
maros747
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2014, 11:04

Příspěvek od maros747 »

Nie, preto toto téma :)

mal som na mysli že pri rotačnom čerpadle napr. Octavia I 66kw,81kw (posledné modely) nebol rozdiel v čerpadle, turbe ale iba v tryskách.

ale s5 k téme bavíme sa o pumpe v sdi
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“