Stránka 15 z 18
Napsal: 14 dub 2012, 12:13
od majkl1
hranicka píše:ájé, další spamer zralej na banán.

Tyhle poučovatele s jedním příspěvkem tu mám nejradši.
Nic proti, ale jeho první příspěvek byl mnohem více k věci , než ten tvůj total off topic. A myslím, že tvůj příchod sem na forum určitě nebyl korunován kreditem 200 příspěvků. Ono počet příspěvků vůbec není obrázkem prospěšnosti člena tady na fóru. Nejdřív přemýšlej a pak teprve něco piš. Pokud na nic nepřijdeš, tak nevkládej komentáře za každou cenu. A nebo ještě lépe napiš adminovi, zda by ti v profilu nemohl připlácnout deset tisíc příspěvků, možná by ses cítil lépe.
Pro Kokoska: Ano, je to skoro tak jak říkáš, jen s tou efektivitou spalování původního paliva po přidání HHO bych byl více při zemi.
Napsal: 14 dub 2012, 13:44
od hranicka
1) naprostej blaf co se týče účinnosti - "účinnost při spalování pouze 30 procent (benzin má 60 a vodík 85+)" Každej snad v dnešní době ví, že nafta má v sobě o něco málo energie víc, než benzín, navíc nafťák má větší účinnost z důvodu větší komprese a absence škrcení, pístovej benzínovej motor s účinností 60% je zralej na nobelovu cenu, vodík 85% možná tak v palivovým článku, ne v pístovým motoru
2) Při příkonu 120W (a známé účinnosti elektrolýzy vody <50%,zbytek teplo) vyrobíš kolik vodíku,he?
A kolik vzduchu sežere například 1.4ka na jednu otáčku? Při škrcení na 1/4 to bude 175ml vzduchu, na stechiometrickej poměr pro vodík se vzduchem je 2,4 dílů vzduchu na 1 díl vodíku. Spalujeme i benzín, takže ho dejme tak čtvrtinu, tj. na jednu otáčku 18ml čistýho vodíku. A při 2000rpm (na benzín hodně klidná jízda) budeš muset vytvořit 36,5l H2 každou minutu, 1m2 (90g) každých 27minut jízdy. To ti ta bančička nedá ani kdyby ses po...
Pokračuju: Spálením 90g vodíku při 100% účinnosti máme 12,7MJ energie = 12,7MWs=
3,5kWh
a kolikže jsme do toho vložili? 27 minut, 120W to máme
54Wh
Teda kolegové, vy jste koumáci, vy jste vymysleli perpetuum mobile s účinností 6481%

Napsal: 14 dub 2012, 13:54
od peopleman
hranicka:máš to spočítaný nepřesně,ale jinak stojím při tobě

Napsal: 14 dub 2012, 13:54
od majkl1
Jako vždy máš pravdu. Nemusíš to ani zkusit a víš jak to maká/nemaká. Já hloupej, co nedával pozor o hodinách fyziky jsem to zkusil a úspora, kterou mi auto nyní vykazuje bude tedy zřejmě v něčem jiném. Žádám o odpuštění a příště fšecky technickoprávěpolitickovědecké otázky budu vždy směřovat na tebe, ano?
Napsal: 14 dub 2012, 14:00
od hranicka
Stačí, když si dáš tu bančičku na stůl, pustíš do toho těch 10A a pak sem napiš, za jak dlouho s tím nafoukneš třeba pouťovej balónek (předpokládám, že generátor kyslíku a vodíku to má oddělenej, pokud ne, tak to radši v rámci vlastní bezpečnosti nedělej

).
Napsal: 14 dub 2012, 14:04
od majkl1
Možná tě to překvapí, ale směs HHO, pokud nemá přístup ke vzdušnému kyslíku nehoří. Při styku s dalším okysličovadlem (třebas onen vzdušný kyslík) samotná směs HHO naopak imploduje (co je to imploze si dohledej, pokud to nemáš v malíku) za velkého odběru tepla z okolí a vzniku vody. Exploze jako taková je dána právě přidaným okysličovadlem. Ale ty mne umlátíš definicema a zaručenejma zprávama z vědeckých kuloárů, takže debatu tímto končím. Měj se fajn, já se tak mít určitě budu.

Napsal: 14 dub 2012, 14:18
od hranicka
Napsal: 14 dub 2012, 15:44
od radluk
Kazdy plyn i horlave pary maji urcite rozmezi, vybusnou mez, pod a nad touto hranici pouze hori. To se da dohledat.
Jinak s ucinnosti ma recht, kdyby mel zazehovy spalovaci motor ucinnost 60%, tak je to na nobelovku

Napsal: 14 dub 2012, 16:33
od hranicka
Co myslíš, jakej poměr kyslíku a vodíku ti vznikne elektrolýzou vody, když ti ani jeden plyn nebude nikde nezanedbatelně utíkat a žádnej nedodáš zvenčí?

Napsal: 14 dub 2012, 17:12
od majkl1
Omluva a oprava. HHO bez styku se vzduchem neexploduje, nikoliv nehoří. Trochu jsem to zmotal a mažu si tímto máslo na hlavu.
Napsal: 14 dub 2012, 17:39
od hranicka
To zkus
Samotnej vodík nehoří.
Re: Vodíkový mašinkvér
Napsal: 14 dub 2012, 17:54
od blacklight
kokoska píše:Hele chlapy, víte že diesel je odpadní produkt při zpracování ropy na benzin, a tudíž jako odpad taky takové má vlastnosti tzn. = účinnost při spalování pouze 30 procent (benzin má 60 a vodík 85+) Takže když do máloúčinného dieslu s spoustou nebezpečných nespálených zplodin co lezou z výfuku přidáte přídavné vodíkové spalování HHO ( tzn. 66procent vodík + 33 procent kyslik) nejenže ta nafta důkladně prohoří a už nebudou téměř žádné splodiny ve výfuku (zbyde cca 10 procent z .........................................&zoom=1&iact=rc&dur=294&sig=107150513165548954612&page=1&tbnh=164&tbnw=132&start=0&ndsp=8&ved=1t:429,r:3,s:0,i:72&tx=78&ty=56
Pokud už bych neřešil to, že meleš hovna....
Tak OK, přijeď mi to auto ukázat. Přijeď mi ukázat 1.9 diesel co jede za 2,5litru. Normálně jede kolem 5, takže chci vidět max. 2,5-3l spotřebu.
Navíc to žere málo takže není problém to přijet ukázat někde hodně daleko. Že jo

Napsal: 18 dub 2012, 10:30
od buben
Co třeba vyzkoušet tohle:
http://www.h2shop.cz/index.php
Když se to prej nebude líbit, tak do 14 dní vrátí peníze nebo co.
Ta cena taky není špatná a když to srovnám s "jednavodu.cz" tak ten generátor je větší, čili by to mohlo vyrábět i víc plynu. No chtělo by to zkusit sakra, nějak to pokoumat, dobře umístit, vyřešit přehřívání okruhu, třeba jen správnou polohou v motoru a třeba by to i něco vyrobilo
Nemá s touhle firmou někdo nějaký zkušenosti a nebo je to jen další pokus o získání ceny bludného kamene?

Napsal: 18 dub 2012, 10:44
od peopleman
To je zajímavý,ale zatím bohužel vyprodáno..

Napsal: 18 dub 2012, 11:05
od buben
Dyť tam píšou o té komplet sadě, že je dodací lhůta do 10 dní, nebo ty ses tam ptal? Jinak přemejšlím o tom, jak snadno a jednoduše předejít přehřívání vody v oběhu a nenasátí vody do sání.
Voda se přehřívá v generátoru, tak co kdyby se udělalo nějaký měděný/hliníkový přídavný žebrovaní, který by se pak jednoduše přimontovalo na konstrukci generátoru? Prostě z toho udělat "ježka"
a narvat do nejlíp u mýho auta(Ochcávka) do pravýho dolního rohu před chladič, jak je v nárazníku ta boční mřížka, aby tam byl dobrej přívod vzduchu. Hm?
A ten podtlak v sání plynu, co třeba ještě navrtat tu zásobní nádrž a vyvést "naslepo" jednocestnej ventil(jistěže pomocí fitinky nebo něčeho, aby to těsnilo), že když auto bude hodně sát, ale generátor nebude stíhat, tak aby se nenasála voda a nebo nezdeformovala nádobka na vodu, tak si to pěkně nasaje vzduch z venčí a je to prdeli
Hm?
