Stránka 15 z 16

Napsal: 03 kvě 2011, 05:04
od nogis
Ty z LCR nejsou nějak extra tvrdý. Je to každopádně velice příjemný zlepšení. ;)

Napsal: 03 kvě 2011, 07:19
od subz3ro_tdi
@nogis: Pozeral si dovnutra, pod ten plast, ked si to montoval? Je to plna guma, ci su tam vylisky?

Napsal: 03 kvě 2011, 08:47
od nogis
Měl jsem zato, že jsou plný, tak jsem to ani nesundával. Montoval jsem kompletní nápravu.

Napsal: 30 čer 2011, 21:46
od mato8625
subz3ro_tdi píše:
Vici píše:subz3ro_tdi : takže jaké tam nejlépe dát ? :-)
subz3ro_tdi píše:Vici: To ti zatial s kludnym svedomim zodpovedne nepoviem....... ja som dal zatial naspat seriove ulozenia, uvazujem o tych LCR ulozeniach - jeden typek na briskoda.net menil Powerflex za LCR a je maximalne spokojny. Nech sa Jozef (TDI tech) neserie s Powerflexami, da tam LCR a budeme mudrejsi... alebo si pockajte kym mi zase hrabne v palici a podujmem sa to vymenit (noteeth)
subz3ro_tdi píše:neviem, udajne su 3x drahsie ako povodne ulozenia... musim sa spytat ked budem najblizsie v predajni VW/Seat/Audi/Skoda...
inak pouzit sa udajne daju aj ulozenia z Fabie RS (zaujimave ze Octavia RS nema plne ulozenia), cisla dielov su nasledovne:

FRS
6Q0 501 541 E

LCR
1ML 501 541
Takze s odstupom casu som sa dostal k montazi zosilnenych ulozeni do zadnej (vlecnej) napravy. Pouzil som zosilnene silentbloky z Fabie RS.

Obrázek

Plastovy kryt je z jednej strany iba nasunuty, takze sa dalo nahliadnut dovnutra a mozem potvrdit ze tento konkretny model (6Q0501541E) nie je plna guma, su tam vylisky ako na serii, ale mnozstvo gumy je vacsie, odhadom tak o 50%. Podstatne je vsak zosilnenie na strane vykyvu plastovym kruzkom.
K pocitom po montazi na aute => je to citit, zadna naprava ztuhla a trosku ztvrdla. Samozrejme je citit trochu viac razy do napravy, kazdopadne komfort je tam dostatocny (v priamom porovnani s modelom od fy.Powerflex a originalnymi ulozeniami, ine som na aute nemal). Co je najpodstatnejsie, skoro uplne zmizla vola na zadnej naprave pri pohybe do stran, tzn. uz nie je citit to neprijemne prepruzenie a priskok pri prudkom vjazde do zakruty, reakcie na zatocenie kolies su takmer okamzite. Celkovo vyjadrujem spokojnost :) Ak je pravda ze model z LCR je z plnej gumy, myslim ze sa jedna a velmi dobry kompromis medzi jazdnymi vlastnostami a komfortom na vlecnej naprave ;)



aka je spravna poloha tohto silentbloku ma nejaku znacku,ako ho mam spravne natocit pri montazi.alebo je to jedno ako ho pretocim.dikes za odpovede

Napsal: 31 pro 2012, 10:16
od siscu
Ahojte ,tento silentblok sedi na vw bora variant ?

Napsal: 31 pro 2012, 11:40
od subz3ro_tdi
@siscu: Ano, sedi.
@mato8625: Uz sa to tu preberalo ;) Ta slzicka (pozdlzna cast) na diere na srob ide kolmo na rameno napravy...

Napsal: 04 úno 2013, 16:11
od jaro1
subz3ro_tdi píše:
Vici píše:subz3ro_tdi : takže jaké tam nejlépe dát ? :-)
subz3ro_tdi píše:Vici: To ti zatial s kludnym svedomim zodpovedne nepoviem....... ja som dal zatial naspat seriove ulozenia, uvazujem o tych LCR ulozeniach - jeden typek na briskoda.net menil Powerflex za LCR a je maximalne spokojny. Nech sa Jozef (TDI tech) neserie s Powerflexami, da tam LCR a budeme mudrejsi... alebo si pockajte kym mi zase hrabne v palici a podujmem sa to vymenit (noteeth)
subz3ro_tdi píše:neviem, udajne su 3x drahsie ako povodne ulozenia... musim sa spytat ked budem najblizsie v predajni VW/Seat/Audi/Skoda...
inak pouzit sa udajne daju aj ulozenia z Fabie RS (zaujimave ze Octavia RS nema plne ulozenia), cisla dielov su nasledovne:

FRS
6Q0 501 541 E

LCR
1ML 501 541
Takze s odstupom casu som sa dostal k montazi zosilnenych ulozeni do zadnej (vlecnej) napravy. Pouzil som zosilnene silentbloky z Fabie RS.

Obrázek

Plastovy kryt je z jednej strany iba nasunuty, takze sa dalo nahliadnut dovnutra a mozem potvrdit ze tento konkretny model (6Q0501541E) nie je plna guma, su tam vylisky ako na serii, ale mnozstvo gumy je vacsie, odhadom tak o 50%. Podstatne je vsak zosilnenie na strane vykyvu plastovym kruzkom.
K pocitom po montazi na aute => je to citit, zadna naprava ztuhla a trosku ztvrdla. Samozrejme je citit trochu viac razy do napravy, kazdopadne komfort je tam dostatocny (v priamom porovnani s modelom od fy.Powerflex a originalnymi ulozeniami, ine som na aute nemal). Co je najpodstatnejsie, skoro uplne zmizla vola na zadnej naprave pri pohybe do stran, tzn. uz nie je citit to neprijemne prepruzenie a priskok pri prudkom vjazde do zakruty, reakcie na zatocenie kolies su takmer okamzite. Celkovo vyjadrujem spokojnost :) Ak je pravda ze model z LCR je z plnej gumy, myslim ze sa jedna a velmi dobry kompromis medzi jazdnymi vlastnostami a komfortom na vlecnej naprave ;)
nechapem ako mozu pasovat z Fabie,ked ten silentblok ma priemer 70mm a octavia ma72mm..hm

Napsal: 04 úno 2013, 17:36
od subz3ro_tdi
jaro1 píše:nechapem ako mozu pasovat z Fabie,ked ten silentblok ma priemer 70mm a octavia ma72mm..hm
ad1) Necituj zbytocne niekolkonasobne citacie... zneprehladnuje to celu diskusiu v ramci temy :kol1:
ad2) Na taku blbost si prisiel kde ze je montazny otvor na Fabia/Ibiza vs. Golf4/Octavia platforme iny? Tipujem ze ti to vyplulo Google vyhladavanie na nejakej sofistifikovanej e-shope stranke s autodielmi :P Tie silentbloky 6Q0501541E a 1J0501541C su 100% zamenitelne. Daj si v ETKE vyhladat na ktore modely aut je mozne pouzit aktualnu nahradu tohto silentbloku - 6R0501541A - myslim ze budes celkom prekvapeny (4 znacky aut a 23 modelov) (rofl)

Napsal: 08 úno 2013, 22:28
od jaro1
takze to nie je pravda,ze niektore otvory su 69mm - niektore72mm a tie co su tu na obrazku maju 70mm?

Napsal: 09 úno 2013, 08:32
od subz3ro_tdi
Niektore 69 a niektore 72mm..... kde? O com sa bavime, o celej produkcii koncernu VW? Aky model auta a aky rok vyroby?? :roll: Stare Ibizy, Cordoby a Golf3 maju ten silentblok iny.... od urciteho roku vyroby az doteraz je to na vlecnych zadnych napravach zamenitelne. 1mm rozdiel by problem robit nemal, to vytesnis roztanostou materialu a mazacim tukom, ale 3mm uz by korektne namontovat urcite neslo...
Ja som osobne vsetky koncernove auta sublerou nemeral. Na Fabii RS, Ibize Cupra, GIV, Octavii, Leone Cupra a Audi A2 som tie silentbloky mal osobne v rukach a je to rozmerovo totozne, co sa ostatnych aut tyka myslim ze vyrobca vie preco ponuka ten-konkretny ND ;)

Napsal: 09 úno 2013, 09:06
od shima
mam 312mm, plne silentbloky v ramenach, KW, 18" dovolim si povedat ze je to dost slusne a dokonca aj komfortne
mesacny nabeh 3000km a uplne bez problemov ;)

Napsal: 09 úno 2013, 16:28
od jaro1
subz3ro_tdi píše:Niektore 69 a niektore 72mm..... kde? O com sa bavime, o celej produkcii koncernu VW? Aky model auta a aky rok vyroby?? :roll: Stare Ibizy, Cordoby a Golf3 maju ten silentblok iny.... od urciteho roku vyroby az doteraz je to na vlecnych zadnych napravach zamenitelne. 1mm rozdiel by problem robit nemal, to vytesnis roztanostou materialu a mazacim tukom, ale 3mm uz by korektne namontovat urcite neslo...
Ja som osobne vsetky koncernove auta sublerou nemeral. Na Fabii RS, Ibize Cupra, GIV, Octavii, Leone Cupra a Audi A2 som tie silentbloky mal osobne v rukach a je to rozmerovo totozne, co sa ostatnych aut tyka myslim ze vyrobca vie preco ponuka ten-konkretny ND ;)
hm....nie,hovorim o octavii 1...pytali sa ma predajcovia na to aky rozmer,ze su tam dva rozmery ako uz pisal..69 a 72mm..myslim,ze uz to riesili aj kolegovia na golfe4....napraskali ten silentblok s rozmerom 72mm do 69mm otvoru,ten s RS Fabie ma iba 70mm..tak preto sa pytal,ci ho mozem dat.ked mam rozmer na mojej naprave 72mm..tod-fsio

Napsal: 09 úno 2013, 18:34
od subz3ro_tdi

Napsal: 10 úno 2013, 17:00
od jaro1
nie.diky ;)

Napsal: 20 úno 2013, 17:53
od Havlos
z jake strany mam lisovat ten silentblok 6Q0501541E na Golfu4.
Protože na Fabce se lisuje z vnější strany a na Golfu z vnitřní strany.
Totiž když ho dám tak jak by měl byt správně na Golfu tak aby tam správně fungoval když ve Fabce je otočenej