Napsal: 03 kvě 2011, 05:04
Ty z LCR nejsou nějak extra tvrdý. Je to každopádně velice příjemný zlepšení. 

subz3ro_tdi píše:Vici píše:subz3ro_tdi : takže jaké tam nejlépe dát ?subz3ro_tdi píše:Vici: To ti zatial s kludnym svedomim zodpovedne nepoviem....... ja som dal zatial naspat seriove ulozenia, uvazujem o tych LCR ulozeniach - jeden typek na briskoda.net menil Powerflex za LCR a je maximalne spokojny. Nech sa Jozef (TDI tech) neserie s Powerflexami, da tam LCR a budeme mudrejsi... alebo si pockajte kym mi zase hrabne v palici a podujmem sa to vymenitTakze s odstupom casu som sa dostal k montazi zosilnenych ulozeni do zadnej (vlecnej) napravy. Pouzil som zosilnene silentbloky z Fabie RS.subz3ro_tdi píše:neviem, udajne su 3x drahsie ako povodne ulozenia... musim sa spytat ked budem najblizsie v predajni VW/Seat/Audi/Skoda...
inak pouzit sa udajne daju aj ulozenia z Fabie RS (zaujimave ze Octavia RS nema plne ulozenia), cisla dielov su nasledovne:
FRS
6Q0 501 541 E
LCR
1ML 501 541
Plastovy kryt je z jednej strany iba nasunuty, takze sa dalo nahliadnut dovnutra a mozem potvrdit ze tento konkretny model (6Q0501541E) nie je plna guma, su tam vylisky ako na serii, ale mnozstvo gumy je vacsie, odhadom tak o 50%. Podstatne je vsak zosilnenie na strane vykyvu plastovym kruzkom.
K pocitom po montazi na aute => je to citit, zadna naprava ztuhla a trosku ztvrdla. Samozrejme je citit trochu viac razy do napravy, kazdopadne komfort je tam dostatocny (v priamom porovnani s modelom od fy.Powerflex a originalnymi ulozeniami, ine som na aute nemal). Co je najpodstatnejsie, skoro uplne zmizla vola na zadnej naprave pri pohybe do stran, tzn. uz nie je citit to neprijemne prepruzenie a priskok pri prudkom vjazde do zakruty, reakcie na zatocenie kolies su takmer okamzite. Celkovo vyjadrujem spokojnostAk je pravda ze model z LCR je z plnej gumy, myslim ze sa jedna a velmi dobry kompromis medzi jazdnymi vlastnostami a komfortom na vlecnej naprave
nechapem ako mozu pasovat z Fabie,ked ten silentblok ma priemer 70mm a octavia ma72mm..hmsubz3ro_tdi píše:Vici píše:subz3ro_tdi : takže jaké tam nejlépe dát ?subz3ro_tdi píše:Vici: To ti zatial s kludnym svedomim zodpovedne nepoviem....... ja som dal zatial naspat seriove ulozenia, uvazujem o tych LCR ulozeniach - jeden typek na briskoda.net menil Powerflex za LCR a je maximalne spokojny. Nech sa Jozef (TDI tech) neserie s Powerflexami, da tam LCR a budeme mudrejsi... alebo si pockajte kym mi zase hrabne v palici a podujmem sa to vymenitTakze s odstupom casu som sa dostal k montazi zosilnenych ulozeni do zadnej (vlecnej) napravy. Pouzil som zosilnene silentbloky z Fabie RS.subz3ro_tdi píše:neviem, udajne su 3x drahsie ako povodne ulozenia... musim sa spytat ked budem najblizsie v predajni VW/Seat/Audi/Skoda...
inak pouzit sa udajne daju aj ulozenia z Fabie RS (zaujimave ze Octavia RS nema plne ulozenia), cisla dielov su nasledovne:
FRS
6Q0 501 541 E
LCR
1ML 501 541
Plastovy kryt je z jednej strany iba nasunuty, takze sa dalo nahliadnut dovnutra a mozem potvrdit ze tento konkretny model (6Q0501541E) nie je plna guma, su tam vylisky ako na serii, ale mnozstvo gumy je vacsie, odhadom tak o 50%. Podstatne je vsak zosilnenie na strane vykyvu plastovym kruzkom.
K pocitom po montazi na aute => je to citit, zadna naprava ztuhla a trosku ztvrdla. Samozrejme je citit trochu viac razy do napravy, kazdopadne komfort je tam dostatocny (v priamom porovnani s modelom od fy.Powerflex a originalnymi ulozeniami, ine som na aute nemal). Co je najpodstatnejsie, skoro uplne zmizla vola na zadnej naprave pri pohybe do stran, tzn. uz nie je citit to neprijemne prepruzenie a priskok pri prudkom vjazde do zakruty, reakcie na zatocenie kolies su takmer okamzite. Celkovo vyjadrujem spokojnostAk je pravda ze model z LCR je z plnej gumy, myslim ze sa jedna a velmi dobry kompromis medzi jazdnymi vlastnostami a komfortom na vlecnej naprave
ad1) Necituj zbytocne niekolkonasobne citacie... zneprehladnuje to celu diskusiu v ramci temyjaro1 píše:nechapem ako mozu pasovat z Fabie,ked ten silentblok ma priemer 70mm a octavia ma72mm..hm
hm....nie,hovorim o octavii 1...pytali sa ma predajcovia na to aky rozmer,ze su tam dva rozmery ako uz pisal..69 a 72mm..myslim,ze uz to riesili aj kolegovia na golfe4....napraskali ten silentblok s rozmerom 72mm do 69mm otvoru,ten s RS Fabie ma iba 70mm..tak preto sa pytal,ci ho mozem dat.ked mam rozmer na mojej naprave 72mm..tod-fsiosubz3ro_tdi píše:Niektore 69 a niektore 72mm..... kde? O com sa bavime, o celej produkcii koncernu VW? Aky model auta a aky rok vyroby??Stare Ibizy, Cordoby a Golf3 maju ten silentblok iny.... od urciteho roku vyroby az doteraz je to na vlecnych zadnych napravach zamenitelne. 1mm rozdiel by problem robit nemal, to vytesnis roztanostou materialu a mazacim tukom, ale 3mm uz by korektne namontovat urcite neslo...
Ja som osobne vsetky koncernove auta sublerou nemeral. Na Fabii RS, Ibize Cupra, GIV, Octavii, Leone Cupra a Audi A2 som tie silentbloky mal osobne v rukach a je to rozmerovo totozne, co sa ostatnych aut tyka myslim ze vyrobca vie preco ponuka ten-konkretny ND